quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:08 schreef 2609 het volgende:
ik heb gewoon mn eigen foto maarja ik ben dan ook wel lekker
GTA SAquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:36 schreef Rosbief het volgende:
Playing with the queen of hearts, knowing it ain't really smart
The joker ain't the only fool who'll do anything for you
![]()
Mama dont let your babies grow up to be cowboysquote:
nee, om de TS af te zeiken. We zitten in KLB, remember?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:13 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
is dit topic ook om msn af te zeiken?
In een urn word jij pas echt mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:08 schreef 2609 het volgende:
ik heb gewoon mn eigen foto maarja ik ben dan ook wel lekker
hehehe idd orgineel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:17 schreef TC03 het volgende:
Mijn MSN picca is veel origineler. Ik had eerst deze:
[ afbeelding ]
Zijn naam is mij onbekend, maar de bestandsnaam luidt "msnneger.jpg". Ik noem hem dan ook MSN-neger. Ik heb wel zijn tanden gebleekt.
Vervolgens, heb ik deze iets gephotoshopt ter ere van de verjaardag van een random neger:
[ afbeelding ]
En toen The Dark Knight uit kwam, heb ik hem op toepasselijke wijze geschminkt.
[ afbeelding ]
Haha, briljante negers! Maar die Nelson Mandela, zo ziet hij er toch echt uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:17 schreef TC03 het volgende:
Mijn MSN picca is veel origineler. Ik had eerst deze:
[ afbeelding ]
Zijn naam is mij onbekend, maar de bestandsnaam luidt "msnneger.jpg". Ik noem hem dan ook MSN-neger. Ik heb wel zijn tanden gebleekt.
Vervolgens, heb ik deze iets gephotoshopt ter ere van de verjaardag van een random neger:
[ afbeelding ]
En toen The Dark Knight uit kwam, heb ik hem op toepasselijke wijze geschminkt.
[ afbeelding ]
K-Rosequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mama dont let your babies grow up to be cowboys
All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississipi man
ik heb de film afgelopen maandag gezien. Ik vond em leuk maar ik heb nu niet direct de neiging om mijzelf met lippenstift te versierenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
Als jullie die film nou hadden gezien begrijp je wel waarom mensen het als icoon gebruiken, Joker is gewoon fe-no-me-naal gespeeld![]()
Als je geen Joker fan was, wordt je dat wel na het zien van de film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |