Ik stel me dat zo voorquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
TS weet hoe een opgebakken anus smaakt.
Niks mis met goed vegetarisch etenquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef Arcee het volgende:
Vegetariėrs die voedsel eten dat op vlees lijkt en er naar smaakt.:')
Eet dan gewoon iets anders als je vindt dat je zo goed zonder vlees kunt.
Dat wel of niet op normaal vlees lijkt en/of zo smaakt?quote:
Geen enkel vleesvervanger smaakt als vlees, zo simpel is het.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wel of niet op normaal vlees lijkt en/of zo smaakt?
Daar kwam TS idd ook achter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
Geen enkel vleesvervanger smaakt als vlees, zo simpel is het.
Anus is geen vlees?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:14 schreef Sk00p het volgende:
Vegetariėrs komen meestal daarom ook eiwitten tekort.
Vegetarische leverworst van de AH, daarmee heb ik menig vleeseter al voor het lapje gehouden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben een echte vegetarier en ik eet ze wel vaker voor de variatie. Zeker wat betreft broodbeleg is het gezonder dan kaas...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
De op-vlees-lijkende veesvervangers worden niet gemaakt voor vegetariėrs. Echte vegetariėrs koken doorgaans gewoon heel anders, die zitten niet in dat stramien van aardappels-groente-vlees (). Degenen die die vleesvervangers vooral kopen, zijn mensen die het niet nodig vinden om elke dag vlees te eten, maar wiens fantasie niet verder gaat dan aardappels-groente-vlees.
Dat vegabroodbeleg van AH vind zeer goed te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben een echte vegetarier en ik eet ze wel vaker voor de variatie. Zeker wat betreft broodbeleg is het gezonder dan kaas...
De vega gehakt-bieslook is mijn favorietquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vegabroodbeleg van AH vind zeer goed te doen.
Het schijnt dat de boeddhistische monikken aardig in de buurt komen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het schijnt dat de boeddhistische monikken aardig in de buurt komen.
Las ik in quest.![]()
Wat dan zit in van viezigheid...quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:50 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb dat spul gemaakt, kan me best voorstellen (weet wel) dat het rommel is...hehehe.
Hier doe, hey jij Augustus wat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:08 schreef shocking het volgende:
Vegetarisch bende niet ook dat vreet ik op.
Dat echt is niet te vreten
Gatverdamme keertje ik proefde die rotzooi, net is karton en plastic smaak...
Nog niet ik dat aan hond want ben dierenvriend..
Dan ziet eens wat kost duur die teringbende...
Gezond ze zeggen ook.... niet is gezond als vertrekt me bek als neemt hap gore karton smaakt muf
Het kan nooit onsmakelijker zijn dan hoe vlees gemaakt wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef KingOfPop het volgende:
Ik houd je niet tegen hoor, maar als je ziet hoe dat gemaakt wordt..Dat spul zou je een hond nog niet geven..
kloptquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
De op-vlees-lijkende veesvervangers worden niet gemaakt voor vegetariėrs. Echte vegetariėrs koken doorgaans gewoon heel anders
Als je ziet wat er in frikadellen gaat ook niet, maar dat vreten vleeseters ook bij het leven.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef KingOfPop het volgende:
Ik houd je niet tegen hoor, maar als je ziet hoe dat gemaakt wordt..Dat spul zou je een hond nog niet geven..
Ons lichaam is gebouwd en geėvolueerd voor het consumeren van kleine hoeveelheden vlees, niet de kilo's met groeihormonen volgepropte hompen vlees die mensen nu elke dag wegwerken. Als je dan toch argumenten als hoe de mens is geėvolueerd gebruikt voor je punt vóór vlees eten ga dan ook ernaar leven en eet vooral groente, fruit en noten en heel af en toe een stukje vlees. Maar nee, wel een argument gebruiken om je eigen punt te versterken, en het deel wat je niet aanstaat ervan gewoon weglaten hč.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef Pidgeon het volgende:
mensen die geen vlees eten![]()
![]()
ons gebit is er notabene op gemaakt![]()
aardappelkroketten?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb hier heerlijke vegetarische kroketten
Aanrader voor jou: Meet Your Meatquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef KingOfPop het volgende:
We zijn er ook voor gemaakt om alleen maar rauw voedsel te eten, nou eet smakelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:52 schreef Pidgeon het volgende:
mensen die geen vlees eten![]()
![]()
ons gebit is er notabene op gemaakt![]()
Ik vraag me altijd af hoeveel dieren er zijn gestorven in het proces van het nabootsen van die smaakquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef Arcee het volgende:
Vegetariėrs die voedsel eten dat op vlees lijkt en er naar smaakt.:')
Eet dan gewoon iets anders als je vindt dat je zo goed zonder vlees kunt.
Daarom snap ik dat gezeur ook niet. Ik eet geen vlees omdat ik niet wil dat dieren lijden en sterven om een plakje op mijn brood te worden... Wat maakt het dan uit als ik vleesvervangers eet? Daar is geen enkel beest voor vermoord.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel dieren er zijn gestorven in het proces van het nabootsen van die smaak
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar is geen enkel beest voor vermoord.
Mag dan wel een grote gok zijn het nabootsen van die smaak. Maar aan de andere kant dat spul smaakt nergens naar dus misschien ook niet.quote:
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeur ook niet. Ik eet geen vlees omdat ik niet wil dat dieren lijden en sterven om een plakje op mijn brood te worden... Wat maakt het dan uit als ik vleesvervangers eet? Daar is geen enkel beest voor vermoord.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?
Omdat een boel vegetariėrs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?
Wat een onzin, er worden toch geen beesten voor gedood?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een boel vegetariėrs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.
Waarom is dat nou hypocriet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een boel vegetariėrs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.
Ik krijg honger van dat filmpje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Aanrader voor jou: Meet Your Meat
Doe eens iets aan je Nederlands aub...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:49 schreef shocking het volgende:
Dat hardstikke hypocriet!
Als je bent er tegen vlees eten dan ook niet je moet wilt proeft vlees
Toch ook niet sperciebonen smaakt zelfde bloemkool?
Dan niet vegetarische shit zelfde kan smaakt vlees.
Anders bek dicht vleeslapje bakken vreten met platte bek
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Naja...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplulquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Get a life, ontzettende kneus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef shocking het volgende:
[..]
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplul
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Get a life, ontzettende kneus.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef shocking het volgende:
[..]
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!
Jij nieteens snapt topic niet gaat over hoe schrijft ik dan jij bent KANJERKNEUS!!!!
Krijg er spontaan honger van, *maakt broodje rosbief*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Ik weet dat ja en zal er niks minder door eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
Ben je echt zo naief dat je denkt dat het er hier vriendelijker aan toe gaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemen
Dan maar naiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief dat je denkt dat het er hier vriendelijker aan toe gaat?
Och kind...
Ik heb wel eens bij uniekaas gewerkt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef KingOfPop het volgende:
Kan iemand die vent ritueel slachten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef shocking het volgende:
[..]
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!
Jij nieteens snapt topic niet gaat over hoe schrijft ik dan jij bent KANJERKNEUS!!!!
Er is een ding wat qua kaas mijn huis niet in komt. Smeerkaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij uniekaas gewerkt...![]()
Ik ben blij dat ik daarvoor ook al geen kaas at en ik vermoed dat dat met wel meer produkten zo is.
Nee ik schrok van de omstandigheden waaronder het eindprodukt aan de lopende band wordt ingepakt... Stofvlokken, plakje op de grond, plakje oprapen en weer terug in de verpakking...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is een ding wat qua kaas mijn huis niet in komt. Smeerkaas.![]()
Verder weet ik hoe kaas gemaakt wordt (laat me raden: jij schrok van de oorsprong van stremsel?) en dat doet me niks. Maar de smerigheid die ze uithalen met smeerkaas is echt té goor.
Stremsel is een enzym dat zorgt voor het samenklonteren van van eiwitten en is een van de bestanddelen van kaas. En stremsel is dus afkomstig uit de lebmaag van een koe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee ik schrok van de omstandigheden waaronder het eindprodukt aan de lopende band wordt ingepakt... Stofvlokken, plakje op de grond, plakje oprapen en weer terug in de verpakking...
Edit: wat is stremsel?
Ik ben gewoon zo eerlijk om te zeggen dat het me geen ruk interesseertquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
Omdat huisdieren gedomesticeerd zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen het normaal vinden om dieren te eten, maar tegelijkertijd wel janken als een huisdier mishandeld of verwaarloosd wordt door zijn eigenaar.
Of 'biologisch' vlees... ''Ja, dan hebben zij fijn geleefd!''. Rot toch op, denk ik dan...
Wees consequent en niet hypocriet.
Oh gawwd, krijgen we dįt argument weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
Tevens zal ik eens wat feitjes opzoeken over zaken als maļs/soja-oogst, hoeveel konijnen/muizen/slangen in GROTE MALENDE COMBINES terecht komen en daar een vreselijke dood sterven en over hoeveel vierkante kilometer natuurlijk leefgebied wordt omgeploegd om JOUW vegetarische voer te verbouwen.
Dus omdat met de productie van groenvoer ook wel eens dieren het leven laten, is het dus onzin en kun je beter doorgaan met de bio-industriequote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
Tevens zal ik eens wat feitjes opzoeken over zaken als maļs/soja-oogst, hoeveel konijnen/muizen/slangen in GROTE MALENDE COMBINES terecht komen en daar een vreselijke dood sterven en over hoeveel vierkante kilometer natuurlijk leefgebied wordt omgeploegd om JOUW vegetarische voer te verbouwen.
Ik heb echt niets tegen vegetariėrs hoor, ik ben een 'leef en laat leven' figuur maar zodra heilige boontjes als jou met hun awareness gezeur aankomen krijg ik een mentale bluescreen of death en gaat de resetknop in.
Nee, maar het interesseert me ook niet dat een varken het leven laat voor mijn vlees. Ik vind mensen belangrijker dan varkensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh gawwd, krijgen we dįt argument weer.
Leven slachtdieren alleen op lucht en zonlicht of zo? Hoe moeilijk is het om gewoon eens na te denken?
Toch meerdere malen gehad dat mensen niet doorhadden dat ik ze bv. vegetarisch gehakt voorzette.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Omdat huisdieren gedomesticeerd zijn.
Het schijnt trouwens dat scharreldieren veel vatbaarder zijn voor ziektes.
Wees er trots op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo eerlijk om te zeggen dat het me geen ruk interesseert
Kort verhaaltje: Een vriendin van me zat eens een formuliertje te lezen, toen ik haar vroeg wat het dan was. 'Oh iets voor goede doelen' antwoordde ze, 'ze willen dieren beschermen, ik ga 2 euro ofzo overmaken uit principe'. Dus ik kijken wat het dan was, ik begin te lezen en ik zie allemaal hippieshit als 'wist je dat in de tijd dat je dit briefje leest er X dieren op gruwelijke wijze dood zijn gegaan blablabla' dus de spreekwoordelijke alarmbellen begonnen al te rinkelen. Ik verder lezen: steun PETA, maak geld over naar blablabla.
Blaadje teruggegeven, haar verteld dat ik PETA als facisten beschouw en dat ik geen woord meer met haar spreek als ze ook maar een cent overmaakt. Einde van het verhaal was een verscheurd formulier.
Ik heb PETA eigenhandig 2 euro gekost
Ik heb echt niets tegen vegetariėrs hoor, ik ben een 'leef en laat leven' figuur maar zodra heilige boontjes als jou met hun awareness gezeur aankomen krijg ik een mentale bluescreen of death en gaat de resetknop in.
Hartelijk dank voor je bijdrage, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me ook niet dat een varken het leven laat voor mijn vlees. Ik vind mensen belangrijker dan varkensTevens smaakt vlees zo lekker dat het zonde is om het niet op te eten
Zoek maar op en zie dat allle soja producten verbouwd zijn op non GGO plantages. Oftewel niet Genetisch gemanipuleerd. Bovendien worden er geen regenwouden voor gekapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
VMBO?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef hamkaastosti het volgende:
vegetariėrs
allemaal opknopen aan een hoge boom
Vegetariers zijn tenminste niet verantwoordelijk voor grootscheepse bomenkap, de grote stijging van de huidige voedselprijzen. Twee problemen waar iedereen nu moord en brand om roept, maar toch echt voor een fors deel door vleeseters komt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef hamkaastosti het volgende:
vegetariėrs
allemaal opknopen aan een hoge boom
Wat ben jij een afschuwelijk mensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vegetariers zijn tenminste niet verantwoordelijk voor grootscheepse bomenkap, de grote stijging van de huidige voedselprijzen. Twee problemen waar iedereen nu moord en brand om roept, maar toch echt voor een fors deel door vleeseters komt.
Of die mensen wilden jouw kookkunsten niet afkraken...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch meerdere malen gehad dat mensen niet doorhadden dat ik ze bv. vegetarisch gehakt voorzette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |