Doe eens iets aan je Nederlands aub...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:49 schreef shocking het volgende:
Dat hardstikke hypocriet!
Als je bent er tegen vlees eten dan ook niet je moet wilt proeft vlees
Toch ook niet sperciebonen smaakt zelfde bloemkool?
Dan niet vegetarische shit zelfde kan smaakt vlees.
Anders bek dicht vleeslapje bakken vreten met platte bek
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Naja...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplulquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Get a life, ontzettende kneus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef shocking het volgende:
[..]
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplul
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Get a life, ontzettende kneus.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef shocking het volgende:
[..]
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!
Jij nieteens snapt topic niet gaat over hoe schrijft ik dan jij bent KANJERKNEUS!!!!
Krijg er spontaan honger van, *maakt broodje rosbief*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Ik weet dat ja en zal er niks minder door eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
Ben je echt zo naief dat je denkt dat het er hier vriendelijker aan toe gaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemen
Dan maar naiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief dat je denkt dat het er hier vriendelijker aan toe gaat?
Och kind...
Ik heb wel eens bij uniekaas gewerkt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:25 schreef KingOfPop het volgende:
Ik houd je niet tegen hoor, maar als je ziet hoe dat gemaakt wordt..Dat spul zou je een hond nog niet geven..
Kan iemand die vent ritueel slachten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef shocking het volgende:
[..]
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!
Jij nieteens snapt topic niet gaat over hoe schrijft ik dan jij bent KANJERKNEUS!!!!
Er is een ding wat qua kaas mijn huis niet in komt. Smeerkaas.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij uniekaas gewerkt...![]()
Ik ben blij dat ik daarvoor ook al geen kaas at en ik vermoed dat dat met wel meer produkten zo is.
Nee ik schrok van de omstandigheden waaronder het eindprodukt aan de lopende band wordt ingepakt... Stofvlokken, plakje op de grond, plakje oprapen en weer terug in de verpakking...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is een ding wat qua kaas mijn huis niet in komt. Smeerkaas.![]()
Verder weet ik hoe kaas gemaakt wordt (laat me raden: jij schrok van de oorsprong van stremsel?) en dat doet me niks. Maar de smerigheid die ze uithalen met smeerkaas is echt té goor.
Stremsel is een enzym dat zorgt voor het samenklonteren van van eiwitten en is een van de bestanddelen van kaas. En stremsel is dus afkomstig uit de lebmaag van een koe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:49 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Nee ik schrok van de omstandigheden waaronder het eindprodukt aan de lopende band wordt ingepakt... Stofvlokken, plakje op de grond, plakje oprapen en weer terug in de verpakking...
Edit: wat is stremsel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |