nee, qua uiterlijk zou ik 'm ook niet op nummer één zetten, maargoed, ik stel rijcomfort ook wel op prijs, en als het ding niet TE lelijk is (NTV vind ik niets bijvoorbeeld) hoeft het geen beauty te zijn om er plezier mee te kunnen hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mobloik zat gister op een divvie 600
Pa van een vriend had een 2ehandse gekocht bij Jan van Sommeren uit Afferden logisch he
voor 1500... dat ding was me toch in nieuwstaat zeg
helemaal super, 41 K op de teller en geen schade, alleen met mooi weer bereden enz.
Moet toegeven het zijn leuke beginnersmotoren, maar toch niet kwa uiterlijk mijn ding
Mooi !quote:
Dat wordt gewoon net zo'n Nederlandse kolonie als Barcelona jaren geleden...quote:
Wat doe jij danquote:
Vroeger 5 jaar lang gekickboxt, en volleybalquote:
Ahh... welke?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Oké, alleen met volleybal heb ik niets. Vechtsporten wel. Zelf ook jaren gedaan.
7 Jaar Karate gedaan. Ik wil Krav Maga gaan doen maar dat valt vies tegen om te vinden.quote:
hmmmm in Beuningen ergens, ff zoekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
7 Jaar Karate gedaan. Ik wil Krav Maga gaan doen maar dat valt vies tegen om te vinden.
Studie en werk vreten zo ontzettend veel tijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd al weer mijn oude routine willen oppikken maar sinds ik studeer nooit meer aan begonnen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Studie en werk en vreten kost zo ontzettend veel tijd.
@ CP: Thnx![]()
![]()
!
Nou bij mij was het meer van, ik ben nu weg uit mijn vertrouwde dojo, moet een nieuwe zoeken in een nieuwe stad, nieuw inschrijven. Ben denk ik gewoon lui geworden, was toen ik op kamers ging ook 17, dus die vrijheid die ik toen ineens had was een beetje too much too handle denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Studie en werk vreten zo ontzettend veel tijd.
@ CP: Thnx![]()
![]()
!
Tering, ernstigquote:
Katori Shinto Ryu ftwquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
* vechtsporter meld![]()
Shaolin Kempo
Sinds 1997, en nu 2 jaar gestopt
Het was, heet douchen en achter pc kruipenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Heet douchen en achter de pc verdwijnen.
Dan scheelt het dat zitten in dit geval erg goed is voor je rugquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was, heet douchen en achter pc kruipenKan niet behoorlijk liggen hoor
Ga vakantie vieren man ipv hier rond te hangen, kan je 't hele jaar nogquote:
ik heb eigelijk voor t grote deel mannen gezien hier.. de vrouwen werken allemaal in de shopping malls in de klerenwinkels de mannen hangen op straat rond zegmaar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ze schijnen daar ook veel jonge meisjes te hebben, als je begrijpt wat ik bedoel
Roep bij post 280 nog een keerquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietje opletten komtie:
Nijmegen # 161 Voor 7 euro houd ik je warm
!@#%@quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wereldbekend, die spelfouten van jou worden steeds mooier
.
Have fun daar![]()
.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Farenji het volgende:
Ze gebruikten kanker niet eens altijd als scheldwoord maar meer als multifunctioneel woord dat je overal kan gebruiken, in wat voor vorm dan ook.
Als bijvoeglijk naamwoord: "waar blijft die kanker metro nou"
Als zelfstandig naamwoord: "ik schrok me echt de kanker man"
Als deel van een woord: "we zijn al in rhoon hoor, kankerlul"
Als werkwoord: "hee kanker mij dat biertje eens!"
Als bijwoord: "het was daar echt kanker leuk man."
En nu ga ik haar even Hyven,quote:Verdere omstandigheden waar rekening mee gehouden moet worden zijn er niet, maar ik wil wel even iets kwijt.
Ik ben christen en op zich is dat helemaal geen probleem.
Wel heb ik moeite met een aantal programma onderdelen: de kroegentocht op zondag en de hypnoseshow.
Kroegentocht vind ik niet erg, maar dat het op zondag moet voel ik me niet echt prettig bij.
Als het niet anders kan, wil ik best mee hoor, maar ik vind het niet heel erg plezierig.
Nee dat kan ik niet makenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat vertellen dat bij genoeg alcohol de ervaring vanzelf "plezierig" wordt?
Net zo goed voor mij hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:03 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Voor CP.
Wat een moordwijf!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietje opletten komtie:
Nijmegen # 161 Voor 7 euro houd ik je warm
Voor een fles rode wodka/wijn ook wel heur en das inderdaad goedkoperquote:
Ook hoi hier! Ik ga maar eens ontbijten!quote:
Ik had het over die indonesische vrouwdingen, niet over jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Voor een fles rode wodka/wijn ook wel heur en das inderdaad goedkoper
Er staat toch nergens in die zin dat ik mezelf daarmee bedoelquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had het over die indonesische vrouwdingen, niet over jou
Geloof me, die indo's gaan niet plat voor een ordinaire fles rode wodka of wijn....quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat toch nergens in die zin dat ik mezelf daarmee bedoel
Nee die doen het voor 3 euroquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geloof me, die indo's gaan niet plat voor een ordinaire fles rode wodka of wijn....
wehehe gister op terugweg, draaiden we bij Duiven de snelweg op, en wat denk je:') fietst er een man op de vluchtstrook
Indonesische vrouwdingen, dat gaat toch duidelijk over shirts? verkapte failreddingquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het ging niet over een shirt zeg je net aap
Liever bi, danquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net zo goed voor mij hoorDas de enige waarvan ik denk daar word ik wel lesbisch voor
Ook bi? Neuken?quote:
Daarom, en als je bi bent heb ik er tenminste ook nog voordeel van als je date met sophia bushquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou inderdaad biLesbisch gaat dan wel weer te fur, ik zou de smulrol niet kunnen missen
!
Net alsof ik haar dan deelquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom, en als je bi bent heb ik er tenminste ook nog voordeel van als je date met sophia bush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |