Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
No shit sherlock. Maar als je iets niet vies vindt hoef je het toch niet gelijk smakelijk te vinden![]()
where can you see lions?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger mushroom mushroom badgerbadgerbadgerbadgerbadger panic, snake, a snake oooooooooooh its a snake.
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef Sackboy het volgende:
Iemand al het onderwerp voor #21 bedacht?
Krijgen we weer die eindeloze discussiequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"1136 en Juicyhil gaan normaal schrijven" trekt vast een hoop kijkers.
Serieus ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Okee, da's jouw mening. Maar doe dan eens een suggestie voor een beter woord dat omschrijft wat jij er van vindt. En kom niet aan met: "Naja, 'niet vies' dekt de lading wel". Ik wil geschoold worden door je! Kom op met dat woord!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
"Spaart u ook zee-egels?"quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Krijgen we weer die eindeloze discussie![]()
Doe maar zee-egels
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Serieus ben je nou echt zo dom?
Onfris ofzo.
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Jahoor, Janetje.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stommie het volgende:
[..]
en beauregard aka janetje post hier ook nog eens!!!!11!!1!!11
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, slim hoor. Er zit ook zo'n enorme zee van verschil tussen 'vies' en 'onfris'. Kerel, wat een zwaktebod. Maar leuk geprobeerd.
Er is natuurlijk een verschil in gradatie van smerigheid tussen die twee dingen. Maar daar ging het hier dus niet over. Het ging over het 'vies' of 'smakelijk' zijn van iets. TAAL!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Je bedoelt dat er geen verschil zit tussen een 2girls1cup en een schijtende koe omdat het beide vies is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |