Dat is best tricky hierzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:14 schreef neo2000 het volgende:
Overigens: ga je blind op de poll af..? "Meeste stemmen is de leaseauto die ik neem..?"
Het netto verschil op mijn loonstrookje tussen de 2 modellen bedraagt 133 euroquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
133 euro maar? Ik denk dat je het belastingvoordeel niet meegerekend hebt?
Bah echt waar? Heb je een bron daarvan? Dat zou de keuze wel wat makkelijker makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:18 schreef MrDrako het volgende:
op de honda staat een wachttijd van ongeveer een jaar oid..
Ga er vanuit dat veel leaserijders deze willen hebben, het scheelt veel geld (imho).quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:21 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Bah echt waar? Heb je een bron daarvan? Dat zou de keuze wel wat makkelijker maken
Mja dat vind ik zo lastig te bepalen...het is in principe me eerste eigen auto, maar ik moet er als consultant zijnde natuurlijk erg veel in zitten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt er aan, maakt het je niet zoveel uit qua geld, neem de Mazda.
En als je wilt profiteren van de lage bijtelling etc, neem de Honda.
De Honda Civic is over de looptijd (meestal 4 jaar, toch) zo'n ruime 6300 euro goedkoper.
De vraag is dus: vind je de Mazda ruim 6000 euro meer waard?
Jawel, maar dan zit ik alsnog een jaar lang aan een hoge bijtelling en een auto die ik in principe niet wil...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat veel leaserijders deze willen hebben, het scheelt veel geld (imho).
Krijg je geen vervangende auto mocht je toch de honda kiezen?
Bij ons is het zo dat het bedrijf voor het verschil opdraait als je een auto uit de pool neemt. Misschien bij jullie ook?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:24 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit ik alsnog een jaar lang aan een hoge bijtelling en een auto die ik in principe niet wil...
Ik dacht dat de Prius populairder was onder de lease-rijders?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat veel leaserijders deze willen hebben, het scheelt veel geld (imho).
Kan ik inderdaad nog even navragen, goeie tipquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat het bedrijf voor het verschil opdraait als je een auto uit de pool neemt. Misschien bij jullie ook?
Nopequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Heb je al proefritten gemaakt?
andere fokker had een maand geleden 7 maanden wachttijd, Honda Civic Hybridquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:21 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Bah echt waar? Heb je een bron daarvan? Dat zou de keuze wel wat makkelijker maken
Die heeft een 5 maanden levertijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Prius populairder was onder de lease-rijders?
735 euroquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:28 schreef Innisdemon het volgende:
Wat is je leasebudget?
De Honda natuurlijk? Waarom dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:47 schreef mcwops het volgende:
de Honda natuurlijk. heb je al in de nieuwe C5 gereden?
De C5 is weer een aardig stukje duurder, en imo is de nieuwe Mazda 6 een stuk mooier, maar dat is gewoon een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:51 schreef misteriks het volgende:
waarom een saai jap ? als het toch een leasewagen is , zonder vervelende pechrisico's waar je de geldbeugel moet voor aanreiken...
de citroen C5 geniet in deze klasse dan mijn voorkeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |