En terechtquote:
Precies, anders gaat men zich nog vervelenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, dan moet men maar ff teruglezen.
VH1 Classic ftwquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TMF classicenige goede programma op TMF
Dat zou heel vervelend zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, anders gaat men zich nog vervelen
Absoluut een van de betere programma's, maar toch is TMF niet meer wat het vroeger was..quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
TMF classicenige goede programma op TMF
Ja, de 'M' kun je beter weglaten. Uit MTV ook trouwens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut een van de betere programma's, maar toch is TMF niet meer wat het vroeger was..
Ik schrok van de dagcijfersquote:
Ik ook. Als m'n oren wakker zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Morgenvroeg Veenstra Veenstra. Ik ga zeker luisteren
Ik luister het wel terug. Mij te vroegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Morgenvroeg Veenstra Veenstra. Ik ga zeker luisteren
Absoluut.. Van MTV vind ik het helemaal jammer want ook dat was vroeger gewoon een heel tof station. Tegenwoordig slaat Sweet 16 de klok. Heel soms zie ik er nog wel wat leuks op, zoals Brand New en andere charts programma's.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, de 'M' kun je beter weglaten. Uit MTV ook trouwens.
Ik kan 't niet uitleggen. Vreemdquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
Al die digitale zenders van mtv en tmf zenden wel muziek uit, maar hun normale kanalen niet. Dat mag iemand uitleggen.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. Als m'n oren wakker zijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geestelijk wordt ik pas rond 12:00 wakker dus echt veel zal ik wel niet van de show meekrijgen.
Jaja nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister het wel terug. Mij te vroeg
Gordijnen dicht, koptelefoon op. Prachtig weer hierquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ondertussen klatert de regen hier heel hard tegen de ramen. Inclusief verlichting door onweer.
Oeh dat meen je neit? heb je een naam van de mooie chick? Kan ik alvast beginnen met het uitvogelen van bepaalde details.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Om 12.00 uur wakker zijn. Dan is een leuke chick bij de Indencent Proposal van Stenders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |