het moest van paaskonijnquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Tyfus man, wat is dit topic kudt dit deel. Gaarne een nieuw deel met een beter onderwerp.
Nou, dan maak jij de volgende weer aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
Tyfus man, wat is dit topic kudt dit deel. Gaarne een nieuw deel met een beter onderwerp.
Hoe stoer is het om te zeggen dat je een zee-egel als huisdier hebt?quote:
Dan gaat het dadelijk weer over emo'squote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan maak jij de volgende weer aan
Thaumathichtysquote:
Daag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reageer niet meer in dit topicdeel, verhuis wel naar de R&P SC.
Geylquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
Thaumathichtys
A deep sea fish with a thin body but enormous mouth. Because finding food in the ocean depths can be infrequent this fish has evolved an extra large mouth to increase its chances of catching its prey.
Trouwens, topicdeel of topicreeks?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Hee PM, sinds wanneer mag jij weer Fok!ken danquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
Thaumathichtys
A deep sea fish with a thin body but enormous mouth. Because finding food in the ocean depths can be infrequent this fish has evolved an extra large mouth to increase its chances of catching its prey.
Goed idee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
20 jullie , ben vervroegd unbannedquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee PM, sinds wanneer mag jij weer Fok!ken dan?
Nee, hier converseren wij over allerhande interessante onderwerpen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Dus hier krikt iedereen zn postaantal omhoog
Alleen PK doet altijd 4 op een rij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Dus hier krikt iedereen zn postaantal omhoog
Zoals zee-egels.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, hier converseren wij over allerhande interessante onderwerpen.
Met een speciale zee-egel-opraap-tang uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals zee-egels.
Hoe raap je zo'n zee-egel eigenlijk op?
Niet zo heel moeilijk. Pak een mes, en dan *tjak* rijg je hem zo aan je mes.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals zee-egels.
Hoe raap je zo'n zee-egel eigenlijk op?
PK wordt hier niet vrolijk van!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk. Pak een mes, en dan *tjak* rijg je hem zo aan je mes.
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FAIL!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] hoe durf je? [ afbeelding ][ afbeelding ]
BKquote:
Ik zie niks wat fout is?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hoiquote:
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, jij weet donders goed wat er fout ging mannetje!
Nietusquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, jij weet donders goed wat er fout ging mannetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |