quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
Dit is liefde van Danny Christiaan het is een wonder nummer. Klacht is ik ben er aan verslaafd geraakt.
Klacht: Verslaving van liedjes en iedere keer op repeat drukken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
Dit is liefde van Danny Christiaan het is een wonder nummer. Klacht is ik ben er aan verslaafd geraakt.
Klacht: Verslaving van liedjes en iedere keer op repeat drukken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:23 schreef Het_hupt het volgende:
goede surfmuziek
Jij kunt zo'n limousine nog niet eens betalenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Studierichting: VMBO-T
PAUPER-ALERT!
En jij mag er nog niet eens in rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jij kunt zo'n limousine nog niet eens betalen
Maar er wel in zittenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En jij mag er nog niet eens in rijden
Da's echt een goed lied ja. Ik denk dat ik die van Danny Christiaan maar even over sla.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Beter goed gejat... Duitse versie is beter, die Nederlandse is erg!
Luister maar!
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooierquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Karina het volgende:
Beter goed gejat... Duitse versie is beter, die Nederlandse is erg!
Luister maar!
NP, moet je die maar op repeat zettenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooier
Muziek n00bsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Thanks ik wist niet dat het een cover was. En ja dit lied is duizend keer mooier
Rob de Nijs - Ritme van de regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Voor TS:
De helft van alle Nederlandse muziek zijn covers van Duitse muzikanten.
Zelfs Guus Meeuwis - De weg
Rob de Nijs - het werd zomer:
BAH! Wat een vreselijk nummer is dat en van Herman van Veen nog erger.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:04 schreef Gluckskafer het volgende:
Herinnert u zich deze nog, nog nog:
Bij virtual DJ nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:10 schreef MuRKie het volgende:
Repeat hoef je toch maar 1x in te drukken en dan gaat de rest vanzelf?
Klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
BAH! Wat een vreselijk nummer is dat en van Herman van Veen nog erger.
Ja daar stond ik pas geleden nog van te kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:14 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.
Dit is wel weer een lekker plaatje.
Met de groeten van Andre Hazes.
Waarom heb ik geluisterdquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:20 schreef Gluckskafer het volgende:
Dit is voor veel mensen ook schrikken denk ik:
LUISTEREN OP EIGEN RISICO:
Het stond er bij.quote:
Gouwe Ouwe Motown hitsquote:
Et voilaquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:47 schreef Beauregard het volgende:
Ik verdenk TS ervan om in het dagelijks leven op te treden onder de naam 'Gewoon Rutger'. Puur omdat 'Gewoon Teun' nog gayer klinkt.
Clip van TS zijn beste hitsingle:
Meeen, dat is dan wel weer 'n vette hit.quote:
Ken je klassiekers! Heel bekend nummer hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Meeen, dat is dan wel weer 'n vette hit.
Ik had al zo'n vermoeden dat Rutger niet helemaal origineel was met z'n nummer. Het was me iets te aanstekelijk voor zo'n debiel.
roflquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Meeen, dat is dan wel weer 'n vette hit.
Ik had al zo'n vermoeden dat Rutger niet helemaal origineel was met z'n nummer. Het was me iets te aanstekelijk voor zo'n debiel.
Oh mein Gott, dit is wel HEEL ernstig.quote:
Ik wist niet eens dat hij zanger wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Die hit van Jeroen van der Boom was ook regelrecht gekopieerd van een of andere spanjaard idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |