quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
Dit is liefde van Danny Christiaan het is een wonder nummer. Klacht is ik ben er aan verslaafd geraakt.
Klacht: Verslaving van liedjes en iedere keer op repeat drukken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
Dit is liefde van Danny Christiaan het is een wonder nummer. Klacht is ik ben er aan verslaafd geraakt.
Klacht: Verslaving van liedjes en iedere keer op repeat drukken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:23 schreef Het_hupt het volgende:
goede surfmuziek
Jij kunt zo'n limousine nog niet eens betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Studierichting: VMBO-T
PAUPER-ALERT!
En jij mag er nog niet eens in rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jij kunt zo'n limousine nog niet eens betalen
Maar er wel in zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En jij mag er nog niet eens in rijden
Da's echt een goed lied ja. Ik denk dat ik die van Danny Christiaan maar even over sla.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Beter goed gejat... Duitse versie is beter, die Nederlandse is erg!
Luister maar!
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooierquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Beter goed gejat... Duitse versie is beter, die Nederlandse is erg!
Luister maar!
NP, moet je die maar op repeat zettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooier
Muziek n00bsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooier
Rob de Nijs - Ritme van de regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Voor TS:
De helft van alle Nederlandse muziek zijn covers van Duitse muzikanten.
Zelfs Guus Meeuwis - De weg
Rob de Nijs - het werd zomer:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |