abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59708398
Ik heb 'm besteld!! De Honda Civic Hybrid! Levertijd maar liefst 7 maanden dus ik kan 'm ergens in januari 2009 bij mij op de oprit verwachten.

Ik heb de zwart metallic versie besteld met beige lederen bekleding. VDO Dayton in-dash navigatiesysteem (tevens blue tooth car kit, DVD spelert), parkeersensoren, 16" velgen, coaxiale speakers, en autom. dimmende binnenspiegel.

Het mooie is, hij gaat me zo'n 160 euro per maand kosten om te rijden (lease).

Paar voordelen van deze bolide:
- Mooi!
- CVT automaat (rijdt heerlijk, zeker in bijv file)
- Goede wegligging
- Redelijk vlot
- Goedkoop in bijtelling
- Weinig tanken, want rijdt 1 op 20

Spaarzame nadeeltjes:
- Achterbank kan niet plat ivm accu's
- kofferbak kan niet open met afstandsbediening, schijnt in de nieuwe versie toegevoegd te worden

Zijn er nog meer mensen van plan om deze auto te bestellen, of hebben 'm al besteld? Waar ik benieuwd naar ben is de verschillen met het nieuwe model, dat vanaf aug/sept geproduceerd gaat worden. Weet iemand hier iets van?

Paar fotootjes:

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:27:48 #2
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_59708737
Ik dacht dat deze al een paar maanden geleden voor me was besteld als lease-bak, maar ik kreeg net een mailtje dat er van alles mis was gegaan met de papierwinkel door peoples op kantoor en er nu nog steeds niks is besteld en de uitvoering hoe ik deze had, op dit moment weer boven het leasebudget komt. Niet dat ik geheel verbaast ben, want dit soort dingen overkomt mij wel vaker.

Dus net maar even aangegeven dat ik wat anders ga zoeken...er zijn meer auto's is in de 14 proccent catagorie vallen, ik heb namelijk niet zoveel zin om 8 maanden te wachten en een auto is voor mij toch maar een ding.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 26 juni 2008 @ 16:35:56 #3
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59708948
Mijn ouders hebben er 1 besteld. Hij is al binnen, maar ze laten er nog leer in zetten. Bleek goedkoper te zijn, dan het als extra te bestellen en van betere kwaliteit.

Ik ben erg benieuwd. Zelf heb ik een honda accord uit 2003 en die bevalt mij prima.
Horrible Cunt!
pi_59709032
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Semisane het volgende:
er zijn meer auto's is in de 14 proccent catagorie vallen
Ja, die foeilelijke Prius en de Aygo/107/C1 en dan heb je het wel gehad. Kun je beter iets meer eigen bijdrage betalen en alsnog voor die Honda gaan hoor!
pi_59709223
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:35 schreef tong_poh het volgende:
Mijn ouders hebben er 1 besteld. Hij is al binnen, maar ze laten er nog leer in zetten. Bleek goedkoper te zijn, dan het als extra te bestellen en van betere kwaliteit.

Ik ben erg benieuwd. Zelf heb ik een honda accord uit 2003 en die bevalt mij prima.
De kwaliteit van het leer inbouwen schijnt weer erg te verschillen per inbouwer. Wel is het zo dat je bij achteraf inbouwen meer keus in kleur hebt. Standaard leer is ook heel netjes.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_59709404
Ik ga er waarschijnlijk over een paar maandjes ook eentje bestellen. Of anders een Prius. Ik moet nog proefrijden in beide.
April volgend jaar is mijn huidige auto 'op'.
pi_59709636
Hij is niet zo duf als die Prius, maar toch wel weer zo'n 13 in een dozijn auto zonder uitstraling.
pi_59709660
Leuke auto.

Gaver dashboard.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 26 juni 2008 @ 17:24:20 #9
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_59710088
Wanneer komt de station versie?
Ik heb een gezinsauto nodig (met lage bijtelling).
pi_59711121
Dit is natuurlijk wel een beetje een auto voor de paupers onder de lease rijders......
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59711203
Een kennis van mij heeft deze auto ook, maar heeft niet gekozen voor de navigatie (daarom heb je nu een wachttijd van zoveel maanden.. Zonder navigatie had je hem sneller gehad, of hebben ze je dat niet verteld?).

Inmiddels staat er al meer dan 11000 km op en dat binnen 3 maanden.. De auto rijd erg fijn, maar is alleen wel laag.. Zeker oppassen met sommige drempels (helaas al ervaring mee :S).

@Droogdok: Hoezo pauper?? Het is helemaal niet pauper, maar relatief veel auto, voor heel weinig geld. Daarom vliegen ze ook de showroom uit, het is een echte kaskraker.
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:34:56 #12
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_59711380
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De kwaliteit van het leer inbouwen schijnt weer erg te verschillen per inbouwer. Wel is het zo dat je bij achteraf inbouwen meer keus in kleur hebt. Standaard leer is ook heel netjes.
Klopt. De zaak waar ze hem hebben gekocht zei, dat de kwaliteit van het leer beter was dan het origineel. Gezien mijn ervaringen met hun geloog ik en mijn ouders hun op hun woord. Natuurlijk speelt de kleurkeuze ook mee.
Horrible Cunt!
pi_59711519
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef Countach het volgende:
@Droogdok: Hoezo pauper?? Het is helemaal niet pauper, maar relatief veel auto, voor heel weinig geld. Daarom vliegen ze ook de showroom uit, het is een echte kaskraker.
Als je deze auto besteld als lease auto, heb je blijkbaar niet het geld voor een fatsoenlijke auto in dezelfde klasse.
Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat mensen deze auto kiezen is voor het geld.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 26 juni 2008 @ 19:11:30 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_59712183
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als je deze auto besteld als lease auto, heb je blijkbaar niet het geld voor een fatsoenlijke auto in dezelfde klasse.
Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat mensen deze auto kiezen is voor het geld.
Of mensen geven wel iets om het milieu

Of mensen houden liever wat meer geld over voor andere activiteiten

Of... (vul iets willekeurigs anders in)
pi_59712642
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Paar voordelen van deze bolide:
- Mooi!
- CVT automaat (rijdt heerlijk, zeker in bijv file)
- Goede wegligging
- Redelijk vlot
- Goedkoop in bijtelling
- Weinig tanken, want rijdt 1 op 20

Ziet er niet onaardig uit, maar wat een saaie uitstraling zoals de meeste Japanse auto's.

Goede wegligging en redelijk vlot met een hybride?

1 op 20 is niet echt zuinig trouwens en zoals Top Gear bewezen heeft, is menig sportieve auto zuiniger als je er een beetje hard mee door rijdt

Desondanks veel plezier met je auto.
quote:
Vliegen de showroom uit? Ik heb er nog nooit zo'n Civic sedan gezien en de Civic hatchback slechts enkele keren. Het is een zeldzame verschijning op de weg en slaat denk ik gewoon niet aan bij de gebruikersgroep van Honda: bejaarden.
pi_59712821
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:31 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

1 op 20 is niet echt zuinig trouwens

[..]
pi_59714100
quote:
Een kennis van mij heeft deze auto ook, maar heeft niet gekozen voor de navigatie (daarom heb je nu een wachttijd van zoveel maanden.. Zonder navigatie had je hem sneller gehad, of hebben ze je dat niet verteld?).
Nee hoor want een collega van mij heeft 'm zonder navigatie en zonder leer en hij moet net zo lang wachten. Bovendien wordt de VDO achteraf ingebouwd, het is dus niet het (veel te dure) honda navigatiesysteem af-fabriek.
pi_59714198
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:31 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Ziet er niet onaardig uit, maar wat een saaie uitstraling zoals de meeste Japanse auto's.

Goede wegligging en redelijk vlot met een hybride?

1 op 20 is niet echt zuinig trouwens en zoals Top Gear bewezen heeft, is menig sportieve auto zuiniger als je er een beetje hard mee door rijdt

Desondanks veel plezier met je auto.
[..]
Ik heb erin gereden en de wegligging is goed ja, wat heeft het feit dat het een hybride is bovendien met de wegligging te maken en inderdaad het is geen golf 2.0 gti maar er gebeurt heus wel iets als je het gas intrapt. Bovendien maak ik zo'n 30-40K km's per jaar dus ik heb een auto nodig die comfortabel is en niet een auto om hard op te trekken als ik voorbij een terrasje rij
quote:
Vliegen de showroom uit? Ik heb er nog nooit zo'n Civic sedan gezien en de Civic hatchback slechts enkele keren. Het is een zeldzame verschijning op de weg en slaat denk ik gewoon niet aan bij de gebruikersgroep van Honda: bejaarden.
Dat geeft al aan dat je nooit op de weg zit, want ik zie ze regelmatig en ook steeds vaker. Daarmee ben ik eigenlijk al niet eens meer benieuwd wat je zelf rijdt.. maar laat me raden, een 10 jaar oude golf met een dikke paarse taartschep op het dak?

Oh ja en hoeveel benzine-auto's in deze gewichtsklasse ken jij die 1 op 20 halen?
pi_59714245
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou het geld heb ik wel, maar het was of dit of een Ibiza, 207 etc.. Dus dan is de keus snel gemaakt aangezien dit veel meer auto is voor veel minder geld.
En ook al kon ik een hogere klasse kiezen, ik heb echt geen 400 / 500 euro over om een BMW 3-serie te rijden. En al helemaal geen 1-serie ('kijk mij eens duur BMW rijden') trouwens.
pi_59714408
Saaie uitstraling?

pi_59715055
Vette interieur, die handrem ziet er ook gaaf uit
pi_59717130
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb erin gereden en de wegligging is goed ja, wat heeft het feit dat het een hybride is bovendien met de wegligging te maken en inderdaad het is geen golf 2.0 gti maar er gebeurt heus wel iets als je het gas intrapt. Bovendien maak ik zo'n 30-40K km's per jaar dus ik heb een auto nodig die comfortabel is en niet een auto om hard op te trekken als ik voorbij een terrasje rij
[..]

Dat geeft al aan dat je nooit op de weg zit, want ik zie ze regelmatig en ook steeds vaker. Daarmee ben ik eigenlijk al niet eens meer benieuwd wat je zelf rijdt.. maar laat me raden, een 10 jaar oude golf met een dikke paarse taartschep op het dak?

Oh ja en hoeveel benzine-auto's in deze gewichtsklasse ken jij die 1 op 20 halen?
Nou Hybride is natuurlijk voornamelijk gericht op linkse eco hippies die niet door rijden, het moet ook zo comfortabel mogelijk zijn, daardoor mis je wegligging ja...

Ik rij in verschillende auto's, maar voornamelijk in een laatste serie Thema Turbo LX. Waarom zou ik een Sjonnie zijn omdat ik hybrides belachelijke auto's vind

Een aardig deel van hedendaagse benzine auto's met geen vermogen haalt buiten de bebouwde kom 1 op 20 waar de leaserijder zich voornamelijk zou bevinden.
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:15:42 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59717418
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:11 schreef Blik het volgende:
Of mensen geven wel iets om het milieu
De hybride auto als oplossing voor het klimaatprobleem
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59717694
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Nou Hybride is natuurlijk voornamelijk gericht op linkse eco hippies die niet door rijden, het moet ook zo comfortabel mogelijk zijn, daardoor mis je wegligging ja...

Ik rij in verschillende auto's, maar voornamelijk in een laatste serie Thema Turbo LX. Waarom zou ik een Sjonnie zijn omdat ik hybrides belachelijke auto's vind

Een aardig deel van hedendaagse benzine auto's met geen vermogen haalt buiten de bebouwde kom 1 op 20 waar de leaserijder zich voornamelijk zou bevinden.
Ik zou zeggen ga er eens in rijden en trek dan je conclusies, ipv te concluderen dat de wegligging niks is omdat het een hybride is. En een Thema?
pi_59717802
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

De hybride auto als oplossing voor het klimaatprobleem
Dat A-label is er heus niet voor niks. Overigens is dat niet een voor mij doorslaggevende reden geweest om te bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')