Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
Ik zeg meestal ook zoiets als uit de buurt van Rotterdam. Meestal wordt het echter niet gevraagd omdat het toch wel te horen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
jemig. tsja.. ik voel me meer Rotterdammer dan Schiedammer. Ik zeg ook altijd dat ik uit Rotterdam kom .. (anders gaan ze straks nog vragen, Schiedam waar leg da?).
Schiedam heb ik weinig mee. Rotterdam daarentegen heb ik wel meer mee. Dat ligt denk ik echter vooral aan de voordelen die een grote stad biedt. Een stad als Amsterdam ("020") zou ik na een tijdje ook wel aan kunnen wennen denk ik.quote:Ik kan ook heel goed ergens anders zijn, maar als ik te lang wegben dan ga ik Rotterdam toch missen. Niet zozeer de mensen als wel de omgeving zelf. Ik kan ergens toch niet helemaal zonder. Rotterdam is gewoon zo speciaal.
Het is inderdaad erg vervelend hier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, zo zie je maar weer dat je nog veel slechter terecht kunt komen.
Tja, wat doe je er aan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vervelend hier.
Daar heb ik ook heel erg aan moeten wennen. Zondags is het echt volledig uitgestorven en er is maar 1 avondwinkel. Die altijd vol staat met Polen die liters drank kopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
mwa iets waar ik nooit aan zou kunnen wennen is het niet open zijn van winkels op elk willekeurig moment van de dag. Only in Rotterdam
Woon je in Nieuwland? Of in de Gorzen (Zijn ze ook aan het slopen)?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:16 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. de avondwinkel hier is noodgedwongen dicht (ze hebben alle flats gesloopt, alsmede het pleintje met winkels).
Inderdaad, en ga nu maar weer snel terug naar dat incestdorp van je. Kssstquote:
Krimpen, da's echt een verbetering ten opzichte van Schiedam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:20 schreef Snakey het volgende:
Ik was bijna naar Schiedam verhuisd, maar het is Krimpen geworden.
Huur, koop, of maakt het je niet echt uit? Nog een voorkeur voor een plek?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. ik zeg al 4 jaar over anderhalf jaar.
maar goed, voor mij maakt het weinig uit. Ik heb gewoon iets voor mezelf (woon nog altijd in hetzelfde huis als me moeder :S) nodig wat goedkoop genoeg is zodat ik ook zelf nog een beetje kan leven. dus daar zit het moeilijke hem in ...
OMG voetbalquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
i know. Ik heb geen auto, dus ik wil wel een beetje dicht in de buurt van centrum/treinen/metro blijven. EN Zuid .. heb ik echt een hekel aan. Ben niet voor niets Spartaan.
Parkweg komt wel enigszins onguur op me over inderdaad.. Mjah als je toch niet definitief gaat wonen is het misschien geen slecht idee om je eisen iets lager te leggen en wanneer je weet of je een blijver bent voor iets beters gaan zoeken.quote:de betaalbaarheid valt opzich nog best mee, maar ik wil gewoon een iets hogere standaard dan wat ik normaal gewend bent. Dat krijg je als je ex uit t Gooi komt ... Maar bijna alles is beter dan de parkweg (volgens een monitor een vand e meest criminele straten in Schiedam).
Ik woon er pas sinds Februariquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
wacht ff.. je bent Schiedammer en je kent Liduina niet??? Hoe fout is dat !!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liduina_van_Schiedam
Ik heb er voor jou ook 1quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Dikke-Doei het volgende:
Topictitelsuggestie: Schiedam #1 Jeneverdrinkendewerklozen en moslims
En ik woon er pas sinds Maart. Da's geen excuus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik woon er pas sinds Februari![]()
Tis gewoon een slap aftreksel van Rotterdam....laten we eerlijk wezen.
geloof me. ik woon er nu 29 jaar en 't was veul ergerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ik woon er pas sinds Maart. Da's geen excuus.![]()
Het is inderdaad wel een (saaie) buitenwijk van Rotterdam..
dan ken je vast iemand in de gezondheidszorg, bent streng gelovig of gewoon heel goed geinformeerd ...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon niet in Schiedam en ik ken haar ook.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb er voor jou ook 1
Vlaardingen #1 Slap aftreksel van Schiedam
Victor Deconinckquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef Curiosity het volgende:
Hier een geboren en getogen schiedammer die wel trots is op haar stad en er altijd zal blijven wonen.
Schiedam heeft genoeg dingen om trots op te zijn.
De jeneverindustrie
Wilton feijenoord
John de Wolf![]()
Pieter van Vollenhoven
John Bernard
En btw ik ben een gorzenees.
De Nolet niet te vergetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Victor Deconinck
De Walvisch
De Drie Koornbloemen
De Vrijheid
De Noord
De Nieuwe Palmboom
...
...
Daar kwam ik vroeger ook, jaren 80.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kwam vroeger (lees: begin van schooljaar 2007/2008) ook vaak in de Juan les Pins (ofzoiets
). Was toen net geslaagd en daar kwamen veel van mijn oud-klasgenoten. Nu al een hele tijd niet meer geweest trouwens, maar was wel altijd gezellig daarzo.
Is allebei rotterdam.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik weet hier alleen station Marconiplein en de beneluxtunnel te vinden....
voor de rest?.....niet veel gezien eigenlijk.
Kun je nagaan, en ik woon er precies tusseninquote:
Tip!:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en ik woon er precies tussenin
op de Koemarkt.
Volgens google maps heeft de benelux een postcode uit Schiedam:quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor zover ik weet valt de benelux onder Pernis en dus rotterdam..
Tjeempie, zoek dat dan nog maar eens uit..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens google maps heeft de benelux een postcode uit Schiedam:
Beneluxtunnel
3115 Schiedam
Volgens postcode.nl valt de beneluxtunnel onder 3 verschillende postcodes:
3115 Beneluxtunnel SCHIEDAM
3195 Beneluxtunnel PERNIS ROTTERDAM
3196 Beneluxtunnel VONDELINGENPLAAT RT
Jij hebt zeker te veel met je neus in de Schiedamse jenever gehangen, als je nuchter bent ga je niet zoeken naar dit topic om het omhoog te kicken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.
Komt omdat er zoveel paupers in Schiedam wonen, die hebben geen geld voor internet.
Iemand anders had het gelinkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Jij hebt zeker te veel met je neus in de Schiedamse jenever gehangen, als je nuchter bent ga je niet zoeken naar dit topic om het omhoog te kicken.
Ik ken serieus iemand uit Schiedam die geen internet heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.
Komt omdat er zoveel paupers in Schiedam wonen, die hebben geen geld voor internet.
Geen nieuw lid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef 68Chevelle het volgende:
Zo?....zijn we weer 9 maanden verder met een nieuw lid die ook eens hier een post besluit in te gooien?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. echte Schiedammers zitten niet de hele dag achter de PC een topic vol te posten met nix
Dat betekent weer meer bandbreedte voor rijke paupersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.
en dan ken ik eigenlijk hooguit 20 leuke mensen uit Schiedam ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Curiosity het volgende:
Hé, daar woont mijn vriendin, die fleurt de boel al een eind op
ik ken eigenlijk nog niet eens 20 mensen in schiedam. En dan tel ik de fietsenmaker en de groenteboer ook nog mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en dan ken ik eigenlijk hooguit 20 leuke mensen uit Schiedam ...
Als ik kinderen-van meetel kom ik toch op ongeveer 15 mensen totaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk nog niet eens 20 mensen in schiedam. En dan tel ik de fietsenmaker en de groenteboer ook nog mee.
internet is HIGHLY overratedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
de meeste schiedammers hebben ook geen internet, hoor ik net...
We zouden kunnen beginnen met de bordjes die er staan aan het einde van onze achtertuin weg te halen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
ik zou liever zien dat schiedam bij rotterdam getrokken zou worden
en aangifte doen van een woning, bij de rotterdamse gemeentelijke belastingdienstquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden kunnen beginnen met de bordjes die er staan aan het einde van onze achtertuin weg te halen..
En nog maar een bezwaarschrift naar de gemeente Schiedam sturen dat we ten onrechte aanslagen ontvangen van ze.. Daarover, we moeten nog steeds een bezwaarschrift indienen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en aangifte doen van een woning, bij de rotterdamse gemeentelijke belastingdienst
Kijk je eigen signature eens na voordat je gaat lopen zeiken over andermans tyfuszooi!quote:
Jij je zin, werd ook weleens tijd, deze beter ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kijk je eigen signature eens na voordat je gaat lopen zeiken over andermans tyfuszooi!
Nu mijn mening.... Schiedam....
Nog even hier op reagerend. Moet ik dat uitzoeken? Doe dat dan eerst maar even zelf, want mijn bron heb ik vermeld..... Nu jij weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, zoek dat dan nog maar eens uit..
drink je wel genoeg koffie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog even hier op reagerend. Moet ik dat uitzoeken? Doe dat dan eerst maar even zelf, want mijn bron heb ik vermeld..... Nu jij weer.
Daarnaast: Kunnen we niet een keer ophouden met dat gezeik over wie er beter is dan de ander? Hier komen we toch nooit uit.
quote:
Waar ga je poolen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel in Schiedam op school gezeten hoor!
En ik ga er regelmatig poolen
Lois lane is wel erg goed, daar ga ik zeker naar kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat klinkt wel heel fout, misschien ga ik dus wel even
Is niet gratis, ik heb er al een aantal boetes uitgedeeld zien worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Curiosity het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen of het gratis parkeren is op het pleintje bij station schiedam, tegenover de grillroom Tabor.
Dat vierkante terrein.
Eigenlijk nooit een parkeerautomaat gezien daar.
quote:
Maar gelukkig was jij er om het niveau wat op te krikken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als je ziet wat er aan volk daar rondliep .. dan schaam je je soms dat je Schiedammer bent :S
Ik werd eigenlijk een beetje verdrietig van die line-upquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef Curiosity het volgende:
Op de Maasboulevard tijdens de weer geweldige maasboulevard feesten.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:58 schreef NotYou het volgende:
Schiedam, woonde ook ik er maar. Het kost me moeite onder woorden te brengen hoezeer ik jullie benijd en ik word er zelfs een beetje zenuwachtig van maar toch wil ik het jullie graag vragen...![]()
Kent iemand hier de DOC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Schiedam is okDat vind Sinterklaas ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:12 schreef SingleCoil het volgende:
schiedam is één van de mooiste stukjes rotterdam
Ja. Heeft er toevallig iemand eergisternacht trouwens nog een Duitser gezien die vroeg naar de Altstadt van Schiedam?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Rotterdam-West heeft gewoon een eigen topic?
...op een oude zwarte fiets, geschatte waarde ¤65, maar best een fijne fiets eigenlijk, als 'ie gestolen zou worden zou je er best van balen, zo'n fiets?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Heeft er toevallig iemand eergisternacht trouwens nog een Duitser gezien die vroeg naar de Altstadt van Schiedam?
Ik zou dan zeker balen. Niet zo zeer om de aanschafwaarde van ¤ 65 (wie weet wat dan de feitelijke waarde is), maar wel omdat ik een fijne fiets kwijt ben en weer tijd en energie er in moet stoppen om aan een andere komen. Ja, ik zou dan zeker balen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef SingleCoil het volgende:
...op een oude zwarte fiets, geschatte waarde ¤65, maar best een fijne fiets eigenlijk, als 'ie gestolen zou worden zou je er best van balen, zo'n fiets?
Je zal je nek ruikenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
pff. HET HELE STATION STINKT NAAR PEPERNOTEN!!!! GATVERDAMME!!!
Kon ie niet rechtsafslaan naar Rotterdam ofzo? kutmijter...
en toch vervuilen ze het onzequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Rotterdam-West heeft gewoon een eigen topic?
...alles binnen de ring, toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en toch vervuilen ze het onze
Vind ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:27 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ook niet, dus maar gedaan.Ik ben wel tegen een (extra) online community binnen schiedam, we hebben dit topic toch al?
Neequote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef wc-eend het volgende:
Gebeurt er nou echt geen fuck in schiedam
Volgens mij niet echt.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef wc-eend het volgende:
Gebeurt er nou echt geen fuck in schiedam
Oke, die straat zegt me zo 1,2,3 niets, welke wijk is dat?.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met de mijne, Dr. de Wit, Westerkade 24 A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |