drink je wel genoeg koffie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog even hier op reagerend. Moet ik dat uitzoeken? Doe dat dan eerst maar even zelf, want mijn bron heb ik vermeld..... Nu jij weer.
Daarnaast: Kunnen we niet een keer ophouden met dat gezeik over wie er beter is dan de ander? Hier komen we toch nooit uit.

quote:
 Zovaak kom ik niet in het Schiedam topic. Heeft er niets mee te maken dat ik nog steeds gelijk had.
 Zovaak kom ik niet in het Schiedam topic. Heeft er niets mee te maken dat ik nog steeds gelijk had.

Waar ga je poolen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel in Schiedam op school gezeten hoor!
En ik ga er regelmatig poolen

Lois lane is wel erg goed, daar ga ik zeker naar kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat klinkt wel heel fout, misschien ga ik dus wel even

Is niet gratis, ik heb er al een aantal boetes uitgedeeld zien worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Curiosity het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen of het gratis parkeren is op het pleintje bij station schiedam, tegenover de grillroom Tabor.
Dat vierkante terrein.
Eigenlijk nooit een parkeerautomaat gezien daar.

quote:

Maar gelukkig was jij er om het niveau wat op te krikken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als je ziet wat er aan volk daar rondliep .. dan schaam je je soms dat je Schiedammer bent :S

Ik werd eigenlijk een beetje verdrietig van die line-upquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef Curiosity het volgende:
Op de Maasboulevard tijdens de weer geweldige maasboulevard feesten.

quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:58 schreef NotYou het volgende:
Schiedam, woonde ook ik er maar. Het kost me moeite onder woorden te brengen hoezeer ik jullie benijd en ik word er zelfs een beetje zenuwachtig van maar toch wil ik het jullie graag vragen...
Kent iemand hier de DOC?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |