Vergeet ie de fotoquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:42 schreef GasTurbine het volgende:
Genoeg chit-chat. Tette willen we zien.
(als er animo voor is; heb een stuk of 500 foto's van d'r, verspreid over 4 rarretjes)
het moest van paaskonijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Tyfus man, wat is dit topic kudt dit deel. Gaarne een nieuw deel met een beter onderwerp.
Nou, dan maak jij de volgende weer aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Tyfus man, wat is dit topic kudt dit deel. Gaarne een nieuw deel met een beter onderwerp.
Hoe stoer is het om te zeggen dat je een zee-egel als huisdier hebt?quote:
Dan gaat het dadelijk weer over emo'squote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan maak jij de volgende weer aan
Thaumathichtysquote:
Daag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reageer niet meer in dit topicdeel, verhuis wel naar de R&P SC.
Geylquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
Thaumathichtys
A deep sea fish with a thin body but enormous mouth. Because finding food in the ocean depths can be infrequent this fish has evolved an extra large mouth to increase its chances of catching its prey.
Trouwens, topicdeel of topicreeks?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Hee PM, sinds wanneer mag jij weer Fok!ken danquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
Thaumathichtys
A deep sea fish with a thin body but enormous mouth. Because finding food in the ocean depths can be infrequent this fish has evolved an extra large mouth to increase its chances of catching its prey.
Goed idee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
20 jullie , ben vervroegd unbannedquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee PM, sinds wanneer mag jij weer Fok!ken dan?
Nee, hier converseren wij over allerhande interessante onderwerpen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Dus hier krikt iedereen zn postaantal omhoog
Alleen PK doet altijd 4 op een rij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Dus hier krikt iedereen zn postaantal omhoog
Zoals zee-egels.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, hier converseren wij over allerhande interessante onderwerpen.
Met een speciale zee-egel-opraap-tang uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals zee-egels.
Hoe raap je zo'n zee-egel eigenlijk op?
Niet zo heel moeilijk. Pak een mes, en dan *tjak* rijg je hem zo aan je mes.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals zee-egels.
Hoe raap je zo'n zee-egel eigenlijk op?
PK wordt hier niet vrolijk van!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk. Pak een mes, en dan *tjak* rijg je hem zo aan je mes.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FAIL!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] hoe durf je? [ afbeelding ][ afbeelding ]
BKquote:
Ik zie niks wat fout is?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hoiquote:
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, jij weet donders goed wat er fout ging mannetje!
Nietusquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, jij weet donders goed wat er fout ging mannetje!
Inderdaad, wat een kutkop.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Op zich een mooie vrouw, maar er zit zo'n ontzettend neppe rotkop op.
Wat zijn mannen toch stoerquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:36 schreef slindenau het volgende:
Die heeft een lilluk hoofd.
Oh, en zee-egels pak je gewoon met een of andere handschoen (in geval vrouw/mietje/homo) of je blote handen (in geval man).
In tegenstelling tot vrouwen. Die zijn alleen maar lastig en ze belemmeren de verdere ontwikkeling van de man tot een wereldwijd overheersend wezen.quote:
Daarom moet je daar ook mee wachten tot je 34e of zo, tot die tijd alleen maar losse scharrels. Helaas faalde ik daarin met 21 jaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vrouwen. Die zijn alleen maar lastig en ze belemmeren de verdere ontwikkeling van de man tot een wereldwijd overheersend wezen.
Vast wel, gewoon zoeken op nationale vacaturebank of monsterboard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef GasTurbine het volgende:
Zouden er baantjes (administratief oid) beschikbaar zijn in een ziekenhuis?
Aangezien ongeslachtelijke voortplanting bij een mens nog niet bestaat...quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vrouwen. Die zijn alleen maar lastig en ze belemmeren de verdere ontwikkeling van de man tot een wereldwijd overheersend wezen.
quote:
Ik koop wel een sterk mannenkindquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aangezien ongeslachtelijke voortplanting bij een mens nog niet bestaat...
Zul je het er maar mee moeten doen
Ze zoeken nog gynaecologes.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef GasTurbine het volgende:
(voor een 16-jarige)
jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen PK doet altijd 4 op een rij.
Ben je weer unbanned ja?
een vrouwelijke baggeraarquote:
mogguhquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef BigKahuna het volgende:
hoi
!iohquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef BigKahuna het volgende:
hoi
hoiquote:
Ik hoop in december naar California te gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
supdeze zomer nog iets leuks bezocht qua golfjes?
wtf wtf wtfquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik hoop in december naar California te gaan
yup, heb al een slaapplaats, alleen de reis nog ffquote:
ja met jou?quote:
Ik ben er weer!! met gelijk 2 toptopics als comeback!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef afcajos het volgende:
Valt er hier nog wat te neukeh!!?
Goed bezigquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yup, heb al een slaapplaats, alleen de reis nog ff
Forum Opties | |
---|---|