Of ze spraken het uit op een manier die wij niet konden verstaan net als Ogaruruquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft Miralem zijn eerste balcontact in de wedstrijd ook nog niet gehad.
Hij kwam igg na zijn wissel niet meer voor in het stuk.
quote:Ajax-geld blokkeert transfer Van der Vaart
Zonder zelf te participeren in de onderhandelingen speelt Ajax een sleutelrol in de gesprekken over een transfer van Rafael van der Vaart. De Amsterdammers krijgen namelijk een aanzienlijk deel van de transfersom.
Bij de verkoop van Van der Vaart aan Hamburger SV heeft Ajax bedongen 12,5 procent van de transfersom te krijgen bij een eventuele doorverkoop. Met de interesse van Real Madrid voor de spelmaker lijkt dit scenario bewaarheid te worden. Real zou het bedrag aan de Amsterdammers moeten betalen bovenop de eigenlijke transfersom.
HSV is bereid om Van der Vaart te verkopen voor een afkoopsom van dertien miljoen euro. Het bedrag voor Ajax meegerekend komen de totale kosten dan uit op 14,6 miljoen euro. Ajax krijgt in dat geval een extraatje van 1,6 miljoen euro. Een bedrag dat een obstakel zou vormen in de onderhandelingen, omdat HSV wil dat Real het geld gaat ophoesten.
Real heeft ondertussen goede hoop dat de overgang snel wordt beklonken. Van der Vaart werd zaterdag samen met Real-voorzitter Vicente Calderon gespot in de spelerstunnel van het Emirates Stadium, waar beide clubs deelnemen aan een vriendschappelijk toernooi. Van der Vaart verwacht zelf ook dat zijn droomtransfer komende week wordt afgerond.
Uit het AD. Die krant houdt zich als enige hardnekkig vast over de komst van Wielaert lijkt het wel.quote:De coach prijst zijn defensie waar het kan, maar zijn verdedigers weten allemaal dat Ajax nog altijd in de weer is om Rob Wielaert van FC Twente over te nemen. ,,We kijken wat er mogelijk is wat betreft een nieuwe verdediger,’’ zei Van Basten gisteren na afloop.
Zou het dan toch nog....quote:Vanuit Enschede verwachten ze niet meer dat Robbie Wielaert nog naar Ajax gaat. Dit acht de voorzitter van FC Twente, Joop Munsterman.
“Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven. Als ze echt iets hadden gewild, hadden ze dat nu wel gedaan”, aldus Munsterman. De voorzitter verwacht ook niet meer dat er nog enig contact zal zijn over de zaak Wielaert. “Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.”
Ik ben benieuwd wie het alternatief is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zou het dan toch nog....
http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal
Altijd naar als het met een ex ajacied gebeurt...
Nou hopelijk doet hij het daar goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De transfer van van der Vaart is rond volgens het AD:
http://www.sportwereld.nl(...)_naar_Real_rond.html
Benieuwd wat het oplevert.
Als Sneijder echt ernstig geblesseerd is zal hij wel op zijn positie komen te spelen. Wrnag voor Sneijder maar een mooie kans voor van der Vaart.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:55 schreef Rejected het volgende:
[..]
Nou hopelijk doet hij het daar goed
En komtie terug
De nul gehouden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:26 schreef Blight het volgende:
Weinig spannends gebeurd tegen Sunderland als ik het zo lees. Heb het door het drukke weekend volledig langs me heen moeten laten gaan.
En dat met een verdediging met o.a. Anita en Schilder.quote:
quote:Huntelaar herhaalt: 'Alleen bezig met Ajax'
Geschreven op maandag, 4 augustus om 11:56
Ondanks speculaties over een transfer hult Klaas-Jan Huntelaar zich nog steeds in nevelen over zijn toekomst. De aanvalsleider van Ajax staat bekend als een carrièreplanner en wil eigenlijk alleen vertrekken als zich een club uit de buitencategorie van Europa in de Amsterdam ArenA meldt. ''Het is duidelijk dat Ajax me graag wil houden, maar er is niet gezegd dat ik niet weg mag", vertelt Huntelaar in Het Parool. En of hij zelf wél graag weg wil, daarover hield hij zich op de vlakte. ''Op dit moment speelt er niks, dus het is niet aan de orde.''
Ajax heeft goede hoop Huntelaar alsnog te kunnen verleiden tot een langer verblijf in Amsterdam. Beide partijen bereikten eerder deze zomer geen akkoord over een nieuw contract. De hoogte van een gelimiteerde transfersom vormde het struikelblok, maar toch wil de Amsterdamse club nog geen afstand doen van zijn 24-jarige topscorer.
"Ik kan zelf wel een planning maken, je bent ook afhankelijk van wat er op je pad komt", vervolgt Huntelaar. "Als er de mogelijkheid is om beslissingen te maken dan moet je dat doen. Als die mogelijkheden er niet zijn, moet je je focussen op waar je mee bezig bent. En ik ben nu bezig met Ajax.''
En het bevalt Huntelaar, die dit seizoen aanvoerder is, wel wat Ajax op de transfermarkt heeft uitgericht. ''Er zijn goede aankopen gedaan. De kwaliteit stond duidelijk voorop. Ik vind dat je je geld beter één keer goed kan uitgeven dan twee keer half.''
Juist of ondanks?quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En dat met een verdediging met o.a. Anita en Schilder.
Anita? Die heeft het dus 2 wedstrijden prima gedaan. Al is me het wel even ontgaan waarom van der Wiel niet heeft gespeeld. Zeker weer geblesseerd?quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het alternatief is.
En dan voetbalde er nog maar een ploeg moet je nagaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er wel weer zin in te krijgen op het moment, gisteren ff f'noord gekeken en merkte dat ik voetbal kijken mis.
Nee, je moet dat soort spelers gewoon weer rustig brengen en niet overhaasten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Anita? Die heeft het dus 2 wedstrijden prima gedaan. Al is me het wel even ontgaan waarom van der Wiel niet heeft gespeeld. Zeker weer geblesseerd?
En Heatwave nog mee gekregen dat Urby de beste man van het toernooi was in China? Hij speelde verdedigende middenvelder
Voor sommigen kan het alternatief wellicht helemaal tegenvallen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:09 schreef Sethje het volgende:
Mooi dat Wielaert niet komt
Omdat hij nog jong is, fysiek nog niet uitgegroeid en de voorbereiding een zware fysieke inspanning is, waarbij je dus zeker met dat soort spelers niets moet forceren en dus genoeg rust moet inbouwen om te zorgen dat je hem niet gaat overbelasten en alles dus alleen maar erger maakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Euhm, geef mij 1 reden waarom je een speler die een heel seizoen niet heeft gespeeld in een reeks oefenpartijtjes niet de kans geeft?
Oja dom van me om te denken dat de voorbereiding met name tegen de amateurs ideaal is om ritme op te doen en om jonge jongens de kans te geven om te presteren zonder druk. Maar inderdaad je ziet dat Marco niks op heeft met de jeugdspelers en ze dus ook geen kans geeft, zelfs de net van een blessure terugkerende Sulejmani die een heel kapitaal heeft gekost krijgt minuten, maar vdWiel die schijnbaar gewoon fit is moet inderdaad wel met fluwelen handschoentjes worden aangepakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat hij nog jong is, fysiek nog niet uitgegroeid en de voorbereiding een zware fysieke inspanning is, waarbij je dus zeker met dat soort spelers niets moet forceren en dus genoeg rust moet inbouwen om te zorgen dat je hem niet gaat overbelasten en alles dus alleen maar erger maakt.
Als ik Feyenoord zie mis ik het voetbal ook altijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er wel weer zin in te krijgen op het moment, gisteren ff f'noord gekeken en merkte dat ik voetbal kijken mis.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord zie mis ik het voetbal ook altijd.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oja dom van me om te denken dat de voorbereiding met name tegen de amateurs ideaal is om ritme op te doen en om jonge jongens de kans te geven om te presteren zonder druk. Maar inderdaad je ziet dat Marco niks op heeft met de jeugdspelers en ze dus ook geen kans geeft, zelfs de net van een blessure terugkerende Sulejmani die een heel kapitaal heeft gekost krijgt minuten, maar vdWiel die schijnbaar gewoon fit is moet inderdaad wel met fluwelen handschoentjes worden aangepakt.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Hij heeft gewoon minimaal 3x een helft gespeeld hoor. Alleen de laatste twee wedstrijden niet. Sowieso geldt niet voor elke speler dezelfde aanpak of herstel, dus je vergelijking met Sulejmani gaat compleet mank.
Ik vind het verstandig dat ze blessuregevoelige jongens ontzien en rust geven, geleidelijk weer brengen ipv gelijk weer twee keer per dag fysiek zwaar trainen en dan de volgende dag weer trainen en nog een wedstrijd voetballen.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord zie mis ik het voetbal ook altijd.
quote:'Valencia wil af van Maduro'
maandag 04 augustus, door GuusjeHiddink, Moskou, 13:30u, voetbalprimeur
De toekomst van Hedwiges Maduro lijkt niet bij Valencia te liggen. De middenvelder komt volgens de Spaanse krant Sport niet in de plannen voor van coach Unai Emery en mag vertrekken.
De kans bestaat zelfs dat Valencia de controlerende middenvelder als ruilmiddel inzet om doelman Miguel Angel Moya over te nemen van Real Mallorca. Laatstgenoemde club ziet de komst van de Nederlander wel zitten en heeft dat Valencia reeds te kennen gegeven.
Maduro heeft er pas een half seizoen opzitten in de sinaasappelstad. Het talent werd onder het bewind van de inmiddels ontslagen Ronald Koeman overgenomen van Ajax, maar lijkt zijn heil alweer ergens anders te kunnen gaan zoeken.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Toch jammer dat Johnny Heitinga weg is, zou een geweldig duo zijn geweest met Anita.
Nooit gehoord van overbelasten?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..].
Wow een speler die vorig jaar al bij het eerste zat en sinds januari geblesseerd was en niets meer heeft gespeeld en volgens de Ajaxsite fit verklaard fit is niet gelijk fit is een maand geleden komt niet aan zijn minuten komt wel aan zijn minuten en een miljoenen aankoop Sulejmani die nog maar net herstellende is krijgt wel minutenzijn eerste 30 van het seizoen, en dat is een pracht van een vergelijking die zijn weerga niet kent! je vergelijkt appels met peren zonder te relativeren
Opvallend. Hij heeft daar, ondanks blessures, toch best veel gespeeld.quote:
Jawel hoor, maar niet van overbelasten door een halve wedstrijd te spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nooit gehoord van overbelasten?
hahah wat een grap heyquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Toch jammer dat Johnny Heitinga weg is, zou een geweldig duo zijn geweest met Anita.
Inderdaad, die had ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
hahah wat een grap heyen ook zo origineel
Zolang dat toernooi een oefentoernooi blijft zal dat me echt helemaal niets interesseren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar zo kansloos laatste worden op je eigen toernooi is gewoon niet leuk.
Net zoals de afscheidswedstrijd van Cruijff maar een oefenwedstrijdje was? Misschien niet helemaal eerlijk, dit voorbeeld, maar zeggen dat twee dikke nederlagen op je jubilieumtoernooi niets doet is ook weer niet waar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zolang dat toernooi een oefentoernooi blijft zal dat me echt helemaal niets interesseren.
Nou ja, dat is je goed recht, ik vind het niets, ook al gaat het nergens omquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zolang dat toernooi een oefentoernooi blijft zal dat me echt helemaal niets interesseren.
Tuurlijk win je altijd liever, maar ik hecht écht niet veel waarde aan het 'Amsterdam Tournament'. Ik zal er niet mee zitten als we laatste worden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Net zoals de afscheidswedstrijd van Cruijff maar een oefenwedstrijdje was? Misschien niet helemaal eerlijk, dit voorbeeld, maar zeggen dat twee dikke nederlagen op je jubilieumtoernooi niets doet is ook weer niet waar.
Vervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |