Mag dan wel een grote gok zijn het nabootsen van die smaak. Maar aan de andere kant dat spul smaakt nergens naar dus misschien ook niet.quote:
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat gezeur ook niet. Ik eet geen vlees omdat ik niet wil dat dieren lijden en sterven om een plakje op mijn brood te worden... Wat maakt het dan uit als ik vleesvervangers eet? Daar is geen enkel beest voor vermoord.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?
Omdat een boel vegetariërs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag best vervanging voor vlees eten, maar waarom moet het er uit zien en smaken als ecth vlees?
Wat een onzin, er worden toch geen beesten voor gedood?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een boel vegetariërs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.
Waarom is dat nou hypocriet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat een boel vegetariërs uit overtuiging geen vlees eten omdat daar dieren voor zijn dood gemaakt. Ik vind het dan wat hypocriet dat je wel voor de smaak/vorm gaat.
Ik krijg honger van dat filmpje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Aanrader voor jou: Meet Your Meat
Doe eens iets aan je Nederlands aub...quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:49 schreef shocking het volgende:
Dat hardstikke hypocriet!
Als je bent er tegen vlees eten dan ook niet je moet wilt proeft vlees
Toch ook niet sperciebonen smaakt zelfde bloemkool?
Dan niet vegetarische shit zelfde kan smaakt vlees.
Anders bek dicht vleeslapje bakken vreten met platte bek
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Naja...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is bewust 'grappig' doen. Niet op in gaan, gaat vanzelf over als hij uit de puberteit komt...
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplulquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Doe eens iets aan je Nederlands aub...
Get a life, ontzettende kneus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:44 schreef shocking het volgende:
[..]
Misschien je even kan hou dicht die eigenwijs bek, niet ik van ben gedient droplul
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Get a life, ontzettende kneus.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef shocking het volgende:
[..]
Ontzettend kneus jou zegt gewoon nou smoel houd dicht!
Jij nieteens snapt topic niet gaat over hoe schrijft ik dan jij bent KANJERKNEUS!!!!
Krijg er spontaan honger van, *maakt broodje rosbief*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1282796533661048967
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Ik weet dat ja en zal er niks minder door eten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
dit is hoe jullie geliefde vlees wordt geslacht.Als je zo nodig vlees moet eten, wees dan in elk geval zo eerlijk dat je wéét hoe dat vlees wordt geproduceerd en welke praktijken er gebezigd worden en sluit je niet ervoor af.
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
Ben je echt zo naief dat je denkt dat het er hier vriendelijker aan toe gaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Beelden zijn ook echt des Nederlands te noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |