Gewoon die van de buren gappen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
zul je zien dat ie op mijn telfort ding de grootste moeite heeft
Ik eet haast nooit nederlandsquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef Klonk het volgende:
ik ga ook maar eens koken, wel wat meer hollandse burgerkost dan de rest hier, zelfgemaakte aardappelpuree met groente en een lekker stukkie vis
Hebben ze nog levende dinosaurussen gezien ja?quote:
quote:
Je hebt nog geen puf om naar de sportschool te waggelen? ik ook niet vandaag..quote:
19:00 ga ik heb ik beslotenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt nog geen puf om naar de sportschool te waggelen? ik ook niet vandaag..
Nou wil ik ook aandelen PSPquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:38 schreef Klonk het volgende:
Pheno, ik wil je even persoonlijk bedanken, jij en alleen jij bent de oorzaak dat ik ook een psp ga halen...
Hahahaquote:
Call mister Sony.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou wil ik ook aandelen PSP
Succes!quote:
Zweet zequote:
Piertjequote:
Heb je een zwaar weekend gehad?quote:
Nee ook niet.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt gaar vandaag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je een zwaar weekend gehad?
Of je bent gewoon lui van te veel slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ook niet.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben echt gaar vandaag.
Ik slaap maar 8 uur tegenwoordig hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of je bent gewoon lui van te veel slapen
Heb je nog geen baantje kunnen vinden?
Jeumigquote:
Als je eenmaal zit moet je niet meer stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumigik ren na een minuut of 10 snel richting krachttraining sectie
Stom fietsgedoe..
Jawel want het is vet dodelijk saai..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit moet je niet meer stoppen
daar verbaas ik me ook altijd over, gaan mensen met de auto naar de sportschoolquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan toch naar de sportschool toefietsen?
Briljant is dat ja. EN druk op de parkeerplaats. Ik loop dat eindje altijd, een soort van warming upquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar verbaas ik me ook altijd over, gaan mensen met de auto naar de sportschool
Oh, en dat natuurlijk.quote:
quote:
Youre hot!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer... ik fietste net langs het strand. Heerlijk die koele wind door de haren, langs mijn gezicht en zo. Ik vond het zelfs nog wel wat warmpjes. Maar toch keken de mensen me vreemd aan... iedereen liep in een jas te rillen, en ik fietste doodleuk in een T-shirt voorbij.
over de grond rollen of jezelf in een deken wikkelenquote:
Ze keken niet vreemd.. ze genoten van je !quote:
Weet je dat me dat dan weer een erg onprettig gevoel geeft? Het waren namelijk bijna alleen maar mannen die ik tegenkwamquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze keken niet vreemd.. ze genoten van je !
Oh boeee .. das niks nee!! Arme jij..quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat me dat dan weer een erg onprettig gevoel geeft? Het waren namelijk bijna alleen maar mannen die ik tegenkwam.
PWNDquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat me dat dan weer een erg onprettig gevoel geeft? Het waren namelijk bijna alleen maar mannen die ik tegenkwam.
Hello Bubbaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom heb ik van die grip douchegel.quote:
met ribbels?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik van die grip douchegel.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik van die grip douchegel.
Nee, speciaal gehaald voor na het sporten. Ik zie trouwens genoeg mensen die na het sporten zo in hun schone kleren stappen en met de auto weer naar huis gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent bang dat _A_ ineens transformeert tot Bubba, met hulp van bepaalde, ehm, speeltjes?
Nu heb je het over andere speeltjes.quote:
Ik douche ook altijd pas thuis..quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, speciaal gehaald voor na het sporten. Ik zie trouwens genoeg mensen die na het sporten zo in hun schone kleren stappen en met de auto weer naar huis gaan
quote:
oh jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb je het over andere speeltjes.
jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, speciaal gehaald voor na het sporten. Ik zie trouwens genoeg mensen die na het sporten zo in hun schone kleren stappen en met de auto weer naar huis gaan
quote:
ransapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu heb je het over andere speeltjes.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:14 schreef Pheno het volgende:
Speeltjes
Ik ga maar eens naar _A_ toe, Sayonara
Inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon sporttrui over sportkleding en die 5 tot 10 minuten naar huis fietsen.
Gerardquote:
Uuhm om je te pestenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond? Waarom is het altijd mooi weer als ik moet werken??
Dan moet je vrij nemen als je eigenlijk moet werken en werken als je eigenlijk vrij hebtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is niet leuk. En als ik eens vrij ben dan regent het
Dan ben ik alleen maar vrij, ook niet echt de bedoelingquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je vrij nemen als je eigenlijk moet werken en werken als je eigenlijk vrij hebt
Oja goed punt.. ghehequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen maar vrij, ook niet echt de bedoeling![]()
.
Alles goed daar?
Dat is zo, geen inkomsten, nietsquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen maar vrij zijn is
Maar niet echt realistisch helaas
Wat is er dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat is zo, geen inkomsten, niets.
En ik wil mijn vrije dagen sparen voor september 2009!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |