Daar hebben ze nou het internet voor uitgevondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Professional het volgende:
Ik zie vaak de prachtigste films voorbij komen, maar als je me vraagt waar ik die vandaan moet toveren kan ik daar geen antwoord opgeven.
Kan wel een week duren....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef Exterminator het volgende:
Bij CD-WOW de volgende CD/DVD box besteld. Afgelopen nacht een mail gehad dat hij verstuurd is. Iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt bij CD-WOW?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:14 schreef Fokski het volgende:
Ik weet niet waar ik ze kwijt kan in huis maar toch stug blijven bestellen.
Neuh maar dit is eigenlijk meer toevalquote:Op donderdag 27 november 2008 01:31 schreef Professional het volgende:
Flink aan de Blue Rays tegenwoordig Timo?
Heb ook nog niets van z`n werk gezien, vandaar deze boxquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:28 schreef Fokski het volgende:
Buster Keaton, die is toch van die geniale wolkenkrabber film? Zal me vast moeten schamen dat ik niet veel meer van hem ken. Is zo'n box nog een beetje betaalbaar?
Thanksquote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef RuneRose het volgende:
Bill Douglas en Duel in the Sun. 2 mooie aankopen, Timo.
Zag `m staan bij Amazon. Zal `m onthouden, eens kijken of ik die Bill Douglas trilogie tof vind. Zijn het een soort vergelijkbare films?quote:Als je die Bill Douglas trilogie goed vind, dan kan je geen buil vallen aan Terrence Davies trilogie.
Ja, ze hebben wel wat overeenkomsten. Beide autobiografisch, het gaat bij allebei over hun jeugd en opgroeien, beide shorts en zwart wit en beide vrij zware kost. Ook van beide regisseurs later niet heel veel meer vernomen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Timo20 het volgende:Zag `m staan bij Amazon. Zal `m onthouden, eens kijken of ik die Bill Douglas trilogie tof vind. Zijn het een soort vergelijkbare films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |