Ik ben gewoon zo eerlijk om te zeggen dat het me geen ruk interesseertquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Omdat huisdieren gedomesticeerd zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen het normaal vinden om dieren te eten, maar tegelijkertijd wel janken als een huisdier mishandeld of verwaarloosd wordt door zijn eigenaar.
Of 'biologisch' vlees... ''Ja, dan hebben zij fijn geleefd!''. Rot toch op, denk ik dan...
Wees consequent en niet hypocriet.
Oh gawwd, krijgen we dát argument weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
Tevens zal ik eens wat feitjes opzoeken over zaken als maïs/soja-oogst, hoeveel konijnen/muizen/slangen in GROTE MALENDE COMBINES terecht komen en daar een vreselijke dood sterven en over hoeveel vierkante kilometer natuurlijk leefgebied wordt omgeploegd om JOUW vegetarische voer te verbouwen.
Dus omdat met de productie van groenvoer ook wel eens dieren het leven laten, is het dus onzin en kun je beter doorgaan met de bio-industriequote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
Tevens zal ik eens wat feitjes opzoeken over zaken als maïs/soja-oogst, hoeveel konijnen/muizen/slangen in GROTE MALENDE COMBINES terecht komen en daar een vreselijke dood sterven en over hoeveel vierkante kilometer natuurlijk leefgebied wordt omgeploegd om JOUW vegetarische voer te verbouwen.
Ik heb echt niets tegen vegetariërs hoor, ik ben een 'leef en laat leven' figuur maar zodra heilige boontjes als jou met hun awareness gezeur aankomen krijg ik een mentale bluescreen of death en gaat de resetknop in.
Nee, maar het interesseert me ook niet dat een varken het leven laat voor mijn vlees. Ik vind mensen belangrijker dan varkensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh gawwd, krijgen we dát argument weer.
Leven slachtdieren alleen op lucht en zonlicht of zo? Hoe moeilijk is het om gewoon eens na te denken?
Toch meerdere malen gehad dat mensen niet doorhadden dat ik ze bv. vegetarisch gehakt voorzette.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Geen enkel vleesvervanger smaakt als vlees, zo simpel is het.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Omdat huisdieren gedomesticeerd zijn.
Het schijnt trouwens dat scharreldieren veel vatbaarder zijn voor ziektes.
Wees er trots op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo eerlijk om te zeggen dat het me geen ruk interesseert
Kort verhaaltje: Een vriendin van me zat eens een formuliertje te lezen, toen ik haar vroeg wat het dan was. 'Oh iets voor goede doelen' antwoordde ze, 'ze willen dieren beschermen, ik ga 2 euro ofzo overmaken uit principe'. Dus ik kijken wat het dan was, ik begin te lezen en ik zie allemaal hippieshit als 'wist je dat in de tijd dat je dit briefje leest er X dieren op gruwelijke wijze dood zijn gegaan blablabla' dus de spreekwoordelijke alarmbellen begonnen al te rinkelen. Ik verder lezen: steun PETA, maak geld over naar blablabla.
Blaadje teruggegeven, haar verteld dat ik PETA als facisten beschouw en dat ik geen woord meer met haar spreek als ze ook maar een cent overmaakt. Einde van het verhaal was een verscheurd formulier.
Ik heb PETA eigenhandig 2 euro gekost
Ik heb echt niets tegen vegetariërs hoor, ik ben een 'leef en laat leven' figuur maar zodra heilige boontjes als jou met hun awareness gezeur aankomen krijg ik een mentale bluescreen of death en gaat de resetknop in.
Hartelijk dank voor je bijdrage, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee, maar het interesseert me ook niet dat een varken het leven laat voor mijn vlees. Ik vind mensen belangrijker dan varkensTevens smaakt vlees zo lekker dat het zonde is om het niet op te eten
Zoek maar op en zie dat allle soja producten verbouwd zijn op non GGO plantages. Oftewel niet Genetisch gemanipuleerd. Bovendien worden er geen regenwouden voor gekapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
VMBO?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef hamkaastosti het volgende:
vegetariërs
allemaal opknopen aan een hoge boom
Vegetariers zijn tenminste niet verantwoordelijk voor grootscheepse bomenkap, de grote stijging van de huidige voedselprijzen. Twee problemen waar iedereen nu moord en brand om roept, maar toch echt voor een fors deel door vleeseters komt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef hamkaastosti het volgende:
vegetariërs
allemaal opknopen aan een hoge boom
Wat ben jij een afschuwelijk mensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vegetariers zijn tenminste niet verantwoordelijk voor grootscheepse bomenkap, de grote stijging van de huidige voedselprijzen. Twee problemen waar iedereen nu moord en brand om roept, maar toch echt voor een fors deel door vleeseters komt.
Of die mensen wilden jouw kookkunsten niet afkraken...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Toch meerdere malen gehad dat mensen niet doorhadden dat ik ze bv. vegetarisch gehakt voorzette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |