Ongegronde klacht. Voortaan direct illegaal doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Films die ik goed vind, koop ik.
(niet dat ie de moeite was om 2x keer te kijken, maar toch)
Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk...en dan vraagt de filmindustrie zich nog af waarom er toch zoveel gedownload wordt.. Brein & de filmindustrie hebben mij in elk geval dit weekend over de streep getrokken om geen enkele dvd meer te kopen.
Koop die special editions-shit dan ook niet.:')quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Het zal mij ook aan mijn reet roesten hoe de primiere verliep, dus die extra dvd is weggegooid geld.
25 euro voor betaald. Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk.
Dit dus.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Goed. Vandaag dvd nr 2 erin. De dvd start, ik krijg weer een stuk of 3 kansloze waarschuwingen over kopieren e.d. (fuck off, ik heb hem toch gekocht. De illegale verspreiders knippen dat er toch uit...wat is dan nog het nut?).
Ik vind vaak juist die doosjes wel de moeite waard. Gister zag ik de verpakking van Captivity. Erg leuk gedaan met dat zand enzo en een 3D figuurtje van Elisha, als het niet zo'n kut film was had ik hem misschien wel gekocht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Koop die special editions-shit dan ook niet.:')
Normale DVD's met normale hoesjes.
..de special edition was goedkopern dan de normale versie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef Arcee het volgende:
Koop die special editions-shit dan ook niet.:')
Wat is daar mee? Ik zeg toch dat ik hem niet gekocht heb omdat het zo'n kut film is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mensen die serieus kijken naar hoesjes van DVD's (of CD's, CD-ROM's etc for that matter).
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
Ze moeten er dit filmpje opzetten ipv die standaard domme filmpjes:
<center><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object></center>
IT-Crowdquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
<center><object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rDD_8Yti-J8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object></center>
...en als het nou nog over de film ging ofzo....nee, een film over HIV en een smeekbede om toch maar zoveel mogelijk geld over te maken naar een organisatie waarvan je weet dat er 10 tot 20% aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:39 schreef Virus3000 het volgende:
Dat je dingen niet kunt skippen op DVD's is idd verschrikkelijk hatelijk!!
Het is toch altijd zo'n papiertje dat achter het plastic van de hoes is geschoven?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens was het geen papier, maar lezen is ook al moeilijk voor je blijkbaar.
..ze doen wel voorkomen dat het zo erg is om te downloaden. Het zijn gewoon film-haters, die maatschappijen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
Nee, want special editions hebben vaak andere verpakkingen (blik bijvoorbeeld) en Captivity was ook in blik met daar achter een 3D figuurtje van Elisha en daaroverheen echt zand. Ik zei ook alleen maar dat ik het leuk eruit vond zien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is toch altijd zo'n papiertje dat achter het plastic van de hoes is geschoven?
Eigenlijk zit ik er wel op te wachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Juup© het volgende:
Eens mbt die filmpjes e.d. Waar ik mij groen en geel aan erger is de reclame die er soms ook gemaakt word voor andere films, daar zit ik niet echt op te wachten.
Oh, dat vind ik juist soms wel leuk om te zien welke films er allemaal komen. Heeft wel alleen echt zin bij nieuwe DVD's maar het zou wel fijner zijn dat je daar zelf voor kunt kiezen. Vaak krijg je het meteen bij het begin al en kun je het met moeilijkheid skippen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Juup© het volgende:
Gelijk inhoudelijk reactie plaatsen
Eens mbt die filmpjes e.d. Waar ik mij groen en geel aan erger is de reclame die er soms ook gemaakt word voor andere films, daar zit ik niet echt op te wachten.
Dat die reclame er "moet" zijn vind ik niet eens zo erg, maar idd het vaak niet kunnen skippen van die stukjes vind ik zwaar vervelend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist soms wel leuk om te zien welke films er allemaal komen. Heeft wel alleen echt zin bij nieuwe DVD's maar het zou wel fijner zijn dat je daar zelf voor kunt kiezen. Vaak krijg je het meteen bij het begin al en kun je het met moeilijkheid skippen.
rofl.. dom en naief om te denken dat seal = ongeopend..quote:maar hij zat gesealed dus dat kon het niet zijn
de HDCP flag wordt afaik nog niet aangezet standaard hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef BobbyB het volgende:
Overigens net zo irritant als de HDCP op Bluray's. Ik wil gewoon een Bluray afspelen op mijn comp, maar mijn scherm is niet HDCP compatible dus mag je de film lekker bekijken in 320x240![]()
Zo, laat ik 'm ook nog even quoten met al die HTML-rommel erin.:')quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
Valt reuze mee eigenlijk. Ik kan me nog herinneren dan een album 40 gulden kostte..Vind ik best duur.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:23 schreef Koploperkopper het volgende:
De muziek- en filmindustrie moet eens verder kijken dan hun neus lang is. 10 euro voor een album heb ik niet er echt niet voor over, als ze er nou 1 euro van maken. Voor die 1 euro, kopen misschien wel 10x zoveel mensen het album. Hetzelfde geldt voor films, maak je het goedkoper, kopen meer mensen het, kwestie van het uitvogelen hoe je aan hetzelfde bedrag als nu komt.
Maar zo zit het natuurlijk niet, ze willen meer, meer en nog eens meer, met als enige punt dat ze bereiken dat meer mensen het illegaal gaan downloaden.
Nee, moeten ze die filmpjes dan voor je gedownloade film zetten?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Nikmans het volgende:
JE STEELT GEEN FILM
PIRATERIJ IS EEN MISDRIJF
Maar ik heb hem toch gekoohoochtLekker je doel voorbij schieten, die shit voor een koop-dvd zetten
![]()
![]()
Dat zou meer nut hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:37 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Nee, moeten ze die filmpjes dan voor je gedownloade film zetten?
dan zou het misschien nog de doelgroep bereikenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:37 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Nee, moeten ze die filmpjes dan voor je gedownloade film zetten?
Sommige DVD's hebben ook dit 'beveiligd' en móet je verplicht dat filmpje/trailer kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef gelly het volgende:
Je kan toch gewoon op het menu knopje drukken ?
Jij hebt het punt niet echt begrepen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:11 schreef Jappiie het volgende:
1408 een goede film vinden![]()
Kanker wat was die slecht.
Mensen die graag films kijken maar ze niet kunnen betalen.quote:
...soms wel, soms niet. Bij die AIDS reclame van 4.5 minuten was dat dus niet mogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef gelly het volgende:
Je kan toch gewoon op het menu knopje drukken ?
digitale flags.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...soms wel, soms niet. Bij die AIDS reclame van 4.5 minuten was dat dus niet mogelijk.
Ja, wat mij betreft brengen ze 2 versies op de markt, 1 met reclame en zooi die goedkoper is en 1 voor de normale prijs zonder die zooi.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap ook echt de achterliggende gedachte niet. "he, iemand koopt 1 van onze dvd's. Laten we die net zo lang zieken en pesten totdat hij uitzoekt dat hij ook gratis kan downloaden".
Non-skippable reclame
Heheh die torie in die helmquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
Dat zal de verkoop van dvd's vast goed doenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:46 schreef Dagonet het volgende:
of coming soon:
De onskipbare reclames in je DVD's
http://gizmodo.com/gadget(...)mmercials-326080.php
Dit is geen filmreviewtopic. Maar toch. Ik heb veel films gezien en ik vond deze zeker wel okay en er zat spanning in. Smaken verschillen.quote:
Ik heb mijn dvd speler gekocht toen er nog amper dvd-films in de winkel lagen hier. Zolang hij het nog doet, blijft ie staan (was ook duur genoeg)quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef switchboy het volgende:
koop een goede DVD speler die je die shit wel laat skippen
True, maar dit blijft KLBquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:46 schreef Kreator het volgende:
Net doen alsof je heel veel verstand van films hebt door te zeggen dat iemand geen smaak heeft is zo mogelijk nog meer.
Bij Disney kan je ze skippen, en vroeger vond ik het geweldig om die filmpjes te zien dus dat zullen de kinderen nu ook nog wel vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Disney-dvd's zijn dan zo ongeveer de ergste. Voordat je dreinende kroost eindelijk hun muiltjes houdt (want daarvoor zette je in eerste instantie die hele fokking film op) moeten ze eerst 6 schreeuwerige advertenties voor andere Disneyfilms door, plus 2 over één van de Happiest Places on Earth en nog een hele hoop meuk. En dat was dat het einde van de concentratiespanne.
Dat probleem heb je dus niet met dl. Dahag
Nou ik heb er hier een aantal liggen (Bambi, Knabbel & Babbel o.a.) waarbij dat dus niet kanquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:07 schreef Roi het volgende:
[..]
Bij Disney kan je ze skippen, en vroeger vond ik het geweldig om die filmpjes te zien dus dat zullen de kinderen nu ook nog wel vinden.
@TS, ik zou een email sturen naar de uitgever want dit slaat idd nergens meer op!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:34 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Hoezo, kan jij ze niet betalen? Een simpel DVD'tje niet eens?
Waarom betalen voor iets wat ook gratis kan zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:59 schreef Kreator het volgende:
Mensen die graag films kijken maar ze niet kunnen betalen.![]()
Truequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Waarom betalen voor iets wat ook gratis kan zijn?
Je kan ook boodschappen doen zonder te betalen. Of tanken. Of whatever. Het hoort niet en bovendien is het leuk om een verzameling te hebben van echte dvd's, ipv gekopieerde meuk met geprinte hoesjes..quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef Lakitu het volgende:
Omdat als iedereen stopt te betalen voor het kijken van films, vervolgens niemand meer films wil maken en jij dus geen films meer kan downloaden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Mooie instellingquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Dat snappen die downloadende fokkertjes toch niet, is vergeefse moeitequote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kan ook boodschappen doen zonder te betalen. Of tanken. Of whatever. Het hoort niet en bovendien is het leuk om een verzameling te hebben van echte dvd's, ipv gekopieerde meuk met geprinte hoesjes..
Ben ik ook benieuwd naar. Post de reactie dan hier aub?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef Kreator het volgende:
Ik heb universal trouwens een klacht gestuurd over de HIV reclame. Zal mij benieuwen of ik er response op krijg.
Je bedoelt vast kopen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:17 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb het altijd paradoxaal gevonden dat ze mensen die WEL dvd's posten met hun "je steelt geen tasjes"-filmpjes aanzetten tot illegaal downloaden.![]()
Vreemde fout van me.quote:
Soms vraag ik me dan ook af "hoe weten zij dat ik geen tasjes steel? misschien moet ik dat dan maar gaan doen!"quote:Maar inderdaad, dit is het punt wat zo enorm debiel is...acties tegen piraterij ok, maar val de mensen die het dan eerlijk kopen er niet mee lastig
Nou, net bij die ik had wel dus. Transformers was dat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:04 schreef mschol het volgende:
de HDCP flag wordt afaik nog niet aangezet standaard hoor
Je-zus, dat is werkelijk waar te gek voor woorden. Die Brein nazi propaganda is al te irritant voor woorden maar als ze dan ook nog eens reclames voor goede doelen erop gaan zetten die je niet kan skippen dan zijn ze zeker helemaal geflipt bij die producenten..quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en als het nou nog over de film ging ofzo....nee, een film over HIV en een smeekbede om toch maar zoveel mogelijk geld over te maken naar een organisatie waarvan je weet dat er 10 tot 20% aan de strijkstok blijft hangen.
Dat is inderdaad erg lastig te achterhalen bij originele DVD's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:07 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Weet je nog van welke maatschappij die DVD was?
Wat vaak ook kan, is de PROGRAM toets van je speler indrukken en dan Titel 1 selecteren, in veel gevallen is dat de film.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:07 schreef Frankvbr het volgende:
volgens mij heb je altijd wel een manier om te skippen. Dus of gewoon volgende, of snel vooruitspoelen of gewoon de menu knop gebruiken (volgens mij zelfs 1vd2 menu knoppen)
Zo ook met gekochte muziek downloads. Illegale MP3's kan ik gewoon overal afspelen, op CD branden en zo, bij die DRM shit is dat vaak niet zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:18 schreef santax het volgende:
Je kunt dit topic helaas samenvatten met: geripte downloads zijn beter dan de dvd's want je hoet niet de fucking waarschuwinginten te bekijken. Ironisch genoeg hoeven alleen de mensen de dvd niet echt hebben gekocht dat soort onzin niet te bekijken
Zal ik doen. Kon de klachtmail helaas niet copy/pasten. Dat accepteerde het mailveld niet (het leek wel een dvd van ze...)quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:12 schreef Juup© het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. Post de reactie dan hier aub?
..idd. En het staat een paar posts erboven ook. En ook dat ik al een klacht heb ingediend. Lezen is een bitch, Static.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef static het volgende:
Dat is inderdaad erg lastig te achterhalen bij originele DVD's.
Ik voel me genaaid. Ik hoop dat ik geen HIV heb nu.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:07 schreef T3rr0r het volgende:
Je-zus, dat is werkelijk waar te gek voor woorden. Die Brein nazi propaganda is al te irritant voor woorden maar als ze dan ook nog eens reclames voor goede doelen erop gaan zetten die je niet kan skippen dan zijn ze zeker helemaal geflipt bij die producenten..
maatschappij lastig te achterhalen van een dvd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:09 schreef static het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lastig te achterhalen bij originele DVD's.
Kijk, hij snapt het nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maatschappij lastig te achterhalen van een dvd?
EAN code en je weet in 99% v/d gevallen alles..
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:49 schreef PP. het volgende:
[..]
Omdat als iedereen stopt te betalen voor het kijken van films, vervolgens niemand meer films wil maken en jij dus geen nieuwe films meer kan downloaden.
Mijn god.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maatschappij lastig te achterhalen van een dvd?
EAN code en je weet in 99% v/d gevallen alles..
Ik bekijk zelden films, meestal ben ik andere dingen aan het doen of bekijk ik wat er op tv is. Als ik dan een keer opeens zin heb om een film te bekijken wil ik er zo eentje uit de kast kunnen trekken en niet eerst een download aan hoeven zetten / naar de videotheek moeten rijden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef SeLang het volgende:
Ik heb sowieso nog nooit van m'n leven een DVD gekocht. Zo'n plaatje kijk je één keer en dan smijt je hem in de kast. Waarom dan kopen?
Spuit 11.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als ze nou gewoon zo'n filmpje ervoor plakken
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als mensen nu eens gewoon het topic doorlezen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Maar nog lang niet zo zielig als deze post van jou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:10 schreef Lakitu het volgende:
Dvd's kopen is trouwens bijna net zo zielig als cd's kopen.
Dan kun je idd beter gewoon dom overkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Topic doorlezen? Zo vroeg op de ochtend?
Zielig als in: eerlijk en integer handelen? Ja, vreselijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:10 schreef Lakitu het volgende:
Dvd's kopen is trouwens bijna net zo zielig als cd's kopen.
Ach wat kan ik zeggen: ik ben een natuurtalent in dom overkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kun je idd beter gewoon dom overkomen.
Dan ligt het aan je goeiekope dvd speler.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:43 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Sommige DVD's hebben ook dit 'beveiligd' en móet je verplicht dat filmpje/trailer kijken.
Het zijn anders vaak de duurdere merken die dat soort dingen juist niet accepteren. De goedkopere modellen gaan er juist veel makkelijker mee om, net als dat vele van die goedkope dingen regio vrij zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je goeiekope dvd speler.
Goed voorbeeld van "hoe irriteer ik mensen genoeg zodat ze vanzelf gaan downloaden".quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:33 schreef dottinator het volgende:
Jarenlang heb ik films en tv-series gekocht, zonder problemen. Het bezitten van het origineel biedt wat mij betreft zeker meerwaarde aan het kijken van de film. Thuis heb ik een kast vol met dvd's. Maar sinds een paar jaar heb je dus die irritante filmpjes aan het begin die je niet kan skippen. Uiteindelijk ben ik dit zo zat geworden dat ik ging uitvogelen hoe het precies zat met dat downloaden. Inmiddels koop ik geen enkele dvd meer en download ik alles via bittorrent trackers. Veel gemakkelijker en ik kan tenminste gelijk de film kijken!
die is nog het meest irritant ja !quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef HuubTuub het volgende:
en dan zo´n disclaimer van de maatschappij dat het allemaal niet hun mening is.
Dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt of van gehoord. Ligt het niet aan je DVD speler?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef EvilG het volgende:
Heb het ook al meerdere malen meegemaakt dat ik een corrupte dvd kreeg, of da het brein propaganda filmpje corrupt was waardoor ik 10 minuten kon wachten tot ik eindelijk een aan de film kon beginnen.
fok die's briljant!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
bovendien kon je die trailers doorspoelen als je ze niet wilde zien....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
vroeger vond ik dat wel handig; kwam je trailers voor best goede films tegen op die vhs tapes. Huurde je Gremlins kreeg je bijvoorbeeld een trailer voor Hard to kill Nou gingen we die weer huren
maar nu heb je internet voor je trailers dus het is overbodig imho
Sterker nog, sommige trailers komen gewoon van het internet af volgens mij, damn. DFW (of RCV) heeft nog wel eens de neiging om bagger trailers erop te zetten die haperen, vervormd zijn qua beeld en geluid en blokjes bevattenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
vroeger vond ik dat wel handig; kwam je trailers voor best goede films tegen op die vhs tapes. Huurde je Gremlins kreeg je bijvoorbeeld een trailer voor Hard to kill Nou gingen we die weer huren
maar nu heb je internet voor je trailers dus het is overbodig imho
Ja hou daar lekker de Apple trailersite in de gaten ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eigenlijk zit ik er wel op te wachten.
Kijken welke films er nog meer in de bios komen en er misschien daar heen gaan.
HD Trailersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja hou daar lekker de Apple trailersite in de gaten ofzo.. Wat heb je straks in Hemelsnaam aan trailers op vijf jaar oude kutDVDs voor andere kutfilms die ook al lang op DVD uit zijn.
Inderdaad, ik heb al zoveel films gezien die in Nederland (nog) niet te koop zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
-verhaal-
Nope, gebeurde zowel bij mijn dvd speler als op mijn computer, en en bij een dvd heb ik het alleen bij het anti piraterij filmpje. De hoofdfilm doet het wel. Lijkt me dus sterk dat dit aan mijn dvd speler ligt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt of van gehoord. Ligt het niet aan je DVD speler?
das eigenlijk beetje kansloos. Kopen en hem vervolgens downloaden om alleen die not skipbare content.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Herald het volgende:
ik had laatst ook een dvd gekocht met niet skipbare content. Ik denk flikker maar op, ik ga niet 3 minuten wachten. Dus toen ben ik die film gaan downloaden en kon ik 'm na anderhalf uur lekker kijken zonder Brein rotzooi
..had je mooi weer anderhalf uur de tijd om pornutube te kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Herald het volgende:
ik had laatst ook een dvd gekocht met niet skipbare content. Ik denk flikker maar op, ik ga niet 3 minuten wachten. Dus toen ben ik die film gaan downloaden en kon ik 'm na anderhalf uur lekker kijken zonder Brein rotzooi
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
In tegenstelling tot Minerva ( 8.50 ofzo ? ) Voor weinig beenruimte( om nog maar te zwijgen over de prijs van een cola/popcorn )
inderdaad, ben blij dat ik in de horeca maar 1,80 hoef te betalen voor een glas van 0,2lquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Big_Boss het volgende:
Niet skipbare content zuigt aarsch. En bioscopen zijn ook belachelijk duur. Laatst met vrienden naar de film geweest, 2.75 voor 1 cola (halve liter). Fucking diefstal.
in pathe: 18 euro/maand -> onbeperkt naar de biosquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
Zowiezo
Alsof iemand denkt dat hij stout bezig is als hij een dvd leeched
Euroscoop in belgie
Voor 4 euro op dinsdag naar de film, dat vind ik een normale prijs en daar maak ik dan ook gebruik vanLekker brede luxe stoelen, genoeg beenruimte.
In tegenstelling tot Minerva ( 8.50 ofzo ? ) Voor weinig beenruimte( om nog maar te zwijgen over de prijs van een cola/popcorn )
Dat is dan weer wel relax.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in pathe: 18 euro/maand -> onbeperkt naar de bios(i.p.v. 9 euro per kaartje)
helaas is cola& popcorn relatief erg duur..
Gewoon naar de Albert Heyn ernaast gaan, en een zak chips en 2 blikjes cola kopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
in pathe: 18 euro/maand -> onbeperkt naar de bios(i.p.v. 9 euro per kaartje)
helaas is cola& popcorn relatief erg duur..
Das nog eens een goed ideequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:06 schreef denniz1974 het volgende:
Ik ben er zeker van dat dit allemaal wordt vervangen door een USB-stick waar dan een hele film op staat; plop je zo in je pc en hobbelen maar !!
In feite dus een afscheid van de zogenaamde bewegende delen (een laser in je dvd-speler) en over naar het gebruik van het geheugen van je pcquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef patty het volgende:
[..]
Das nog eens een goed ideeKunnen ze gelijk 10 films op één stickie zetten. Ik ben veur
klopt, maar doordat je al betaald hebt (iig bij mij is dat zo) ben ik veel minder picky op de soort films die ik kijk, Hell ben for god's sake naar Winx Club geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel relax.
Maar dan ben je in principe weer verplicht om minimaal 2x per maand te gaan
200 is weinig maar toch good for youquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Films die ik goed vind, koop ik. Zo heb ik in de loop der jaren zo'n 200 films gekocht, meestal special editions of een box.
Dat is weer minder. 25 euro verwacht ik toch minstens een import DVD voor of minstens 3 of meer DVDs.quote:Daarbovenop stond er op de bonus dvd niet één boeiend stukje en bleek de 'inside the movie' een reclamefilmpje van 2 minuten te zijn. Het zal mij ook aan mijn reet roesten hoe de primiere verliep, dus die extra dvd is weggegooid geld. Wel een goeie film overigens.
25 euro voor betaald. Ik had ze gratiz kunnen downloaden, branden en dezelfde kwaliteit gehad, zonder al die extra kansloze meuk...en dan vraagt de filmindustrie zich nog af waarom er toch zoveel gedownload wordt.. Brein & de filmindustrie hebben mij in elk geval dit weekend over de streep getrokken om geen enkele dvd meer te kopen.
Prima, gooi het dan aan het eind en maak in het startmenu een apart chapter daarvoor of iets dergelijks. Maar dring de betalende filmkijker die troep niet weer op zoals ook vroeger het geval was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er wel op te wachten.
Kijken welke films er nog meer in de bios komen en er misschien daar heen gaan.
Met de juiste software heb je daar geen last van. Met mijn speler sla ik de menu's en alles over en zoek ik gewoon meteen de langste track op de DVD uit, want dat moet de film zijn. Vaak zit alle "spam" in aparte kortere tracks. Mocht er toch nog wat aan het begin zitten, dan spoel je daar ook makkelijk doorheen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:39 schreef Virus3000 het volgende:
Dat je dingen niet kunt skippen op DVD's is idd verschrikkelijk hatelijk!!
Ik download ook veel liever een film gewoon, dan begint die gewoon netjes zonder dat je eerst een paar minuten moet wachten en knoppen indrukken voordat die dan eindelijk begint...
daar is DVD region+CSS free voor.Media PC ftw.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:43 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Sommige DVD's hebben ook dit 'beveiligd' en móet je verplicht dat filmpje/trailer kijken.
Heb je een URL naar dat stuk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 03:39 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
daar is DVD region+CSS free voor.Media PC ftw.
En ik zal hem niet quoten maar dat IT-Crowd filmpje is geniaal.
Die hele aflevering is briljant met die kannibaal duitser
...klopt. Er zijn 3 endings. Op de extra dvd stonden ze wel. Die waar hij blijft leven is het leukst.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:29 schreef TryX het volgende:
Over 1408 gesproken, ik heb twee verschillende versies gezien (bios & thuis) beide eindigden anders.. In de ene ging de hoofdrolspeler dood in de andere overleefde hij het nog maar net..
...ik hoef er niets mee te compenseren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:03 schreef Zeitgeist het volgende:
200 is weinig maar toch good for you
Terechte klacht!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en als het nou nog over de film ging ofzo....nee, een film over HIV en een smeekbede om toch maar zoveel mogelijk geld over te maken naar een organisatie waarvan je weet dat er 10 tot 20% aan de strijkstok blijft hangen.
Als ik zo'n filmpje op mijn dvd krijg dan ga ik een boze brief schrijven! dat zal ze leren! *shakes fist*quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer je een unskippable AIDS reclame erop hebt, dan kun je toch gewoon daarna de film kijken en vervolgens terugbrengen naar de winkel, met een prima reden waarom je hem niet wilt en je geld terug eisen!?
ZOdra een fabrikant dat dus terugziet in de sales, zullen ze zich wellicht bedenken.
Belachelijk ook dat mensen het geld voor AIDS-behandeling/onderzoek in dit soort spotjes stopt, waar je alleen maar mensen nodeloos mee irriteert. Dan bedenk je je volgende keer wel 2x voordat je geld overmaakt aan de AIDS-stichting.
Nee. Zie de dvd afdeling bij de v&dquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef denniz1974 het volgende:
Ik koop ook al geen cd's en dvd's meer. Toch weggegooid geld en bovendien liggen al die schijfjes een paar weken na de release al in de grabbelbakken voor 3 kwartjes en 95 cent.
dvd's kopen bij de v&dquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Nee. Zie de dvd afdeling bij de v&dDaar hebben ze het lef nog om 20 euro te vragen voor films van 2 jaar geleden. Maar af en toe koop ik wel een dvd, mits ik de film goed vind
Hij heeft wel een punt sommige dvd's zijn het geld lang niet waardquote:
Dan ben je toch dief van eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dvd's kopen bij de v&d voor 20 euro
ligt helemaal aan de soort dvd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ben je toch dief van eigen portemonnee.
Zijn ze niet een tijdje geleden al gestopt met die CD kopieerbeveiligingen? En als 'ie al beveiligd is, dan moet de beveiliging ook nog eens werken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:12 schreef Ps2K het volgende:
Precies de reden waarom ik geen muziek cds meer aanschaf... je kunt die teringtroep niet eens afspelen op de pc!
Of ik vat je reactie verkeerd op, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Wat ik uit je reactie lees is dat een dvd van 20 euro te duur is. Je wilt dus niet zoveel uitgeven om een film te kijken. Blu-ray dvd's kosten nu 24 euro of 29 euro. Dus wat jij eigenlijk wilt zeggen is dat wij stumpers zijn als wij zo'n dure film kopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ben je toch dief van eigen portemonnee.
Ik kijk meestal dan ook naar die acties van 3 voor 25 of 3 voor 15 euro. Belachelijk dat er mensen zijn die wel zulke bedragen betalen voor flims...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt sommige dvd's zijn het geld lang niet waard
Ik heb inderdaad al m'n cd's verkocht; hetzelfde geldt voor alle dvd's . Alleen m'n vrouw heeft nog een paar dvd's in de kast liggen, maar meer dan 10 zullen het er niet zijn; ik kijk ze in ieder geval nooit ... Marco Borsato is immers niet mijn favoriet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:47 schreef denniz1974 het volgende:
Ik zit er aan te denken om al m'n cd's te verkopen; heb ze allemaal in een grote cd-map zitten: ongeveer 200-300 stuks, wel met boekje, maar zonder doosje en achterkant-velletje. Je hebt tegenwoordig zoveel keus qua internetadio dat het bezitten van een fysieke cd eigenlijk niet meer nodig is.
Hier heb ik ooit nog een keer een mailtje over gestuurd. Toen zeiden ze dat ze het me eens waren en dat ze de filmmaatschappijen hadden benaderd om die Brein-filmpjes doorspoelbaar te maken. Ik vraag me nog steeds af of ze het nou meendenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
Daarna kreeg ik de bekende brein fascisten nog even.![]()
![]()
.
Goed. Vandaag dvd nr 2 erin. De dvd start, ik krijg weer een stuk of 3 kansloze waarschuwingen over kopieren e.d. (fuck off, ik heb hem toch gekocht. De illegale verspreiders knippen dat er toch uit...wat is dan nog het nut?).
En je denkt 'laat ik eens een lijk opgraven om deze absurd nutteloze boodschap aan mijn medefokkers mede te delen'? Nou, dank je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef denniz1974 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al m'n cd's verkocht; hetzelfde geldt voor alle dvd's . Alleen m'n vrouw heeft nog een paar dvd's in de kast liggen, maar meer dan 10 zullen het er niet zijn; ik kijk ze in ieder geval nooit ... Marco Borsato is immers niet mijn favoriet.
Ironisch genoeg is dat filmpje niet meer te bekijken wegens een copyright infringementquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:37 schreef Jump het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |