Glaasje colaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
Leuk joh met je papa naar het café. Krijg je dan een glaasje cola? En je vader, gaat die achter die vrouwen aan dan?
Arme jij, kwil niet weten in wat voor milieu jij opgegroeid bent...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude een paar dingen..Komt jou vader nog in een cafe?!? (Damn apart milieu)
[..]
Hij bedoelt denk ik dat in het café regelmatig naar voetbal gekeken wordquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:16 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Arme jij, kwil niet weten in wat voor milieu jij opgegroeid bent...
Stille hint uit het fobo van draaijer (let op het oog van zijn kind):quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:16 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Arme jij, kwil niet weten in wat voor milieu jij opgegroeid bent...

Damn, ik had deze post even over 't hoofd gezien, maar...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dude een paar dingen..Komt jou vader nog in een cafe?!? (Damn apart milieu)
[..]
Ja maar ik woon op de kempquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Damn, ik had deze post even over 't hoofd gezien, maar...
In de Roermondese wijk "Het Vedj" Is 't normaal dat de mannen na 't avondeten masaal de kroeg in duiken, of op roverstocht uit gaan!..
Mja, wees er maar trots op dat dat nog net geen Vogelaar-wijk is!..quote:
Whehe een rose stropdas en rose bretelsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stille hint uit het fobo van draaijer (let op het oog van zijn kind):
[ afbeelding ]
EO jongeren club?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gratis bier en mixdranken. En er komen echt wel veel jongeren en ouderen bij elkaar.
Zozo, dat ziet er veelbelovend uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Iets niet doen omdat voetbal op tv is
Je gaat toch ook niet naar www.marmarisonline.be om een quarter pounder met een medium friet met frietsaus te bestellen ofwel ?
Nee dat dacht ik
Wat is daar erg aan? Ik ga regelmatig met mn pa en mn broer naar de kroeg hoor, gewoon door de week ofzoquote:
Mixdranken zijn voor vrouwen, mietje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Glaasje colaBIER EN MIXDRANKEN LEER EENS LEZEN GODVERDOMME
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |