Aah maar het begitn pas na 4 minuten of zoquote:
Zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef tong80 het volgende:
Ja het begon later dan ik dacht maar het is echt cool
Heb ik een LP van Paint Your Wagon wist echt niet meer hoe ze kloknenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef Sno0ze het volgende:
Helaas geen 'Monkey's on juice' op YouTube te vinden, maar deze volstaat ook
Een LP nog wel! Ontzettend goeie, te onbekende band is hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik een LP van Paint Your Wagon wist echt niet meer hoe ze kloknen
Ik heb een paar honderd LP's hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Een LP nog wel! Ontzettend goeie, te onbekende band is het
Gaaf! Die dingen zijn nu erg kostbaar. Ik ben zelf op zoek naar veel italo (duur: ong. 200¤ op e-bay) en naar albums van The Sound op lp. Albums van The Sound zijn nu of ontzettend duur of gewoonweg onvindbaar...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd LP's hoor
Kocht ze destijds ook op de mooie hoes
Trustenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef tong80 het volgende:
Hier ga ik mee slapen.
Trusten Snoozer
Omdat de Sound alleen in Nederland aansloeg. En dan nog alleen bij een zeer klein publiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Gaaf! Die dingen zijn nu erg kostbaar. Ik ben zelf op zoek naar veel italo (duur: ong. 200¤ op e-bay) en naar albums van The Sound op lp. Albums van The Sound zijn nu of ontzettend duur of gewoonweg onvindbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |