Fijn he die dvds met trailers ervoor die je niet kunt skippenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef static het volgende:
En niet om naar narcistische trailers die me niet boeien te kijken, ophemelende stukjes over de filmmaatschappij en wat eind 2005 in de bioscoop te zien zal zijn; dit alles verplicht aan te moeten kijken. Flikker op.
Neem een voorbeeld aan superbit. Ik wil kunnen spoelen wanneer ik dat wil, net zoals bij de VCR.
Wow!!!! Ik ben het een keer met een Mod eens!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef static het volgende:
En niet om naar narcistische trailers die me niet boeien te kijken, ophemelende stukjes over de filmmaatschappij en wat eind 2005 in de bioscoop te zien zal zijn; dit alles verplicht aan te moeten kijken. Flikker op.
Neem een voorbeeld aan superbit. Ik wil kunnen spoelen wanneer ik dat wil, net zoals bij de VCR.
Nee, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:37 schreef Beach het volgende:
Downloaden??????
'I, Robot' o.a. Geen Aldi flim dus.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat voor Kut dvd heb je gekocht man, zeker zo`n dozijn voor de prijs van 1 bij de Aldi ofzo?
En dat is relevant, want?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een maand geleden 11 dvd's gekocht waarvan ik er nog geen heb bekeken..
Wow, mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een maand geleden 11 dvd's gekocht waarvan ik er nog geen heb bekeken..
nee dat doe ik uit principe niet, ik vind dat ik mijn publiek namelijk net zoveel schuldig ben als zij mij zijn, niets.quote:
Superbit DVD's zijn DVD's waarbij de film in maximale bitrate (=kwaliteit) aangeboden wordt. Om te zorgen dat het dan nog op een DVD past, zijn alle extra's eraf gesloopt. Je hebt dus alleen de film, die er bijzonder goed uitziet (en klinkt).quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:58 schreef SiGNe het volgende:
Superbit? wat houdt dat in?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Superbit DVD's zijn DVD's waarbij de film in maximale bitrate (=kwaliteit) aangeboden wordt. Om te zorgen dat het dan nog op een DVD past, zijn alle extra's eraf gesloopt. Je hebt dus alleen de film, die er bijzonder goed uitziet (en klinkt).
Hmm de 1 disc? Lijkt me balen zeg, met allemaal reclame erop, als je um nou nog deed huren, daar heb je ze wel op...quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef static het volgende:
[..]
'I, Robot' o.a. Geen Aldi flim dus.
niet echt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:38 schreef twiFight het volgende:
Sja da's dan weer een voordeel van illegaal downloaden
daar is die rotzooi er al uitgesloopt
Als je hem dan zelf nog moet branden kun je hem net zo goed downloaden...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:42 schreef buzzer het volgende:
Oftewel een dual layer brander kopen met dito dvd's en de rotzzoi er zelf afslopen en opnieuw branden !
end an te bedenken dat die film zelf ook nog eens vol product placement zitquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:46 schreef static het volgende:
[..]
'I, Robot' o.a. Geen Aldi flim dus.
Zo is dat, overigens weer een goed argument erbij om die shit gewoon te downloaden. Moeten ze er maar geen onskipbare trailers instoppenquote:Op vrijdag 17 december 2004 01:38 schreef twiFight het volgende:
Sja da's dan weer een voordeel van illegaal downloaden
daar is die rotzooi er al uitgesloopt
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:42 schreef SeLang het volgende:
Goh dat wist ik helemaal niet
Ik heb nog nooit in m'n leven een DVD gekocht, ik download altijd alles.
Dus als je veel geld betaalt voor een DVD dan krijg je allemaal bagger die je niet kunt skippen
Nooit geweten
Er was pas geleden een topic met een referentie naar een nieuwsartikel, waarin melding gemaakt werd van een nieuwe wet die het verbiedt om reclame door te spoelen, of iets in die richting.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:48 schreef Cheiron het volgende:
Compleet achterlijk dat je als betalende consument niet eens door reclame kan skippen. Al vind ik het ook best klote dat ik bij het opzetten van een dvd'tje alltijd als een volwaardige crimineel wordt behandeld door de waarschuwingen. Die heb ik nou nog nooit in een divxje gezien ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |