Denk het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kutzooi, wilde Eraserhead opnemen maar compleet vergeten dat ie zou komen gisteravondWordt ie nog meegenomen bij de herhaling op zaterdag..?
Ze herhalen alleen het gesprek, voor zover ik weet. Lijkt me ook vreemd: Eraserhead op zaterdagmiddag op TVquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kutzooi, wilde Eraserhead opnemen maar compleet vergeten dat ie zou komen gisteravondWordt ie nog meegenomen bij de herhaling op zaterdag..?
Mja inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze herhalen alleen het gesprek, voor zover ik weet. Lijkt me ook vreemd: Eraserhead op zaterdagmiddag op TV
Ik dacht dat ik best intelligent en taalkundig onderlegd was, maar ik heb geen idee wat je hier nu zegt....quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het komt wat mij betreft vooral aan op het verschil tussen een persoonlijk perspectief op de wereld om ons heen of daarin vooral aanleiding zien voor introspectie.
Mmm, ik kan niet uitsluiten dat je best intelligent en taalkundig onderlegd bent, want zo helder is het niet geformuleerd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik best intelligent en taalkundig onderlegd was, maar ik heb geen idee wat je hier nu zegt....
Vroeger waren de uitzendingen juist veel psychologiserender. Met Vroon en Van Ree enzo. Ik mis dat juist en vond het gisteren dan ook een verademing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat mij betreft hoeft het echt niet binnen een stramien te blijven. Maar ik zie de laatste jaren veel gasten die vooral over zichzelf komen praten en daar de fragmenten bij zoeken, dat past wel in een algemene trend op televisie. Toen Zomergasten net begon was dat nog veel minder normaal, en terecht lijkt me, en waren de uitzendingen ook boeiender. Daarnaast is er de trend om alles te psychologiseren op al dan niet amateuristisch niveau. Dan moet er weer iets in de vroege jeugd gevonden worden waardoor iemand op zijn 40e iets doet of laat. Daar heb ik sowieso een hekel aan.
Laat die gasten gewoon fragmenten uitzoeken die ze heel mooi vinden en waarvan ze denken dat het publiek die moet zien. Breng daar enige lijn in aan, en dan komt in een uitzending van 3 uur de link met diegene zijn werk, interesses en de persoon die hij of zij is vanzelf wel lijkt me.
[consumentmodus]quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef TAV74 het volgende:
... Dit los van het feit dat je je vooroordeel sowieso al wel in de prullebak had kunnen gooien als je je eerder een beetje in JXl verdiept had
misschienquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef bloodymary het volgende:
Waar lees je dat dat het matig was? Ik lees juist overal dat het een van de beste afleveringen ever was. Of lees jij alleen wat je wilt lezen?
meestal.quote:
Ik reageerde op je vooroordeel. Dat je eerst moet kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef Aoristus het volgende:
o jee, gemist. Ik lees dat het matig bleek. Ik had niet zoveel op met die vent en hij heeft nog gehuild ook. Mja.
Ja grappig. Hier zullen Bas Heijne en Plasterk een puntje aan zuigenquote:
Ik denk dat ik Eraserhead niet meer serieus kan nemen na het zien van deze clip...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja grappig. Hier zullen Bas Heijne en Plasterk een puntje aan zuigen
Golfer is als een buienradar, moeilijk op waarde te schattenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageerde op je vooroordeel. Dat je eerst moet kijken.
Daarna heb je een naoordeel omdat je niet gekeken hebt.
Tussenweg is er voor jou niet hè ?
Inderdaad minder negatief voorspelbaar dan jij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:02 schreef Aoristus het volgende:
Golfer is als een buienradar, moeilijk op waarde te schatten
Okee, ik geef toe, het was een aardige uitzending, ook al heb ik 'm niet gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad minder negatief voorspelbaar dan jij.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Oh, ik heb niet zoveel zin in weer een hele avond moslimgedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |