Mooi !quote:
Dat wordt gewoon net zo'n Nederlandse kolonie als Barcelona jaren geleden...quote:
Wat doe jij danquote:
Vroeger 5 jaar lang gekickboxt, en volleybalquote:
Ahh... welke?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Oké, alleen met volleybal heb ik niets. Vechtsporten wel. Zelf ook jaren gedaan.
7 Jaar Karate gedaan. Ik wil Krav Maga gaan doen maar dat valt vies tegen om te vinden.quote:
hmmmm in Beuningen ergens, ff zoekenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
7 Jaar Karate gedaan. Ik wil Krav Maga gaan doen maar dat valt vies tegen om te vinden.
Studie en werk vreten zo ontzettend veel tijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd al weer mijn oude routine willen oppikken maar sinds ik studeer nooit meer aan begonnen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Studie en werk en vreten kost zo ontzettend veel tijd.
@ CP: Thnx![]()
![]()
!
Nou bij mij was het meer van, ik ben nu weg uit mijn vertrouwde dojo, moet een nieuwe zoeken in een nieuwe stad, nieuw inschrijven. Ben denk ik gewoon lui geworden, was toen ik op kamers ging ook 17, dus die vrijheid die ik toen ineens had was een beetje too much too handle denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Studie en werk vreten zo ontzettend veel tijd.
@ CP: Thnx![]()
![]()
!
Tering, ernstigquote:
Katori Shinto Ryu ftwquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
* vechtsporter meld![]()
Shaolin Kempo
Sinds 1997, en nu 2 jaar gestopt
Het was, heet douchen en achter pc kruipenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Heet douchen en achter de pc verdwijnen.
Dan scheelt het dat zitten in dit geval erg goed is voor je rugquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was, heet douchen en achter pc kruipenKan niet behoorlijk liggen hoor
Ga vakantie vieren man ipv hier rond te hangen, kan je 't hele jaar nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |