Inmiddels gepre-orderedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:00 schreef Timo20 het volgende:
Ein-de-lijk!
http://www.dvdactive.com/(...)ml?page=1#post176563![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh... ja nou ik kijk het toch niet meer en zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom doe je je X-Files box weg DizerDie is toch helemaal niet op Blu-Ray?
Omdat `t buiten nog warmer isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk achter mijn computer. Ik zwem zowat weg hier.
Kan het altijd proberen. Eventueel wat aanbevelingen of eisen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Wie heeft zin om een nieuw deel + plaatje te fotoshoppen voor het dvd aangeschaft topic? Nu nog Inglorious DVD`s maar die is bijna vol. Wie maakt de nieuwe?
Dan moet daar maar gauw wat verandering in komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Shogo het volgende:
Wow dat topic loopt al 1 jaar en 3 maanden.
Nope, geen eisen. Surprise usquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen. Eventueel wat aanbevelingen of eisen?
Zal morgen eens wat proberen dan.
Ja belachelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Shogo het volgende:
Wow dat topic loopt al 1 jaar en 3 maanden.
Dat valt toch echt mee: in oktober en november komen oa Kick-Ass, Back to the future, Alien Anthology, Apocalypse Now (+ Redux) en The Excorcist op blu-ray uit. In september en oktober komen er genoeg interessante blu-ray`s van Criterion en Masters Of Cinema uit (waaronder de nieuwe versie van Metropolis).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan moet daar maar gauw wat verandering in komen.![]()
Weinig aankomende releases die het waard zijn
Plus The Graduate en niet te vergeten Mulholland Drive! ben ontzettend benieuwd naar de kwaliteit van de transfer van MD! Hoop dat ie goed is dan ze `t niet verkloten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Toad het volgende:
En Studio Canal komt ook nog met wat nieuwe releases in september, oa The Third Man.
Ik ben een poging aan et wagen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Timo20 het volgende:
Ok: het Inglourious DVD`s topic is eindelijk gesloten. Iemand al een nieuwe fotofuck gemaakt voor `n nieuw topic?
[spammode]quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Laatst gekocht:
*Chloe
*Underworld Trilogy
* Deep Blue Sea
*Tombraider 1
allemaal op bluray bij play
quote:Denk weinig.
quote:Denk `t ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |