De muziek die ze draait is prima te pruimen, alleen haar stem is niet het geen wat ik kan verdragenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Serieus? Heb het gevoel dat ik dat nummer al 138928357 jaar langer ken.
"Jullie stonden al in het voorprogramma van duh pisjon dietektifs..."
Dohhhhhhhh. Ik kan Barbara niet uitstaan.
Kom schat we kunnen weer verbouwen, alleen moet het nu wat sneller, het zal je maar overkomenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
*oeps*
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74874
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom schat we kunnen weer verbouwen, alleen moet het nu wat sneller, het zal je maar overkomen
Het is inderdaad moeilijk een goede vrouwenstem voor de radio te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moet toegeven dat ik vrouwelijke DJ's zowiezow niet zo vind om hun stem
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:01 schreef dubidub het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Veenstra Veenstra beter vind presenteren dan Giel Beelen. Iets minder flauwe woordgrapjes, iets meer tempo. Langer, gaarne.
Bijna EXACT het zelfde gebeurde bij mij op school. Examenstunt gehouden door ons jaar (2000), er was muziek en alcohol in de pauze, gastje van 18 liet z'n vriendinnetje achter het stuur want hij had gedronken. Vriendinnetje was 17. En de auto werd netjes tussen de boekenkast en het bureau van de onder-directrice geparkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
*oeps*
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74874
barbara laat Elbow nou gewoon horen !
Ik vind Barbara echt een ontzettend matige DJ. Constant van die popi jopi krachttermen te gebruiken. "Heavy", "the shit", "stoerrrr" etc. Weet niet echt veel van de muziek af die ze draait. Is de homo 100 geweest, gaat ze vervolgens een half uur lang lopen emmeren over "stoere kerels, stoere vrouwen" die ze nu gaat draaien en waar ze nu mee gaat spreken in tegenstelling tot de mietjes van afgelopen middag. Lekker bezig ben je dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
omg en dan start ze nu maar Jamie lidell ipv Elbow
Ja dat was dus ook mijn punt. Anders luisterde ik allang niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De muziek die ze draait is prima te pruimen, alleen haar stem is niet het geen wat ik kan verdragen
Hier heb ik nog het meeste om moeten lachen toen ik het hoordequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan als klap op de vuurpijl Amy MacDonald draaien en zeggen dat het Amy Winehouse is. Dan let je echt goed op.
Omg het zal je maar gebeuren zeg.. dan sta je toch wel even flink voor schutquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna EXACT het zelfde gebeurde bij mij op school. Examenstunt gehouden door ons jaar (2000), er was muziek en alcohol in de pauze, gastje van 18 liet z'n vriendinnetje achter het stuur want hij had gedronken. Vriendinnetje was 17. En de auto werd netjes tussen de boekenkast en het bureau van de onder-directrice geparkeerd.![]()
Legendarisch moment, leuk want de stagiaires op m'n werk nu hebben er alleen maar 'van horen zeggen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |