Dan had je beter dat kankereind kunnen gaan lopen, was je eerder op Zuid geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:02 schreef Farenji het volgende:
En toen kwamen we dus bij Slinge aan, en bleek de omroeper het wel bij het rechte eind gehad te hebben. We moesten uitstappen en toen moest ik met die kanker kanslozen dus ook nog eens een veel te volle bus in om thuis te komen. Uiteindelijk heb ik dus over het stukje CS - Zuidplein 2 uur gedaan.
Inderdaad, dat doe je in 3 kwartiertjes, heb het vaak genoeg gedaan. Maar dan wel fris, na een goede nachtrust, of nadat ik de hele dag op mijn werk op een stoel heb gezeten, en niet nadat ik de hele zaterdag al heb gelopen en de blaren al op mijn poten staan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Dan had je beter dat kankereind kunnen gaan lopen, was je eerder op Zuid geweest.
Op 1 antiliaan na, waren het gewoon nederlanders. Inclusief kaaskop.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef 907 het volgende:
Goed geschrevenEn die debielen heb je helaas niet alleen in Rotterdam. Het is erge is dat er nu ook veel van die Nederlandse gastjes zijn die denken dat zo praten stoer is en vrolijk mee gaan doen
Van die fop negers die naar 50 cent luisterenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef 907 het volgende:
Goed geschrevenEn die debielen heb je helaas niet alleen in Rotterdam. Het is erge is dat er nu ook veel van die Nederlandse gastjes zijn die denken dat zo praten stoer is en vrolijk mee gaan doen
Ellen, Ilona & Marinus, ik word hier zo kankermoe van, he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef supertard het volgende:
http://stopscheldenmetkanker.hyves.nl 14.gif
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Farenji het volgende:
Ze gebruikten kanker niet eens altijd als scheldwoord maar meer als multifunctioneel woord dat je overal kan gebruiken, in wat voor vorm dan ook.
Als bijvoeglijk naamwoord: "waar blijft die kanker metro nou"
Als zelfstandig naamwoord: "ik schrok me echt de kanker man"
Als deel van een woord: "we zijn al in rhoon hoor, kankerlul"
Als werkwoord: "hee kanker mij dat biertje eens!"
Als bijwoord: "het was daar echt kanker leuk man."
Je hebt toch zeker geen kanker?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:33 schreef Leanne het volgende:
ik word misselijk als ik dit topic lees.
solly.
Ow ja, op Pinkpop hadden we ook zo iemand als buren op de camping... We stoorden ons er ook enorm aan. Het kan trouwens zowel een positieve als een negatieve betekenis hebben getuige dat wat hij uitkraamde: "Kanker, hij ging echt kankerhard op zijn bek, dat was echt kankergrappig"quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Farenji het volgende:
Ze gebruikten kanker niet eens altijd als scheldwoord maar meer als multifunctioneel woord dat je overal kan gebruiken, in wat voor vorm dan ook.
EN ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH, KANKERLULquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Farenji het volgende:
Zolang er geen ziekte als versterker wordt gebruikt, kun je nog gewoon meeluisteren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Farenji het volgende:
In Noord-Brabant heb je ook veel van dat volk dat alles kei-leuk, kei-grappig, of kei-vervelend vindt... dat zijn nog eloquente intellectuelen vergeleken met dit gespuis.
Ghehehe, die spoort echt nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:00 schreef supertard het volgende:
[..]
EN ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH, KANKERLUL
KANKERNEPKANKERLUL
KEIglad: http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.htmlquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Farenji het volgende:
In Noord-Brabant heb je ook veel van dat volk dat alles kei-leuk, kei-grappig, of kei-vervelend vindt... dat zijn nog eloquente intellectuelen vergeleken met dit gespuis.
Vooral die kale is schitterend. Als ie tegen de politie een verhaal aan het vertellen is, dan ineens zegt ie zo prachtig: "KEIHARD!".quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:02 schreef Acyrus het volgende:
[..]
KEIglad: http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
![]()
Het zijn ook net de smurfen he..De Kankersquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:32 schreef Farenji het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vooral die kale is schitterend. Als ie tegen de politie een verhaal aan het vertellen is, dan ineens zegt ie zo prachtig: "KEIHARD!".
Wanneer gebruik je het goed dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee
ik vind het gewoon heel erg als mensen het woord verkeerd gebruiken.
Welja joh, laten we elke dwaas die een KLB OP maakt bestaande uit meer dan 10 regels aanpraten dat hij/zij absoluut columnist moet worden. Waar zouden ze een column van dit kaliber dan willen plaatsen, denk je? Ik gok dat ze er zelfs bij de Daklozenkrant hun neus nog voor ophalen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn ook net de smurfen he..De Kankers
Trouwens TS, beste OP in tijden, je moest eens overwegen columnist te worden.
Ik maak me zorgen om je. Ben je wel gelukkig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welja joh, laten we elke dwaas die een KLB OP maakt bestaande uit meer dan 10 regels aanpraten dat hij/zij absoluut columnist moet worden. Waar zouden ze een column van dit kaliber dan willen plaatsen, denk je? Ik gok dat ze er zelfs bij de Daklozenkrant hun neus nog voor ophalen.
Eh, wat is dat nu weer voor ongepaste vraag? Maar jawel, ik ben zeer gelukkig. Jij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je. Ben je wel gelukkig?
Wat een sarcasmequote:Op zondag 3 augustus 2008 14:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, wat is dat nu weer voor ongepaste vraag? Maar jawel, ik ben zeer gelukkig. Jij?
Als ik nu 'nee' had gezegd, zou je me dan een PM gaan sturen waarin je me op date vraagt omdat jij nog wel wat handelingen weet waarmee je iemand 'gelukkig' maakt? Ransaap.
Rat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een sarcasme![]()
![]()
Je zou columnist moeten wordenNet als die andere sarcast hier bij FOK! Sunchaser
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een sarcasme![]()
![]()
Je zou columnist moeten wordenNet als die andere sarcast hier bij FOK! Sunchaser
Nou je leek me zo bitter dat ik het me af begon te vragen he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, wat is dat nu weer voor ongepaste vraag? Maar jawel, ik ben zeer gelukkig. Jij?
Als ik nu 'nee' had gezegd, zou je me dan een PM gaan sturen waarin je me op date vraagt omdat jij nog wel wat handelingen weet waarmee je iemand 'gelukkig' maakt? Ransaap.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:00 schreef supertard het volgende:
[..]
KANKERNEPKANKERLUL
hahahaha KANKERLUUUUULLL!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:00 schreef supertard het volgende:
[..]
KANKERNEPKANKERLUL
Iddquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vooral die kale is schitterend. Als ie tegen de politie een verhaal aan het vertellen is, dan ineens zegt ie zo prachtig: "KEIHARD!".
kanker op man kankerdwaas, zie je niet in dat dit een kanker tof topic is ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:56 schreef ScudRaket het volgende:
Gezien de reacties in dit topic stel ik vast dat Fok! een pauperforum is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |