quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach Geilie Meneuk is brits australisch en leuk
New and improved!quote:
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
New and improved!![]()
Heb 3FM trouwens niet meer aanstaan.. die Wall - E film schijnt wel erg geestig te zijn.. Volgende week maar even checken.
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen isquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt in paspoort , no hans te bekenen
Leg je uitspraak is uit
Hey Hansquote:
Het is ook in de hoop dat iemand aanhaakt, slowchatten in je éénje is nooit grappig, maar pas leuk als er meerdere mee gaan reageren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen is
[..]
Hey Hans![]()
Ik hou je in de gaten hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.
Probeer ze eigenlijk altijd eerst even in de bios te zien want qua downloaden is het toch vaak even afwachten wat je download.. Dan kijk ik ze toch liever in de bios op een groot scherm met vet geluid.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet mij zelf beheersen om niet te downloaden , maar te wachten op de dvd, komt trouwens nog een geestige disney uit dit na jaar.
Moi Piles !!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[q]
Die post ook altijd gewoon door als ie alleen is
[..]
Hey Hans![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook in de hoop dat iemand aanhaakt, slowchatten in je éénje is nooit grappig, maar pas leuk als er meerdere mee gaan reageren.
P2000 topic #11quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
WTF ?! Zware windhoos treft Westerkwartier
" een kano vloog 20 meter door de lucht " aldus de NOS
Brandweer status is grip 1 (uur geleden)
Kijk daar heel soms wel even in. Best geinig ! af en toe komen er leuke meldingen langs op de scanner. "Tijger zit vast op een dak " en dan minuten later een 2e melding dat de tijger een kat betreft. Dat soort dingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
P2000 topic #11
Doe je daar ook meeposten?
Had je het al geweten
Het weekend weer voorbijquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Mooi, Ting Tings is dan echt de laatste plaat voor vandaag want zometeen komt Miranda en dat programma vind ik niet echt boeiend. Over een paar uur alweer 3FM met Michiel Veenstra en daarna Sander Guis
In Engeland zijn ze nog steeds behoorlijk populair.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Girls Aloud... ook nooit meer wat van gehoord.
Aah heerlijk ! nog even van genieten want binnenkort beginnen de scholen weer.. Geloof dat het Noorden deze week of volgende week weer begint.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Het weekend weer voorbij![]()
Gelukkig morgen nog vrij![]()
Zat net even op Wiki te kijken maar 2003 was hier in Nederland hun laatste (bekendere-) single genaamd Jump. Daarna hebben ze nog iets van 14(!) singles uitgebracht maar die hebben in Nederland echt niets gedaan. Maar ze bestaan dus nog wel. Naja, misschien dat we ooit nog eens wat van ze zullen horen hier in Nederland.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
In Engeland zijn ze nog steeds behoorlijk populair.
Ik heb nog 4 weken en wat dagenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Aah heerlijk ! nog even van genieten want binnenkort beginnen de scholen weer.. Geloof dat het Noorden deze week of volgende week weer begint.
Werkt goed hèquote:Aha, Fascination helpt mij herinneren dat ik de radio zou uitdoen.
Nog 4 weken?! Wow, heerlijk ja !quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 weken en wat dagen![]()
[..]
Werkt goed hè![]()
Dat gaan we niet halen in een half uurtje denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:27 schreef on_air het volgende:
Doorposten mensen... roze zondag is bijna voorbij.
Ik werk nu gewoon 4 dagen in de week van 8 - 6, dus in september begint het rustige leven van het studeren weerquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog 4 weken?! Wow, heerlijk ja !damn, zo af en toe mis ik de schoolperiode wel hoor.. Zeker wat de vakanties betreft.
![]()
Ik hoor een uitdaging.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaan we niet halen in een half uurtje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |