Fijn he die dvds met trailers ervoor die je niet kunt skippenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef static het volgende:
En niet om naar narcistische trailers die me niet boeien te kijken, ophemelende stukjes over de filmmaatschappij en wat eind 2005 in de bioscoop te zien zal zijn; dit alles verplicht aan te moeten kijken. Flikker op.
Neem een voorbeeld aan superbit. Ik wil kunnen spoelen wanneer ik dat wil, net zoals bij de VCR.
Wow!!!! Ik ben het een keer met een Mod eens!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef static het volgende:
En niet om naar narcistische trailers die me niet boeien te kijken, ophemelende stukjes over de filmmaatschappij en wat eind 2005 in de bioscoop te zien zal zijn; dit alles verplicht aan te moeten kijken. Flikker op.
Neem een voorbeeld aan superbit. Ik wil kunnen spoelen wanneer ik dat wil, net zoals bij de VCR.
Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:37 schreef Beach het volgende:
Downloaden??????
'I, Robot' o.a. Geen Aldi flim dus.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat voor Kut dvd heb je gekocht man, zeker zo`n dozijn voor de prijs van 1 bij de Aldi ofzo?
En dat is relevant, want?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een maand geleden 11 dvd's gekocht waarvan ik er nog geen heb bekeken..
Wow, mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een maand geleden 11 dvd's gekocht waarvan ik er nog geen heb bekeken..
nee dat doe ik uit principe niet, ik vind dat ik mijn publiek namelijk net zoveel schuldig ben als zij mij zijn, niets.quote:
Superbit DVD's zijn DVD's waarbij de film in maximale bitrate (=kwaliteit) aangeboden wordt. Om te zorgen dat het dan nog op een DVD past, zijn alle extra's eraf gesloopt. Je hebt dus alleen de film, die er bijzonder goed uitziet (en klinkt).quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:58 schreef SiGNe het volgende:
Superbit? wat houdt dat in?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Superbit DVD's zijn DVD's waarbij de film in maximale bitrate (=kwaliteit) aangeboden wordt. Om te zorgen dat het dan nog op een DVD past, zijn alle extra's eraf gesloopt. Je hebt dus alleen de film, die er bijzonder goed uitziet (en klinkt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |