Dat lijkt echt eindeloos door te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zocht op een oud EO nummer en vond dit.![]()
Relaxtquote:
Mooi nummerquote:
quote:
Wat dacht je van dit geweldige nummer en dito clip ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:03 schreef svann het volgende:
Dacht de enige te zijn die Beefheart trekt, maar er zijn zowaar al twee nummers gepost zag ik.
Veel is er ook niet echt te vinden, want hij is nog van voor de videocliphoos en top40 spul is het niet bepaald.
Ik heb het liefst de studio-opnames; live is hij wat slordig vaak.
Idd! Die was nog niet voorbij gekomenquote:
Mooi!quote:
Dat is ook een mooi nummer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een boek van de Rolling Stone, het grootste muziekblad ter wereld. Dit stond op 1 in hun top duizend allertijden :
Ook een echte tearjerker...quote:
Grappig nummer.quote:
Roxy Musicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:11 schreef tong80 het volgende:
1972
Luister naar het pianospel van Brian Eno
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Beatles eat your heart out met z'n tweeën :
quote:
Ik heb nog met tomaten naar ze gegooidquote:
Henny Vrienten woonde tegenover. Reuze amusement al die bakvissen om zijn huis.quote:
Ik reageer even op mijn eigen bericht, maar wat is dit een goed nummer zeg..!quote:
vtpquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een boek van de Rolling Stone, het grootste muziekblad ter wereld. Dit stond op 1 in hun top duizend allertijden :
Ik in de Willem 2 speelden 3 uur lang het zweet uit hun broekenquote:
Tuurlijkquote:
quote:
Hier zwaar onder invloed..quote:
Toen was ik 10.quote:
Ik ookquote:
Oe helden alweerquote:
Het is idd een prachtalbum (Spiderland). OK Computer kwam uit toen ik 14 was. Ik, puberend, had wel behoefte aan dit soort muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:
Slint met Spiderland staat in mijn top 10.
Komt ie met Radiohead daarna
En bedankt. Dat nummer blijft een hele week in m'n hoofd zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:00 schreef kraaksandaal het volgende:
Deze is ook een veelgedraaide in de arbeidsvitaminen.
Je hoeft je niet te verantwoorden Iedereen zijn muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:03 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Het is idd een prachtalbum (Spiderland). OK Computer kwam uit toen ik 14 was. Ik, puberend, had wel behoefte aan dit soort muziekInmiddels ben ik niet meer zo'n Radioheadfan
Gejank.quote:
Is één van mijn pareltjesquote:
Download hun albums eensquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:10 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je buren.
Ik heb in dit topic al veel toffe clips gevonden maar soms snap ik je smaak niet.quote:
Wees blij dat ik niks van Eddy Wallie heb gepostquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic al veel toffe clips gevonden maar soms snap ik je smaak niet.
IK heb 't idee dat dit een serie gaat worden en Eddy hoort daar zeker in thuis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niks van Eddy Wallie heb gepost
Ik verwachte Captain Beefheartquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:19 schreef kraaksandaal het volgende:
De Captain on tha bouwvakker Rap.
Mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Dinosaur Jr --Henry Rollins Show.
GVD dit nummer is van hun eerste LPquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Dinosaur Jr --Henry Rollins Show.
Bij The Cats denk ik altijd gelijk aanquote:
Geweldig inderdaad. 1982, zijn laatste album helaas.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van dit geweldige nummer en dito clip ?
Trustenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:45 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Kan ik rustig gaan slapen.
Trusten Snoozer. En de rest
Yellow Magic Orchestra.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:49 schreef Manono het volgende:
japanse electro uit de 80sgezien met tante in rotterdam
Uit de tijd van de taperecorders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:49 schreef Manono het volgende:
the chances of anything coming from mars are a million to one he said
quote:
omg ja long time not heard, en dan thin lizzyquote:
Gaaf, al te lang niet gehoordquote:
Leuk om te weten! *ff youtuben*quote:
Bart Chabot is nog steeds weg van hem......z'n grote voorbeeld, die bril doet ie nooit meer af.quote:
Zijn manier van dansen is echt gaafquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bart Chabot is nog steeds weg van hem......z'n grote voorbeeld, die bril doet ie nooit meer af.
Effe afspelen
Na ongeveer een minuut begint hetquote:
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na ongeveer een minuut begint het
Dan begint het pasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:16 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.
Marilyn Manson eat your heart outquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:16 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.
Aah maar het begitn pas na 4 minuten of zoquote:
Zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef tong80 het volgende:
Ja het begon later dan ik dacht maar het is echt cool
Heb ik een LP van Paint Your Wagon wist echt niet meer hoe ze kloknenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef Sno0ze het volgende:
Helaas geen 'Monkey's on juice' op YouTube te vinden, maar deze volstaat ook
Een LP nog wel! Ontzettend goeie, te onbekende band is hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik een LP van Paint Your Wagon wist echt niet meer hoe ze kloknen
Ik heb een paar honderd LP's hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Een LP nog wel! Ontzettend goeie, te onbekende band is het
Gaaf! Die dingen zijn nu erg kostbaar. Ik ben zelf op zoek naar veel italo (duur: ong. 200¤ op e-bay) en naar albums van The Sound op lp. Albums van The Sound zijn nu of ontzettend duur of gewoonweg onvindbaar...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd LP's hoor
Kocht ze destijds ook op de mooie hoes
Trustenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef tong80 het volgende:
Hier ga ik mee slapen.
Trusten Snoozer
Omdat de Sound alleen in Nederland aansloeg. En dan nog alleen bij een zeer klein publiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Gaaf! Die dingen zijn nu erg kostbaar. Ik ben zelf op zoek naar veel italo (duur: ong. 200¤ op e-bay) en naar albums van The Sound op lp. Albums van The Sound zijn nu of ontzettend duur of gewoonweg onvindbaar...
Ik heb zelfs nog een exemplaar van Second Layer- World of Rubber liggen (spin-off met experimentele muziek van de Sound, met krabbel van adrian Borland zelf)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Gaaf! Die dingen zijn nu erg kostbaar. Ik ben zelf op zoek naar veel italo (duur: ong. 200¤ op e-bay) en naar albums van The Sound op lp. Albums van The Sound zijn nu of ontzettend duur of gewoonweg onvindbaar...
Daar begon mijn eerste deeltje meequote:
Ik ga meer voor deze versiequote:
Ik houd van originals alhoewel dat vaak moeilijk is vast te stellen.quote:
Die zag ik op de Bikse Fiste samen met:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:51 schreef tong80 het volgende:
Beste Pinkpop optreden waar ik bij was. Dit is eigenlijk te kort :
Gaafquote:
Die draai ik dagelijks, nog steeds. Een van de beste nummers ooit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:10 schreef sig000 het volgende:
Deze mag niet ontbreken alsie al niet gepost is.
De orginele vind ik ook nog steeds vet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Die draai ik dagelijks, nog steeds. Een van de beste nummers ooit.
Wel de '83 versie 12".
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:37 schreef popolon het volgende:
Toen rap en hiphop nog goed was. Tegenwoordig is het zwaar behelpen.
Een medestander.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De orginele vind ik ook nog steeds vet.![]()
Uit de oude doos.
Ooit nog eens een geweldige reclame van Nike voor gemaakt:quote:
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ooit nog eens een geweldige reclame van Nike voor gemaakt:
lekker nummer!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 05:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Een medestander.![]()
Was ooit, ooit eens, helemaal weg van PE. Ze zijn nooit weg geweest, deze laatste single spreekt boekdelen. Niet oud maar wel typisch PE, qua lyrics en geluid.
Dat was even offtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |