Oe helden alweerquote:
Het is idd een prachtalbum (Spiderland). OK Computer kwam uit toen ik 14 was. Ik, puberend, had wel behoefte aan dit soort muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:
Slint met Spiderland staat in mijn top 10.
Komt ie met Radiohead daarna
En bedankt. Dat nummer blijft een hele week in m'n hoofd zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:00 schreef kraaksandaal het volgende:
Deze is ook een veelgedraaide in de arbeidsvitaminen.
Je hoeft je niet te verantwoorden Iedereen zijn muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:03 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Het is idd een prachtalbum (Spiderland). OK Computer kwam uit toen ik 14 was. Ik, puberend, had wel behoefte aan dit soort muziekInmiddels ben ik niet meer zo'n Radioheadfan
Gejank.quote:
Is één van mijn pareltjesquote:
Download hun albums eensquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:10 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je buren.
Ik heb in dit topic al veel toffe clips gevonden maar soms snap ik je smaak niet.quote:
Wees blij dat ik niks van Eddy Wallie heb gepostquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:12 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic al veel toffe clips gevonden maar soms snap ik je smaak niet.
IK heb 't idee dat dit een serie gaat worden en Eddy hoort daar zeker in thuis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niks van Eddy Wallie heb gepost
Ik verwachte Captain Beefheartquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:19 schreef kraaksandaal het volgende:
De Captain on tha bouwvakker Rap.
Mooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Dinosaur Jr --Henry Rollins Show.
GVD dit nummer is van hun eerste LPquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:29 schreef kraaksandaal het volgende:
Dinosaur Jr --Henry Rollins Show.
Bij The Cats denk ik altijd gelijk aanquote:
Geweldig inderdaad. 1982, zijn laatste album helaas.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van dit geweldige nummer en dito clip ?
Trustenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:45 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer.
Kan ik rustig gaan slapen.
Trusten Snoozer. En de rest
Yellow Magic Orchestra.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:49 schreef Manono het volgende:
japanse electro uit de 80sgezien met tante in rotterdam
Uit de tijd van de taperecorders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 04:49 schreef Manono het volgende:
the chances of anything coming from mars are a million to one he said
quote:
omg ja long time not heard, en dan thin lizzyquote:
Gaaf, al te lang niet gehoordquote:
Leuk om te weten! *ff youtuben*quote:
Bart Chabot is nog steeds weg van hem......z'n grote voorbeeld, die bril doet ie nooit meer af.quote:
Zijn manier van dansen is echt gaafquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bart Chabot is nog steeds weg van hem......z'n grote voorbeeld, die bril doet ie nooit meer af.
Effe afspelen
Na ongeveer een minuut begint hetquote:
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na ongeveer een minuut begint het
Dan begint het pasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:16 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.
Marilyn Manson eat your heart outquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:16 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Maar dan is het ook bijna afgelopen. Ik kende het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |