Ja, die foeilelijke Prius en de Aygo/107/C1 en dan heb je het wel gehad. Kun je beter iets meer eigen bijdrage betalen en alsnog voor die Honda gaan hoor!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Semisane het volgende:
er zijn meer auto's is in de 14 proccent catagorie vallen
De kwaliteit van het leer inbouwen schijnt weer erg te verschillen per inbouwer. Wel is het zo dat je bij achteraf inbouwen meer keus in kleur hebt. Standaard leer is ook heel netjes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:35 schreef tong_poh het volgende:
Mijn ouders hebben er 1 besteld. Hij is al binnen, maar ze laten er nog leer in zetten. Bleek goedkoper te zijn, dan het als extra te bestellen en van betere kwaliteit.
Ik ben erg benieuwd. Zelf heb ik een honda accord uit 2003 en die bevalt mij prima.
Klopt. De zaak waar ze hem hebben gekocht zei, dat de kwaliteit van het leer beter was dan het origineel. Gezien mijn ervaringen met hun geloog ik en mijn ouders hun op hun woord. Natuurlijk speelt de kleurkeuze ook mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De kwaliteit van het leer inbouwen schijnt weer erg te verschillen per inbouwer. Wel is het zo dat je bij achteraf inbouwen meer keus in kleur hebt. Standaard leer is ook heel netjes.
Als je deze auto besteld als lease auto, heb je blijkbaar niet het geld voor een fatsoenlijke auto in dezelfde klasse.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef Countach het volgende:
@Droogdok: Hoezo pauper?? Het is helemaal niet pauper, maar relatief veel auto, voor heel weinig geld. Daarom vliegen ze ook de showroom uit, het is een echte kaskraker.
Of mensen geven wel iets om het milieuquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je deze auto besteld als lease auto, heb je blijkbaar niet het geld voor een fatsoenlijke auto in dezelfde klasse.
Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat mensen deze auto kiezen is voor het geld.
Ziet er niet onaardig uit, maar wat een saaie uitstraling zoals de meeste Japanse auto's.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Paar voordelen van deze bolide:
- Mooi!
- CVT automaat (rijdt heerlijk, zeker in bijv file)
- Goede wegligging
- Redelijk vlot
- Goedkoop in bijtelling
- Weinig tanken, want rijdt 1 op 20
Vliegen de showroom uit? Ik heb er nog nooit zo'n Civic sedan gezien en de Civic hatchback slechts enkele keren. Het is een zeldzame verschijning op de weg en slaat denk ik gewoon niet aan bij de gebruikersgroep van Honda: bejaarden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef Countach het volgende:
@Droogdok: Hoezo pauper?? Het is helemaal niet pauper, maar relatief veel auto, voor heel weinig geld. Daarom vliegen ze ook de showroom uit, het is een echte kaskraker.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:31 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
1 op 20 is niet echt zuinig trouwens
[..]
Nee hoor want een collega van mij heeft 'm zonder navigatie en zonder leer en hij moet net zo lang wachten. Bovendien wordt de VDO achteraf ingebouwd, het is dus niet het (veel te dure) honda navigatiesysteem af-fabriek.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef Countach het volgende:
Een kennis van mij heeft deze auto ook, maar heeft niet gekozen voor de navigatie (daarom heb je nu een wachttijd van zoveel maanden.. Zonder navigatie had je hem sneller gehad, of hebben ze je dat niet verteld?).
Ik heb erin gereden en de wegligging is goed ja, wat heeft het feit dat het een hybride is bovendien met de wegligging te makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:31 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ziet er niet onaardig uit, maar wat een saaie uitstraling zoals de meeste Japanse auto's.
Goede wegligging en redelijk vlot met een hybride?
1 op 20 is niet echt zuinig trouwens en zoals Top Gear bewezen heeft, is menig sportieve auto zuiniger als je er een beetje hard mee door rijdt![]()
Desondanks veel plezier met je auto.
[..]
Dat geeft al aan dat je nooit op de weg zit, want ik zie ze regelmatig en ook steeds vaker. Daarmee ben ik eigenlijk al niet eens meer benieuwd wat je zelf rijdt.. maar laat me raden, een 10 jaar oude golf met een dikke paarse taartschep op het dak?quote:Vliegen de showroom uit? Ik heb er nog nooit zo'n Civic sedan gezien en de Civic hatchback slechts enkele keren. Het is een zeldzame verschijning op de weg en slaat denk ik gewoon niet aan bij de gebruikersgroep van Honda: bejaarden.
Nou het geld heb ik wel, maar het was of dit of een Ibiza, 207 etc.. Dus dan is de keus snel gemaakt aangezien dit veel meer auto is voor veel minder geld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je deze auto besteld als lease auto, heb je blijkbaar niet het geld voor een fatsoenlijke auto in dezelfde klasse.
Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat mensen deze auto kiezen is voor het geld.
Nou Hybride is natuurlijk voornamelijk gericht op linkse eco hippies die niet door rijden, het moet ook zo comfortabel mogelijk zijn, daardoor mis je wegligging ja...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb erin gereden en de wegligging is goed ja, wat heeft het feit dat het een hybride is bovendien met de wegligging te makenen inderdaad het is geen golf 2.0 gti maar er gebeurt heus wel iets als je het gas intrapt. Bovendien maak ik zo'n 30-40K km's per jaar dus ik heb een auto nodig die comfortabel is en niet een auto om hard op te trekken als ik voorbij een terrasje rij
[..]
Dat geeft al aan dat je nooit op de weg zit, want ik zie ze regelmatig en ook steeds vaker. Daarmee ben ik eigenlijk al niet eens meer benieuwd wat je zelf rijdt.. maar laat me raden, een 10 jaar oude golf met een dikke paarse taartschep op het dak?
Oh ja en hoeveel benzine-auto's in deze gewichtsklasse ken jij die 1 op 20 halen?
De hybride auto als oplossing voor het klimaatprobleemquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:11 schreef Blik het volgende:
Of mensen geven wel iets om het milieu
Ik zou zeggen ga er eens in rijden en trek dan je conclusies, ipv te concluderen dat de wegligging niks is omdat het een hybride is. En een Thema?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Nou Hybride is natuurlijk voornamelijk gericht op linkse eco hippies die niet door rijden, het moet ook zo comfortabel mogelijk zijn, daardoor mis je wegligging ja...
Ik rij in verschillende auto's, maar voornamelijk in een laatste serie Thema Turbo LX. Waarom zou ik een Sjonnie zijn omdat ik hybrides belachelijke auto's vind![]()
Een aardig deel van hedendaagse benzine auto's met geen vermogen haalt buiten de bebouwde kom 1 op 20 waar de leaserijder zich voornamelijk zou bevinden.
Dat A-label is er heus niet voor niks. Overigens is dat niet een voor mij doorslaggevende reden geweest om te bestellen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De hybride auto als oplossing voor het klimaatprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |