Je bent i.i.g. niet de enige.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg ontzettend in de minderheid hier ben als ik zeg dat ik C&S best kan horen iedere dag.Jawel, dat gedweep met Monique Smit begint oervervelend te worden maar verder vind ik hun programma best leuk. Ik krijg meer jeuk en opvliegers van dat tenenkrommende accent/stemmetje van Tessel dan van 2 uur Coen & Sander.
Oef. Ik vrees een massale hetze op me afkomen nu.
En daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel erg ontzettend in de minderheid hier ben als ik zeg dat ik C&S best kan horen iedere dag.Jawel, dat gedweep met Monique Smit begint oervervelend te worden maar verder vind ik hun programma best leuk. Ik krijg meer jeuk en opvliegers van dat tenenkrommende accent/stemmetje van Tessel dan van 2 uur Coen & Sander.
Ross, you do know Wham! split up.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Nou on_air, kom er maar weer in met die Friends-quote
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Ross, you do know Wham! split up.
And Ross!! Remember to wake us up before you go go.
Die?
Absoluut een pluspunt en zelfs een keer normaal commentaar van Sander op de muziek van Queen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb schijt aan C & S maar dit is wel tof van ze: Show must go on![]()
![]()
Ach dit is wel leuk voor een dagjequote:Op zondag 3 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
Is er zometeen weer normale programmering/muziek? Laat het zo zijn aub
Heb de hele dag geen radio aangehad (druk met zus helpen verhuizen), maar ben nu wel toe aan wat normale muziek eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach dit is wel leuk voor een dagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |