) ook vaak in de Juan les Pins (ofzoiets
 ) ook vaak in de Juan les Pins (ofzoiets  ). Was toen net geslaagd en daar kwamen veel van mijn oud-klasgenoten. Nu al een hele tijd niet meer geweest trouwens, maar was wel altijd gezellig daarzo.
 ). Was toen net geslaagd en daar kwamen veel van mijn oud-klasgenoten. Nu al een hele tijd niet meer geweest trouwens, maar was wel altijd gezellig daarzo.

Daar kwam ik vroeger ook, jaren 80.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kwam vroeger (lees: begin van schooljaar 2007/2008) ook vaak in de Juan les Pins (ofzoiets
). Was toen net geslaagd en daar kwamen veel van mijn oud-klasgenoten. Nu al een hele tijd niet meer geweest trouwens, maar was wel altijd gezellig daarzo.

Is allebei rotterdam.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik weet hier alleen station Marconiplein en de beneluxtunnel te vinden....
voor de rest?.....niet veel gezien eigenlijk.

Kun je nagaan, en ik woon er precies tusseninquote:

Tip!:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en ik woon er precies tussenin
op de Koemarkt.

Volgens google maps heeft de benelux een postcode uit Schiedam:quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor zover ik weet valt de benelux onder Pernis en dus rotterdam..

Tjeempie, zoek dat dan nog maar eens uit..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens google maps heeft de benelux een postcode uit Schiedam:
Beneluxtunnel
3115 Schiedam
Volgens postcode.nl valt de beneluxtunnel onder 3 verschillende postcodes:
3115 Beneluxtunnel SCHIEDAM
3195 Beneluxtunnel PERNIS ROTTERDAM
3196 Beneluxtunnel VONDELINGENPLAAT RT

Jij hebt zeker te veel met je neus in de Schiedamse jenever gehangen, als je nuchter bent ga je niet zoeken naar dit topic om het omhoog te kicken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.
Komt omdat er zoveel paupers in Schiedam wonen, die hebben geen geld voor internet.

Iemand anders had het gelinkt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Jij hebt zeker te veel met je neus in de Schiedamse jenever gehangen, als je nuchter bent ga je niet zoeken naar dit topic om het omhoog te kicken.

Ik ken serieus iemand uit Schiedam die geen internet heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.
Komt omdat er zoveel paupers in Schiedam wonen, die hebben geen geld voor internet.

Geen nieuw lid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef 68Chevelle het volgende:
Zo?....zijn we weer 9 maanden verder met een nieuw lid die ook eens hier een post besluit in te gooien?

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. echte Schiedammers zitten niet de hele dag achter de PC een topic vol te posten met nix

Dat betekent weer meer bandbreedte voor rijke paupersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Succesvol topic.

en dan ken ik eigenlijk hooguit 20 leuke mensen uit Schiedam ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Curiosity het volgende:
Hé, daar woont mijn vriendin, die fleurt de boel al een eind op

ik ken eigenlijk nog niet eens 20 mensen in schiedam. En dan tel ik de fietsenmaker en de groenteboer ook nog mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en dan ken ik eigenlijk hooguit 20 leuke mensen uit Schiedam ...

Als ik kinderen-van meetel kom ik toch op ongeveer 15 mensen totaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk nog niet eens 20 mensen in schiedam. En dan tel ik de fietsenmaker en de groenteboer ook nog mee.

internet is HIGHLY overratedquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
de meeste schiedammers hebben ook geen internet, hoor ik net...
 :P
:P

We zouden kunnen beginnen met de bordjes die er staan aan het einde van onze achtertuin weg te halen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
ik zou liever zien dat schiedam bij rotterdam getrokken zou worden

en aangifte doen van een woning, bij de rotterdamse gemeentelijke belastingdienstquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden kunnen beginnen met de bordjes die er staan aan het einde van onze achtertuin weg te halen..

En nog maar een bezwaarschrift naar de gemeente Schiedam sturen dat we ten onrechte aanslagen ontvangen van ze.. Daarover, we moeten nog steeds een bezwaarschrift indienen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en aangifte doen van een woning, bij de rotterdamse gemeentelijke belastingdienst

Kijk je eigen signature eens na voordat je gaat lopen zeiken over andermans tyfuszooi!quote:

Jij je zin, werd ook weleens tijd, deze beter ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kijk je eigen signature eens na voordat je gaat lopen zeiken over andermans tyfuszooi!
Nu mijn mening.... Schiedam....

Nog even hier op reagerend. Moet ik dat uitzoeken? Doe dat dan eerst maar even zelf, want mijn bron heb ik vermeld..... Nu jij weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, zoek dat dan nog maar eens uit..
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |