Daar weet ik nog een alternatieve tekst op...quote:
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobielquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk je weer terug te zien Noortje , waarom je zelf verbannen tot 2 gb muziek.
Over half uur gaat hier ook 3fm uit tot 07:00, programmering van 23:00 zaterdag tot 07:00 zondag staat mij nooit aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:23 schreef Sersjee het volgende:
Ik kreeg net te horen da'k een of meerdere pilseners moet gaan drinken in het dorp. Wat mot, dat mot...
Leuke vakantie gehad ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobiel
Noorwegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
iPod Shuffle 1GB + wat muziek op mijn mobiel (ook 1GB). En radio 3fm doet het niet zo goed in Noorwegen/Denemarken vanaf mijn mobiel
Yes, was met een vriendin en haar ouders mee twee weken. Eerste week Denemarken, tweede week Noorwegen bij de oom en tante van die vriendin, in een geweldig mooi huis met uitzicht op een fjord enzeu.quote:
...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Ben vandaag ff 3FM-moe, dus hou het even bij mp3's. Ik kom de avond wel door met Editors, The Killers en Green Day
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef Noortje. het volgende:
Dit ken ik niet, ga ik nu naar de hel?
Kaiser Chiefs, 2 nummers. Die moet ik eens aanvullenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik mis Kaiser Chiefs, Radiohead en Coldplay?
Kan jij niet even broadcastenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Ah, hier zijn jullie
Ben vandaag ff 3FM-moe, dus hou het even bij mp3's. Ik kom de avond wel door met Editors, The Killers en Green Day
Ik kan het wel als ik wilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan jij niet even broadcastenna 23:00 uur
Nope , naar de hemel ook nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:36 schreef Noortje. het volgende:
Dit ken ik niet, ga ik nu naar de hel?
Het zou wel een stunt zijn als dit topic al voor het begin van de Homo Top 100 vol is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Duurde wat langer , kon geen leuke titel verzinnen
Doe Radiohead. Schnell.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, 2 nummers. Die moet ik eens aanvullenBedankt voor de tip
Radiohead ken ik niet zo eigenlijk. Als ik het hoor vast wel
Coldplay is niet aan mij besteed
Oh, en de Manic Street Preachers vergat ik weer te vermelden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef Sirolf het volgende:
De laatste plaat sla ik even over...
Amy Drankorgel...
er is een site voor, moet hem even opzoeken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit me serieus te bedenken hoe je dat beatboxen om kunt zetten in letters.
Mmt mmt mmt?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien en Tjibbe tnx voor de uitzending, was beter dan verwacht
3fm gaat uitzetten.
Ik gok dat er een man of 10 hooguit luisteren. En dan ben ik positiefquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Enige waar ik benieuwd naar ben is het luisterbereik van de komende 8 uren.
Ik ga juist luisteren met al die heerlijke foute muziekquote:Op zondag 3 augustus 2008 08:32 schreef Broekie het volgende:
Mogguh
Zo maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen. 'k weet in ieder geval wel wat ik niet ga doen, naar 3FM luisteren
Oh, de muziek lijkt me prima hoor voor een foute zondag, maar de presentatie nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga juist luisteren met al die heerlijke foute muziek
quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
Hoewel... Vriendje is wel ultiem vroegah... emotioneel... bweeh.
Pompie de Robodol... Verschrikkelijk, maar het nummer doet nog steeds kippevel doen.
Dan ga ik even meuren op de WCquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat dit van Madonna met de "geleende" sample.
uuhhm zie dat Monique Smit zometeen ook nog komt.. Kan het geluid alsnog even op mute.
Ik geloof dat ik heel erg ontzettend in de minderheid hier ben als ik zeg dat ik C&S best kan horen iedere dag.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:13 schreef Marc63 het volgende:
Het is eigenlijk niet bepaald een foute lijst, maar wel lekker vrolijkEr hadden wel veel meer van deze platen gedraaid mogen worden bij de homo-requests. Maar als C&S straks komen gaat de radio gewoon uit.
* Marc63 pakt een toorts en hooivorkquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg ontzettend in de minderheid hier ben als ik zeg dat ik C&S best kan horen iedere dag.Jawel, dat gedweep met Monique Smit begint oervervelend te worden maar verder vind ik hun programma best leuk. Ik krijg meer jeuk en opvliegers van dat tenenkrommende accent/stemmetje van Tessel dan van 2 uur Coen & Sander.
Oef. Ik vrees een massale hetze op me afkomen nu.
Je bent i.i.g. niet de enige.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg ontzettend in de minderheid hier ben als ik zeg dat ik C&S best kan horen iedere dag.Jawel, dat gedweep met Monique Smit begint oervervelend te worden maar verder vind ik hun programma best leuk. Ik krijg meer jeuk en opvliegers van dat tenenkrommende accent/stemmetje van Tessel dan van 2 uur Coen & Sander.
Oef. Ik vrees een massale hetze op me afkomen nu.
En daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ross, you do know Wham! split up.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Nou on_air, kom er maar weer in met die Friends-quote
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ross, you do know Wham! split up.
And Ross!! Remember to wake us up before you go go.
Die?
Absoluut een pluspunt en zelfs een keer normaal commentaar van Sander op de muziek van Queen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb schijt aan C & S maar dit is wel tof van ze: Show must go on![]()
![]()
Ach dit is wel leuk voor een dagjequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
Is er zometeen weer normale programmering/muziek? Laat het zo zijn aub
Heb de hele dag geen radio aangehad (druk met zus helpen verhuizen), maar ben nu wel toe aan wat normale muziek eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach dit is wel leuk voor een dagje
Was vroeger ook wel lachen met Mika.. Daar gingen ze ook nog best vaak de fout in.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:02 schreef Sersjee het volgende:
"Heikki Kovalien"? Moeilijk he, Fins...
Ja, iedere dag weer werken met het zelfde geslacht.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Een vrouw die in het slachthuis werktwel leuk gecast in het kader van de roze zondag
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:45 schreef Noortje. het volgende:
BENZIIIIIIIIIN.
Ah, jeugdherinneringen.
Idd, zitten hier niet alleen maar bejaarden uh 25+ers hèquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noortje is nog niet zo oud
gelukkig niet , houd ons jongquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, zitten hier niet alleen maar bejaarden uh 25+ers hè
De muziek die ze draait is prima te pruimen, alleen haar stem is niet het geen wat ik kan verdragenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Serieus? Heb het gevoel dat ik dat nummer al 138928357 jaar langer ken.
"Jullie stonden al in het voorprogramma van duh pisjon dietektifs..."
Dohhhhhhhh. Ik kan Barbara niet uitstaan.
Kom schat we kunnen weer verbouwen, alleen moet het nu wat sneller, het zal je maar overkomenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
*oeps*
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74874
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom schat we kunnen weer verbouwen, alleen moet het nu wat sneller, het zal je maar overkomen
Het is inderdaad moeilijk een goede vrouwenstem voor de radio te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moet toegeven dat ik vrouwelijke DJ's zowiezow niet zo vind om hun stem
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:01 schreef dubidub het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Veenstra Veenstra beter vind presenteren dan Giel Beelen. Iets minder flauwe woordgrapjes, iets meer tempo. Langer, gaarne.
Bijna EXACT het zelfde gebeurde bij mij op school. Examenstunt gehouden door ons jaar (2000), er was muziek en alcohol in de pauze, gastje van 18 liet z'n vriendinnetje achter het stuur want hij had gedronken. Vriendinnetje was 17. En de auto werd netjes tussen de boekenkast en het bureau van de onder-directrice geparkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
*oeps*
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74874
barbara laat Elbow nou gewoon horen !
Ik vind Barbara echt een ontzettend matige DJ. Constant van die popi jopi krachttermen te gebruiken. "Heavy", "the shit", "stoerrrr" etc. Weet niet echt veel van de muziek af die ze draait. Is de homo 100 geweest, gaat ze vervolgens een half uur lang lopen emmeren over "stoere kerels, stoere vrouwen" die ze nu gaat draaien en waar ze nu mee gaat spreken in tegenstelling tot de mietjes van afgelopen middag. Lekker bezig ben je dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
omg en dan start ze nu maar Jamie lidell ipv Elbow
Ja dat was dus ook mijn punt. Anders luisterde ik allang niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De muziek die ze draait is prima te pruimen, alleen haar stem is niet het geen wat ik kan verdragen
Hier heb ik nog het meeste om moeten lachen toen ik het hoordequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan als klap op de vuurpijl Amy MacDonald draaien en zeggen dat het Amy Winehouse is. Dan let je echt goed op.
Omg het zal je maar gebeuren zeg.. dan sta je toch wel even flink voor schutquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna EXACT het zelfde gebeurde bij mij op school. Examenstunt gehouden door ons jaar (2000), er was muziek en alcohol in de pauze, gastje van 18 liet z'n vriendinnetje achter het stuur want hij had gedronken. Vriendinnetje was 17. En de auto werd netjes tussen de boekenkast en het bureau van de onder-directrice geparkeerd.![]()
Legendarisch moment, leuk want de stagiaires op m'n werk nu hebben er alleen maar 'van horen zeggen'.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach Geilie Meneuk is brits australisch en leuk
New and improved!quote:
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New and improved!![]()
Heb 3FM trouwens niet meer aanstaan.. die Wall - E film schijnt wel erg geestig te zijn.. Volgende week maar even checken.
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen isquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt in paspoort , no hans te bekenen
Leg je uitspraak is uit
Hey Hansquote:
Het is ook in de hoop dat iemand aanhaakt, slowchatten in je éénje is nooit grappig, maar pas leuk als er meerdere mee gaan reageren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen is
[..]
Hey Hans![]()
Ik hou je in de gaten hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.
Probeer ze eigenlijk altijd eerst even in de bios te zien want qua downloaden is het toch vaak even afwachten wat je download.. Dan kijk ik ze toch liever in de bios op een groot scherm met vet geluid.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.
Moi Piles !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[q]
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen is
[..]
Hey Hans![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook in de hoop dat iemand aanhaakt, slowchatten in je éénje is nooit grappig, maar pas leuk als er meerdere mee gaan reageren.
P2000 topic #11quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
WTF ?! Zware windhoos treft Westerkwartier
" een kano vloog 20 meter door de lucht " aldus de NOS
Brandweer status is grip 1 (uur geleden)
Kijk daar heel soms wel even in. Best geinig ! af en toe komen er leuke meldingen langs op de scanner. "Tijger zit vast op een dak " en dan minuten later een 2e melding dat de tijger een kat betreft. Dat soort dingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
P2000 topic #11
Doe je daar ook meeposten?
Had je het al geweten
Het weekend weer voorbijquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Mooi, Ting Tings is dan echt de laatste plaat voor vandaag want zometeen komt Miranda en dat programma vind ik niet echt boeiend. Over een paar uur alweer 3FM met Michiel Veenstra en daarna Sander Guis
In Engeland zijn ze nog steeds behoorlijk populair.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Girls Aloud... ook nooit meer wat van gehoord.
Aah heerlijk ! nog even van genieten want binnenkort beginnen de scholen weer.. Geloof dat het Noorden deze week of volgende week weer begint.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het weekend weer voorbij![]()
Gelukkig morgen nog vrij![]()
Zat net even op Wiki te kijken maar 2003 was hier in Nederland hun laatste (bekendere-) single genaamd Jump. Daarna hebben ze nog iets van 14(!) singles uitgebracht maar die hebben in Nederland echt niets gedaan. Maar ze bestaan dus nog wel. Naja, misschien dat we ooit nog eens wat van ze zullen horen hier in Nederland.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
In Engeland zijn ze nog steeds behoorlijk populair.
Ik heb nog 4 weken en wat dagenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Aah heerlijk ! nog even van genieten want binnenkort beginnen de scholen weer.. Geloof dat het Noorden deze week of volgende week weer begint.
Werkt goed hèquote:Aha, Fascination helpt mij herinneren dat ik de radio zou uitdoen.
Nog 4 weken?! Wow, heerlijk ja !quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 weken en wat dagen![]()
[..]
Werkt goed hè![]()
Dat gaan we niet halen in een half uurtje denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef on_air het volgende:
Doorposten mensen... roze zondag is bijna voorbij.
Ik werk nu gewoon 4 dagen in de week van 8 - 6, dus in september begint het rustige leven van het studeren weerquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog 4 weken?! Wow, heerlijk ja !damn, zo af en toe mis ik de schoolperiode wel hoor.. Zeker wat de vakanties betreft.
![]()
Ik hoor een uitdaging.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaan we niet halen in een half uurtje denk ik
Ja, heel raarquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, met zulke uitdagingen ben jij er altijd direct bij hè
Ja, die zijn er nog. Wil je weten waar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, sta ik ook weer eens hoog in de dagcijfers
Zijn die er nog eigenlijk?
Gaarnequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die zijn er nog. Wil je weten waar?
Vind je het goed als ik het even bij The Killers hou vanavond?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Schan-da-lig! Zulk een prachtig nummer!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik het even bij The Killers hou vanavond?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik het even bij The Killers hou vanavond?
Mr. Brightside ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Schan-da-lig! Zulk een prachtig nummer!
Doe eens linkjequote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't gevonden, Piles.
Zo, eindelijk eens wat knaps dan. Als ik langs TMF kom is er meestal bagger of Valerio (en da's bijna hetzelfde)quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier zijn de cijfers, Piles: Dagcijfers # 162
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk nu gewoon 4 dagen in de week van 8 - 6, dus in september begint het rustige leven van het studeren weer
TMF classicquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, eindelijk eens wat knaps dan. Als ik langs TMF kom is er meestal bagger of Valerio (en da's bijna hetzelfde)
En terechtquote:
Precies, anders gaat men zich nog vervelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, dan moet men maar ff teruglezen.
VH1 Classic ftwquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TMF classicenige goede programma op TMF
Dat zou heel vervelend zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, anders gaat men zich nog vervelen
Absoluut een van de betere programma's, maar toch is TMF niet meer wat het vroeger was..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TMF classicenige goede programma op TMF
Ja, de 'M' kun je beter weglaten. Uit MTV ook trouwens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut een van de betere programma's, maar toch is TMF niet meer wat het vroeger was..
Ik schrok van de dagcijfersquote:
Ik ook. Als m'n oren wakker zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Morgenvroeg Veenstra Veenstra. Ik ga zeker luisteren
Ik luister het wel terug. Mij te vroegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Morgenvroeg Veenstra Veenstra. Ik ga zeker luisteren
Absoluut.. Van MTV vind ik het helemaal jammer want ook dat was vroeger gewoon een heel tof station. Tegenwoordig slaat Sweet 16 de klok. Heel soms zie ik er nog wel wat leuks op, zoals Brand New en andere charts programma's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, de 'M' kun je beter weglaten. Uit MTV ook trouwens.
Ik kan 't niet uitleggen. Vreemdquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
Al die digitale zenders van mtv en tmf zenden wel muziek uit, maar hun normale kanalen niet. Dat mag iemand uitleggen.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. Als m'n oren wakker zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geestelijk wordt ik pas rond 12:00 wakker dus echt veel zal ik wel niet van de show meekrijgen.
Jaja nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister het wel terug. Mij te vroeg
Gordijnen dicht, koptelefoon op. Prachtig weer hierquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ondertussen klatert de regen hier heel hard tegen de ramen. Inclusief verlichting door onweer.
Oeh dat meen je neit? heb je een naam van de mooie chick? Kan ik alvast beginnen met het uitvogelen van bepaalde details.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Om 12.00 uur wakker zijn. Dan is een leuke chick bij de Indencent Proposal van Stenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |