Daar hebben ze nou het internet voor uitgevondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Professional het volgende:
Ik zie vaak de prachtigste films voorbij komen, maar als je me vraagt waar ik die vandaan moet toveren kan ik daar geen antwoord opgeven.
Kan wel een week duren....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef Exterminator het volgende:
Bij CD-WOW de volgende CD/DVD box besteld. Afgelopen nacht een mail gehad dat hij verstuurd is. Iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt bij CD-WOW?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:14 schreef Fokski het volgende:
Ik weet niet waar ik ze kwijt kan in huis maar toch stug blijven bestellen.
Neuh maar dit is eigenlijk meer toevalquote:Op donderdag 27 november 2008 01:31 schreef Professional het volgende:
Flink aan de Blue Rays tegenwoordig Timo?
Heb ook nog niets van z`n werk gezien, vandaar deze boxquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:28 schreef Fokski het volgende:
Buster Keaton, die is toch van die geniale wolkenkrabber film? Zal me vast moeten schamen dat ik niet veel meer van hem ken. Is zo'n box nog een beetje betaalbaar?
Thanksquote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Bill Douglas en Duel in the Sun. 2 mooie aankopen, Timo.
Zag `m staan bij Amazon. Zal `m onthouden, eens kijken of ik die Bill Douglas trilogie tof vind. Zijn het een soort vergelijkbare films?quote:Als je die Bill Douglas trilogie goed vind, dan kan je geen buil vallen aan Terrence Davies trilogie.
Ja, ze hebben wel wat overeenkomsten. Beide autobiografisch, het gaat bij allebei over hun jeugd en opgroeien, beide shorts en zwart wit en beide vrij zware kost. Ook van beide regisseurs later niet heel veel meer vernomen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Timo20 het volgende:Zag `m staan bij Amazon. Zal `m onthouden, eens kijken of ik die Bill Douglas trilogie tof vind. Zijn het een soort vergelijkbare films?
Heb hem zelf nog niet gezien, maar al veel positiefs over gehoord, dus ben benieuwdquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
The Proposition. Wat een fokking briljante film is dat!
Ga `m zsm. kijken, ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef HV het volgende:
[..]
Heb hem zelf nog niet gezien, maar al veel positiefs over gehoord, dus ben benieuwd. Als het goed is krijg ik 'm vandaag binnen.
Eindelijk gekeken en zeker de moeite waard. Mooie beelden en muziek. Vond het verhaal soms zelf wel ietwat traag, maar de prachtige beelden zorgen ervoor dat het niet storend is (en het kan ook liggen aan het feit dat ik eigenlijk totaal iets anders van de film had verwachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ga `m zsm. kijken, ben benieuwd wat je er van vindt
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 14:48 schreef Attitude het volgende:
Timo20 , volgens mij heb jij nu wel een enorme verzameling,( als ik zie wat je allemaal koopt )
Van het aantal titels?? ik reken dan een box zoals die van bijvoorbeeld Lord Of The Rings (12 discs) als 1 titel.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Attitude het volgende:
Geef eens een schatting. iets van 600?
[..]
klikquote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef colorito86 het volgende:
Kan iemand mij die link van Ponyo geven? Ik kan hem niet vinden....
Thanx! Was wel van een aardig tijdje hoor. Vandaag weer een bestelling en dan maar even een tijdje rustig aan:quote:
Waar heb je 'm besteld dan? Bij Bol is ie 65quote:Op maandag 1 november 2010 11:25 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal ben ik niet van bundels maar deze vind ik de moeite waard.
1-1 No Country For Old Men
1-2 Untouchables
1-3 The Score
1-4 The Italian Job
1-5 Manchurian Candidate
1-6 Chinatown
1-7 Shaft
1-8 Godfather 1
1-9 Godfather 2
1-10 Godfather 3
ik ben namelijk niet zo'n grote fan van de misdaad maar ik moest de Godfather trilogie hebben. En dan ook nog de rest van de films erbij als gratis extraatje. In totaal was ik maar 19,95 kwijt. Geen geld.
Free Record Shop. Zelfs in de fysieke winkel als je geen zin hebt in verzendkosten! Het is trouwens wel een boekje. Dus geen aparte dvdhoesjes.quote:Op maandag 1 november 2010 12:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar heb je 'm besteld dan? Bij Bol is ie 65
Adventureland vond ik zo'n suffe film. Had verwacht dat het over een pretpark ging, maar dat viel erg tegen.quote:
Indrukkend he, Alcatraz? zijn we vorig jaar ook geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef ivetje het volgende:
Even bestelling bij play.com gedaanZijn net terug van vakantie in Amerika en hebben Alcatraz bezocht, vandaar een tweetal ietwat rare dvd's hihi.
-edit- Ow, scroll naar boven en zie net dat iemand boven me ook Birdman of Alcatraz besteld heeft haha! Niet zo heel raar dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merci pour le tip.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef trebremmit het volgende:
http://www.eurekavideo.co.uk/offers/juneoffers.html
Sale bij Eureka, voor de liefhebbers.
Heb je er wel eens eerder wat besteld? Zo ja, enig idee hoe lang het normaal duurt voordat je een bestelling binnen krijgt?quote:
Ja al heel vaak. Normaal duurt `t maar een paar dagen, meestal tussen de 3-5 dagen vanaf het moment dat je de bestelling plaatst (mits `t geen pre-order is natuurlijk). Misschien dat `t met de prijzen die ze nu hanteren druk is en iets langer duurt. Ben benieuwdquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Heb je er wel eens eerder wat besteld? Zo ja, enig idee hoe lang het normaal duurt voordat je een bestelling binnen krijgt?
op bn.com is een 50% sale van Criterion titelsquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:
Timo20, ben jij 'TheGodfather' ?
Nice deal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef chansadres het volgende:
[ afbeelding ]
James Bond Ultimate DVD Collection
Voor 50 euro bij V&D
Meteen de "Hitchcock Collection" erbij gehaald voor 25 euro met:
1. Marnie
2. Frenzy
3. Familiy Plot
4. Rear Window
5. Vertigo
6. Torn Curtain
7. Topaz
8. The Birds
9. Rope
10. Foreign Correspondent
11. Psycho
12. Shadow Of A Doubt
13. Saboteur
14. The Man Who Knew Too Much
15. The Trouble With Harry
120 euro vind ik iets te veel voor alle filmsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nice deal.
Ik zag de 1e box ook voor zo'n 50 a 60 euro bij de MM, alleen ik twijfel of ik hem nog ga halen. Ik ben namelijk bezig met blu-ray's en 6 Bond films op BD zijn al te krijgen voor zo'n ¤30,-
Die komt soms op Film1. Nog nooit gezien, lijkt me niet echt een film voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit gezien, ik laat me maar verrassen.
Commando is baas. Baas is Commando.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:46 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me ook niet een film voor mij eigenlijk, ik houd meer van Rambo en Commando.
Inderdaad, ben morgen van plan om een hele grote bestelling te plaatsenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef computerprobleem het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt voor 8 euro:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een 100 euro wehkamp cadeaubon, 55 euro op Amazon.
Dus de komende dagen weer heel wat bestellingen plaatsen
Ja, vind het jammer dat Wehkamp zulke hoge prijzen hanteert voor entertainment (met name blu-ray). Longest Day cost b.v. iets van 18 euro, terwijl deze bij de FRS slechts een tientje is. Dat is gewoon bijna het dubbele, daardoor word die 100 euro cadeaubon ook meteen wat minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben morgen van plan om een hele grote bestelling te plaatsenMaar met limited edition loopt de prijs al snel op
Laatste maanden niets meer gekochtquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef computerprobleem het volgende:
Jammer dat dit topic zo leeg is eigenlijk.
Zullen vast meer mensen zijn met mooie aankopen, maar niemand zegt wat
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste maanden niets meer gekocht
Weinig films uitgekomen die ik wil hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet overgestapt op download hé?
Kast opnieuw indelen hoeft toch niet zo lang te duren? Nou ja, ligt eraan hoeveel films je hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Weinig films uitgekomen die ik wil hebben.
Tevens ben ik bezig om mijn kast opnieuw in te delen.
Heb maar 500 films alleen wil eigenlijk wat minderen heb ook veel films die ik toch niet kijk en/of gekregen heb van mensen die niets blijken te zijn. Dus wil alles wat anders indelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kast opnieuw indelen hoeft toch niet zo lang te duren? Nou ja, ligt eraan hoeveel films je hebt.
Heb zelf een kast met ca. 600 films en het duurde 3 dagen om ze op alfabetische volgorde te zetten en nog langer om alles (ca. 850 films) in excel te zetten.
Maar ja, dan heb je ook kwaliteit en orde.
Zo lijkt het alsof alles 'meer waard is' omdat er veel tijd in is gestoken
Inderdaad, ik bestel normaal alles bij amazon maar dit keer maar eens zavvi proberen aangezien amazon na enkele mailtjes nog steeds niet begrijpt hoe ze iets goed moeten verpakken aangezien bij TNT alleen maar josti's werken. Maar zavvi is wel een stuk duurder maar als het tijd bespaard heb ik het er wel voor over.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, vind het jammer dat Wehkamp zulke hoge prijzen hanteert voor entertainment (met name blu-ray). Longest Day cost b.v. iets van 18 euro, terwijl deze bij de FRS slechts een tientje is. Dat is gewoon bijna het dubbele, daardoor word die 100 euro cadeaubon ook meteen wat minder aantrekkelijk.
Denk dat ik dit keer gewoon dvd's bestel. Stuk of 15 - 22 kunnen dat er wel worden
En dan bij Amazon blu-ray's, lekker goedkoop daar. Heb je al topfilms voor slechts 10 euro op blu-ray!
Er is nog een andere blu-ray box met 1-8 en die is maar rond de 33 pond.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag trouwens deze box bij amazon. 1-8 limited edition voor 75 euro. Een foto-album erbij, alles ook op dvd en 5 uur aan bonusmateriaal. En daarbuiten is hij genummerd. De andere editie kost de helft en die mist dat het foto-album en de nummering & de looks vanzelfsprekend. Nu twijfelen of ik deze zal halen ... aangezien ik de helft van het meegeleverde (8 dvd's ) toch nooit zal gebruiken
Ik heb alle HP's tot nu toe gewoon los gekocht. Boxsets vind ik niets, die veranderen elke keer maar weer. Ultimate uitgave zal 100% zeker niet de laatste zijn, geloof me. Komt vast nog wel een 'super exclusive one' met verwijderde scenes, alternatieve eindes en weet ik het veel allemaal. Uitmelken, uitmelken, uitmelken...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Roces18 het volgende:
En ik had vernomen dat zavvi alles boven de 18 pond via UK mainland verzend zodat je geen last hebt van de douane aangezien ze normaal via Zwitserland verzenden. Dit is de reden dat ik hun nu ga proberen.
Die Mega Monday daar weet ik inderdaad vanaf, maar vaak zitten de titels er tussen die ik allang heb.
Wat betreft Harry Potter wacht ik denk ik, aangezien er over een tijdje een ultimate uitgave uitkomt...
Enige wat de schrijfster heeft gezegd is dat er geen nieuwe Potter boeken meer worden geschreven dus dan kunnen ze ook geen film meer filmenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet dat ze het elke keer uitmelken, maar misschien komt er zelfs nog een 9e film aan volgens de schrijfster zelf. Dus als je dan een boxset koopt ben je wel genaaid aangezien je er dan eentje naast hebt staan..
Wat betreft die 18 pond onder dat bedrag kan je van over de hele wereld importeren aangezien dat de grens is.
De nederlandse website van hun is gewoon de engelse alleen een eigen domeinnaam. Verder wordt alles van dezelfde locaties verzonden en dergelijke en ook krijg je gewoon engelse versies van alles.
Verder denk ik dat we te offtopic gaan, maar er zijn niet echt topics voor dit soort gesprekkenquote:J.K. Rowling appeared at the Harry Potter premiere in London, and someone asked her if she’s going to write a new one.
Most of us expected a no. Instead she said:
“Never say never…it’s my baby and if I want to bring it out to play again, I will!”
Although that doesn’t say much, it still says something! After all, if J.K. wrote a new “Harry Potter” book, that’d be huge!
And we’d be thrilled!!!
jawel dat topic is wel maar dat is op sterven na, helaas, dood.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Verder denk ik dat we te offtopic gaan, maar er zijn niet echt topics voor dit soort gesprekken
Ik heb het gisteren even uitgerekendquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef Roces18 het volgende:
Heb je geld teveelZeker 80 euro in de week gaat bij jou op aan films
Ja:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |