Gewoon cheaten denk kquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Hierrrr verder
Maar hoe krijg ik die co-op exclusive songs als ik niemand om mee te co-oppen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Bedankt voor de snelle replies iedereen
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Tanjaa het volgende:
Ik vind die 360-gitaar zoo somberI <3 Mn witte gitaartje
Denk t..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Denk t..
Achja, ik zag der idd eentje op pinkpop hangen..
Zijn die dinge niet duur?
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.
Of bedoel je die faceplates? Die zijn namelijk (officiele prijzen) 15 euro geloof ik. Maar op eBay zijn ook wel niet officiele te koop voor 8-10 euro ofzo. Zitten soms wel leuke bij, een spiegelfaceplate heb ik een keer gezien, die was wel grappig
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.
Kun je de faceplate wel verwisselen bij de wii gitaar?
Wat je zeker moet doen, en bij barracuda vooral, is de wammy niet gebruiken. Ik had ook moeite met omhoog en omlaag strummen, maar toen k de wammy gewoon aan de kant draaide en de strumbar gewoon vastpakte ging het een stuk beter.. Maar k weet natuurlijk niet of je met de wammy speelt dus..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Kazu het volgende:
Ik heb de afgelopen week m'n skills op hard maar 'ns opgepoetst. Heb nu bijna alle songs op 4 sterren of hoger, maar Barracuda krijg ik maar niet van de 3 sterren af.
Ik krijg die idiote 3G combo maar niet onder de knie. Ik heb de meeste songs nog steeds (ik weet het) alleen met omlaag strummen gehaald. En ja, omhoog en omlaag is een must, zeker op expert, maar het het omlaag en omhoog strummen wil maar gewoon niet lukken in Barracuda, die herhaling erin is funest
Kee dankje k zal ns kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.
Je moet wel de hals losmaken he, anders lukt het niet. En dan gewono dat hendeltje aan de onderkant draaien. Het gaat altijd wat moeizaam ja, en met hoop geknalMaar het breekt niet ofzo hoor.
Ik niet voorbij walk this way, die eind solo dan maar misschien dat ik hem inmiddels kan na het regelmatig nummers op expert halen bij GH3quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef Sanne het volgende:
Grmbl, ik kom ff niet voorbij Sweet Emotion op hard.
Nee, ik ben niet heel goed in GH en ik krijg die 2e solo (naam even kwijt) er maar niet doorheenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:10 schreef Dark_Prince het volgende:
Omdat hij zo makkelijk is? ^^
Goed oefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet heel goed in GH en ik krijg die 2e solo (naam even kwijt) er maar niet doorheen
Ik heb na een weekje niet spelen juist de neiging om oude 'records' van mij in 1 keer te verbreken, snap d'r niks vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
zelfs als ik een weekje niet speel en ik speel weer moet ik eerst even wennen voordat ik weer een beetje kan spelen.
De 360 en PS3 gitaren zijn gewoon USB, die werken ook gewoon op de PC.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb na een weekje niet spelen juist de neiging om oude 'records' van mij in 1 keer te verbreken, snap d'r niks van
Anyway, is er ergens een gitaarding voor de PC te krijgen (zonder zo'n heel pakket te kopen)? Heb genoeg van de toetsenbord/muis combinatie. Sommige nummers zijn daarmee gewoon niet te doen op hard/expert (Knights of Cydonia bijv, die kan ik met de muis niet bijhouden), en omdat ik de knoppen onder 1 t/m 5 heb staan, kan ik combinaties met 4-5 en een random kleur niet, m'n toetsenbord vind dat niet leuk en geeft maar 2 'kleuren' door dan, ipv de 3 die ik nodig heb.
Mwah, hij is leuk, maar niet zo overweldigend als Legends of Rock.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tanjaa het volgende:
Is guitar hero aerosmith wel leuk? Ik ben der over aant twijfelen om hem te halen, maar ik wil niet mn geld verspillen.
Hoe werkt zo'n groep en wat is het precies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een FOKgames tourgroup is?
Een beetje een lege groep, dat wel, maar daar kunnen we wat aan doen.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/215031
Ik heb me aangemeldquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
iamchris4life heeft in zijn eentje al meer dan een miljoen gehaald op TTFAF, hij heeft hem dan ook op 100% gehaaldquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef supertard het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij TTFAF op expert meer dan 1miljoen te halen?
Ik zie ze er namelijk allemaal net onder zitten, maar met perfecte starpower etc...?
Zelf heb ik net expert uitgespeeld, maar de intro van TTFAF wil nog niet lukken(als ik online tegen iemand speel heb ik 79% goed en 259k...
Inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit mag trouwens wel een Centraal Rockgame-topic worden. Over alle Guitar Hero en Rock Band games dus.
Wat jij zoekt is de Guitar Hero 2 guitar voor de Xbox 360, die heet de explorer en heeft een usb aansluiting. De GH3 gitaren voor x360 en PS3 zijn draadloos, de x360 versie werkt wel maar dan moet je een receiver hebben die 20,- kost.'quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Anyway, is er ergens een gitaarding voor de PC te krijgen (zonder zo'n heel pakket te kopen)? Heb genoeg van de toetsenbord/muis combinatie.
Nee is niet mogelijk, IamChris4Life is de enige op dit moment die 100% heeft met een score van 987k.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef supertard het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij TTFAF op expert meer dan 1miljoen te halen?
Wat stom dat ze het dan zo in de buurt van de 1 miljoen maken, het is toch juist vet als je net 1 miljoen kan halen en dan de held van GH kan zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wat jij zoekt is de Guitar Hero 2 guitar voor de Xbox 360, die heet de explorer en heeft een usb aansluiting. De GH3 gitaren voor x360 en PS3 zijn draadloos, de x360 versie werkt wel maar dan moet je een receiver hebben die 20,- kost.'
[..]
Nee is niet mogelijk, IamChris4Life is de enige op dit moment die 100% heeft met een score van 987k.
En als je op de star power site kijkt -> http://bradleyzoo.com/GuitarHero/index.html
zie je dat dit het maximum is ->
[ afbeelding ]
Gebruik je pink en blijven oefenen, zo heb ik het gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:53 schreef Seremela het volgende:
Heeft iemand tips hoe je het beste die oranje en blauw knop erbij kan nemen?
hoe meld je je trouwens aan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
Conclusie: wachten op Guitar Hero World Tourquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Un4 het volgende:
GH is leuk, maar Rock Band is toch wel de overtreffende trap als totaalplaatje. Alleen jammer van de wat minder lastige guitar charts.
Dan mogen ze daar wel van die vaste setlist in de career mode afstappen, want daar ga ik echt niet meer naar terug na Rock Band. Rock Band is in ieder geval geweldig, bij GH 4 is dat voorlopig nog even afwachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Conclusie: wachten op Guitar Hero World Tour
Srry dat ik zoo laat reageer mjah.. Beter laat dan nooit..quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mwah, hij is leuk, maar niet zo overweldigend als Legends of Rock.
Op welke console speel je?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
Net GH3 op pc geinstalleerd met ps3 gitaar, allemaal custom songs gedownload.
AC/DC thunderstruck
Best een plan om ook eens te kijken voor de Custom liedjes. Vanavond maar effe doen dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles van GH1, GH2, GH3, GH back to the 80's, GH aerosmith, Rock Band, en nog een shitload aan andere customs
gaaf!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles van GH1, GH2, GH3, GH back to the 80's, GH aerosmith, Rock Band, en nog een shitload aan andere customs
Van die setjes heb ik niet gevonden, ja 2 ofzo die op FTD stonden, verder download ik gewoon de charts en dan de MP3 erbij wat irritant is omdat ze soms niet gelijk lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziek! Sta je ook op de officiele guitar hero site als 1e?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Dark_Prince het volgende:
Medium 1st op Xbox360 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk
rankings
linkje naar stats van de nummers
Sta ook ruim 1ste lol.
Mocht de 2e plek wat verbeteren dan kan ik nog aan de slag met TtFaF, die kan nog een stuk hoger.
Ik dacht dat dat het sparen is van starpower en dan gebruiken om het moment waar je het meeste punten kan halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ziek! Sta je ook op de officiele guitar hero site als 1e?
En wat is dat squeeze waar je het steeds over hebt bij de comments?
Kom op zeg... Het moet wel een hobby blijven. Dit gaat mij echt even iets te ver.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Dark_Prince het volgende:
lol nee, daar sta ik pas 33ste oO, 230k achter de nummer 1? dat kan toch heel niet.
En squeezen is in principe zoveel mogelijk noten onder star power proberen te krijgen oftewel, het zo laat mogelijk activeren en op het eind van de star power de laatste noot zo vroeg mogelijk raken.
Daarom activeer ik door middel van de Select knop in te drukken met mijn pink ipv de gitaar op te tillen zodat je veel makkelijker kan timen. Het kost alleen heel veel tijd om het een beetje onder de knie te krijgen tho.
Zoals je in dit filmpje ziet -> klik
Het gaat om het nummer Closer, de 3e activatie.
link naar star power path
Als hij star power heeft activeert hij op de 11e groene noot, het lijkt net of hij die noot mist maar hij slaat hem gewoon erg laat aan. En op het eind raakt hij de Groene hold erg vroeg om zoveel mogelijk "ticks" te krijgen van de hold
ticks zijn de punten die je krijgt uit een hold note. Daarom moet je de hold altijd zolang mogelijk vasthouden want anders mis je een hoop punten.
Dit is trouwens al een paar keer uitgelegd, misschien iets voor een OP?
Hier ook, toch op een stuk of 6 nummers kan ik ze allemaal op hard, valt niet tegenquote:
Drummen is dan ook fucking moeilijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Net mn drumstel binnen oO en slecht dat ik ben ^^
Maar goed dat ik nog een weekje vrij ben, kan ik nog ff flink oefenen
Drummen had ik sneller onder de knie dan met de gitaar in GH en dat terwijl ik bassist ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Net mn drumstel binnen oO en slecht dat ik ben ^^
Maar goed dat ik nog een weekje vrij ben, kan ik nog ff flink oefenen
Ok ik wil wel meedoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef Sanne het volgende:
Omdat de Fokgames tourgroup nogal slapend blijkt te zijn, heb ik toch maar een nieuwe aangemaakt.
Wie zich hier aan toevoegt wordt wel geaccepteerd.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
Bedankt, ik heb ook me VIP code van GH3 alvast ingevuld. Ik ben nu GH3 even kwijt dus moet het met aerosmith doen die ik eerdaags ook even toevoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er twee toegevoegd.
We hebben er trouwens ook een eigen forum:
http://community.guitarhero.com/forum/62675
Had jij niet een tournament, zeg maar nu?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er twee toegevoegd.
We hebben er trouwens ook een eigen forum:
http://community.guitarhero.com/forum/62675
Ik ben 32ste geworden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had jij niet een tournament, zeg maar nu?
Ja, GH3 is gewoon vet. Maar je kan ook GH3 kopen en over een paar maanden WT erbij halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Is het de moeite om GH3 te halen (360)? Of kan ik beter wachten op World Tour?
GH3 is echt enorm leuk, maar ik zou de tracklist goed bekijken. Je weet namellijk wat je kunt verwachten, Guitar Hero is en blijft Guitar Hero (totdat WT uitkomt natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Is het de moeite om GH3 te halen (360)? Of kan ik beter wachten op World Tour?
Ik vandaag meedoen met zo'n Tournament op Medium+Hard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben 32ste geworden!
En was zo te zien de enige Nederlandse deelnemer ook (qua PS3 dan).
Ik heb net mijn eerste liedje op Expert op 5 sterren gehaaldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb net mijn eerste liedje op hard gehaald
Voeg me toe PSN : Derium. Kunnen we een keer spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef Lexie het volgende:
Guitar Hero 3 verkocht.
Ik had de Wii-versie, maar stap over op de PS3-versie, dit met het oog op World Tour. Als ze nu eens even bekend maken welke pakketten er verkocht gaan worden, dan weet ik of het de moeite waard is om eerst GH3 voor de PS3 nogmaals te scoren, of dat ik beter een tof instrumentenpakket in één keer kan scoren met World Tour
.
Het is duidelijk dat jij bepaalde nummers nog niet op expert hebt gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Un4 het volgende:
GH is leuk, maar Rock Band is toch wel de overtreffende trap als totaalplaatje. Alleen jammer van de wat minder lastige guitar charts.
Rock Band is wel makkelijker dan Guitar Hero hoor. Als ik Rock Band op expert doe is het soms even moeiilijk als Guitar Hero op Hard lijkt het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij bepaalde nummers nog niet op expert hebt gedaan.
Nee klopt inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rock Band is wel makkelijker dan Guitar Hero hoor. Als ik Rock Band op expert doe is het soms even moeiilijk als Guitar Hero op Hard lijkt het wel
Kijk maar:
Bij Guitar Hero heb je veel meer (moeilijkere) noten dan bij RB.
Nope. De pc gebruiker blijft nog steeds een vergeten doelgroep bij GH.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef supertard het volgende:
Ik heb de PC versie, dan kan ik zeker helemaal niet mee doen aan tournaments?
Ik vind Timmy & the Lords of the Underworld echt geweldig om te spelen, van de gewone setlist gaat mijn voorkeur toch meer naar een van de eerste liedjes Nirvana - In Bloom (op expert dat wel...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Lachen, ik ben nu met ongeveer 3 keer een dagje drummen met rockband op hard gekomen.Queens of the Stone Age drummen is zooo chill.
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nope. De pc gebruiker blijft nog steeds een vergeten doelgroep bij GH.
Is ook een van de redenen dat ik op de PS3 ben overgegaan.
Voordeel van de pc versie is wel dat je allerlei customs kunt downloaden.
Ja maar dan moet je toch zo'n receiver kopen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.
Ik heb ze allebei.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.
Voor xbox wel, ps3 zit al een receiver bij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch zo'n receiver kopen?
Dat gaat een beetje moeilijk, aangezien ik dus Guitar Hero-loos ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voeg me toe PSN : Derium. Kunnen we een keer spelen
Wtf hoe kan je nou allemaal nummers op 100% halen op expert en dan failen op Green Grass op MEDIUM!?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Dark_Prince het volgende:
Nadat ik gisteren 2x gefailed heb met GGaHT op medium, beide keren op 89% lolz, heb ik wat geoefend op Hard vandaag. En net GGaHT gespeeld op medium en hop, 266k met 94% geraakt oO
Waar ik nog veel problemen mee heb, is waneer die oranje noot niet gelijk ligt met de noot. dan gaat het helemaal fout in mn hoofdzoals met Mississipi Queen op Hard.
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ik vandaag meedoen met zo'n Tournament op Medium+Hard.
Alle nummers gespeeld, sta ik voorlopig nog 1ste op beide levels, lees ik net dat als je meer dan 80% gehaald hebt op Expert je niet mee mag doen op Medium ^^
whoops
Zeg dat danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
Voor welke ga je dan nu je moet kiezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
[..]
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lol, ach ik zie wel
Gaat dus om dit toernooi
Volgens mij heb je er 24 uur de tijd voor. Ik weet alleen niet wat hun tijdzone precies is. Andere toernooien zijn weer 3 dagen de tijd. Het ligt eraan waar je je voor inschrijft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe gaat zon toernooi in zijn werking? moet je dan op een bepaalde tijd een liedje spelen ofzo?
Ahh ok, ook eens proberen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er 24 uur de tijd voor. Ik weet alleen niet wat hun tijdzone precies is. Andere toernooien zijn weer 3 dagen de tijd. Het ligt eraan waar je je voor inschrijft.
Heb je nu een stickervel gewonnen of niet???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
[..]
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lol, ach ik zie wel
Gaat dus om dit toernooi
Je kan het ook in Quickplay doen, zolang je maar alle nummers in dezelfde modus doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:48 schreef mrPanerai het volgende:
ga je dat liedje dan in careermode spelen?
Ik zou em zeker overslaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
Mijn whammybar is lam.Als ik mijn gitaar schud hoor ik dat er iets is afgebroken of los zit.
Maar met een haarelastiek werkt het weer prima.Jammer eigenlijk, want dan had ik een goede rede om GH:A te kopen
Nu twijfel ik weer.
Ik heb op Wehkamp gewoon de combinatie van spel + gitaar besteld voor de PC. Dan ben je goedkoper uit dan dat je een losse gitaar haalt (voor zover ik weet). Zeker omdat de meeste die ik gevonden had geen USB waren, en je dan dus nog een extra receiver erbij nodig hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef koeii het volgende:
Oke, als je dus voor de PC een gitaartje wil hebben moet je de guitar hero 2 xbox 360 explorer controller hebben? Iemand enig idee waar je die nog kan krijgen? Ik kan hem niet vinden op bol.com en wehkamp en dergelijke?
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:22 schreef Sanne het volgende:
Guitar Hero On Tour krijgt vervolg: "Decades"
tot nu toe bekend van de playlist:
# Dirty Little Secret - The All-American Rejects
# Crushcrushcrush - Paramore
# The Take Over, The Break's Over - Fall Out Boy
# The Pretender - Foo Fighters
# Tarantula - Smashing Pumpkins
# One Step Closer - Linkin Park
# Remedy - Seether
# The Middle - Jimmy Eat World
# Can't Stop - Red Hot Chili Peppers
# I Believe in a Thing Called Love - The Darkness
En een grappig filmpje op VKmag
http://www.vkmag.com/videos/videos_guitar_hero_nerd_verliest_het/
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=277&id=2544348quote:Kappen met school om te gamen.....
Bij topsporters is het al jaren een gegeven dat je eerder met school kunt stoppen om je carrière in de topsport na te jagen. Bij bijzonder getalenteerde muzikanten is dat ook niet vreemd. Het is wel vreemd dat een Amerikaantje stopt met school om professioneel Guitar Hero te gaan spelen.
Hier staat het hele bericht: http://www.gamed.nl/view/45346quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nope, ik wacht ook in spanning af...quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:22 schreef super-muffin het volgende:
Heb nu toch maar Guitar Hero Aerosmith besteld.
Hm, bij mij is t andersom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:09 schreef super-muffin het volgende:
Ow, en ik heb Lou verslagen op HardNu alleen nog Slipknot op Expert.
Op het einde loop ik gewoon vast.
Ik bij Gamehubs, daar kost hij 38.99.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Ash het volgende:
[..]
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef Ash het volgende:
Guitar Hero ook best leuk om naar te kijken
[ link | afbeelding ]
Oh dat hoorde ik niet eens de eerste keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)tar-hero-world-tour/quote:GC 08: Nog een nieuw instrument in Guitar Hero: World Tour
Muziekliefhebbers kijken al uit naar de nieuwe versie van Guitar Hero. Hierin zul je behalve met een gitaar, ook met een drumstel kunnen spelen en kunnen zingen door een microfoon.
Activision heeft aangekondigd dat er behalve de microfoon en het drumstel, nog een nieuw muziekintrument aanwezig zal zijn in Guitar Hero: World Tour. Dit instrument is extra ontwikkeld voor de studio modus in dit spel. In de studio modus kun je je eigen nummers opnemen.
Activision wilde nog niet vertellen om welk instrument het gaat. Wanneer je echter kijkt naar de meeste rockbands waarin vijf muzikanten spelen, zie je vaak nog een toetsenist. Een keyboard zou dan ook het meest voor de hand liggen.
Het is dus voorlopig nog even afwachten. Aangezien het spel oktober dit jaar verschijnt, wordt verwacht dat Activision in de loop van september aankondigt om welk instrument het zou gaan. De game komt in ieder geval uit voor de PlayStation 3, Xbox 360 en Wii.
Een piano bij GH4?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)tar-hero-world-tour/
Neeeee ik vind anouk niet leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef Sanne het volgende:
Anouk krijgt eigen nummer in Guitar Hero: World Tour
Anouk, onze nationale trots, gaat een eigen nummer krijgen in de nieuwste versie van Guitar Hero, Guitar Hero: World Tour. Met het nummer 'Good God' van haar laatste CD 'Who's Your Momma' heeft zij zich dus een plaatsje verworven tussen andere rockhelden als Oasis en Coldplay.
http://www.gamersnet.nl/n(...)tar_hero_world_tour/
http://www.haagspoppodium.nl/index.php?middle=archief/nieuws_detail&sid=8314
http://www.pzc.nl/algemee(...)k-in-Guitar-Hero.ece
Ik wel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Neeeee ik vind anouk niet leuk
Heb je Bol geprobeerd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Volgens mij is de PC versie vrij lastig te krijgen, had het besteld toen er 1 week levertijd stond. Die staat nu op 4 weken (voordat je het besteld hebt). Bij mijn bestelling is het van: Binnenkort -> 1 week -> 3 weken gegaan. Duurt steeds langer, en ik wacht al 2 weken
Daar was ik ook heel happy mee!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Professional het volgende:
Eindelijk, na weken proberen heb ik dan Dragonforce op easy uitgespeeld.
Ik weet het stelt niet veel voor,maar ik was toch wel happy.
Levertijd bol (copy/paste): Vermoedelijk 4-6 wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb je Bol geprobeerd?
Ik had hem in twee dagen binnen.
Doe ik ook wel eens, ook sommige op hard met hyperspeed x5 dan verklaren ze me voor gekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:
lol medium spelen met hyperforce aan (5x) is prrrrachtig... Dan voel ik mij helemaal geweldig, want dan lijkt het nog sneller te gaan terwijl het eigenlijk niet zo is
(aanrader voor feestjes)
Een koe belquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
Er is bevestigd dat het ''extra'' instrument in World Tour GEEN keyboard is.
Ze zeiden iets met dat het het wel waard zou zijn om daar een los spel over te maken!
En dat dat extra instrument iets te maken had met de studio mode.
Hehe, ik heb em pas weer geFC'ed op Easyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Professional het volgende:
Eindelijk, na weken proberen heb ik dan Dragonforce op easy uitgespeeld.
Ik weet het stelt niet veel voor,maar ik was toch wel happy.
Dat is hier in de stad al een paar weken. In R'Dam centrum zag ik dat diezelfde bundel 10 euro duurder was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
What the fuck, vanaf maandag t/m zaterdag is bij de Media Markt Guitar Hero 3 + TWEE gitaren! maar ¤88!!
Oh, wist ik niet. Zal wel zijn omdat World Tour bijna uitkomt, nog snel ff GH3 en die ouwe gitaren verpatsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat is hier in de stad al een paar weken. In R'Dam centrum zag ik dat diezelfde bundel 10 euro duurder was.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Coming to your stores soon: Cowbell Hero
Bij Don't Fear The Reaper zeker constant?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:13 schreef Un4 het volgende:
Cowbell zit ook al in Rock Band, moet je de microfoon op bepaalde instrumentale stukken tegen je hand slaan.
Welke MM? Ik moet Guitar Hero 3 nog halen voor de PS3quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
What the fuck, vanaf maandag t/m zaterdag is bij de Media Markt Guitar Hero 3 + TWEE gitaren! maar ¤88!!
Ik heb voor spel + 1 gitaar 100 euro betaald en voor de gitaar nog eens 70!
Weet ik niet, ik heb alleen de folder van mijn MM, Cruquis (Hoofddorp), en daar staat het in. Maar die persoon hierboven zei dat het ook bij andere winkels goedkoop is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Welke MM? Ik moet Guitar Hero 3 nog halen voor de PS3.
Hmm, ik heb al wat preorder dingen gevonden, alle instrumenten + game voor 179 euro. Prijs valt dus hartstikke mee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
Is er trouwens al een leuke GH World Tour pre-order actie?
Dat je dan een gratis dingetje of wat dan ook erbij krijgt
Geldt die aanbieding ook voor de Wii en of PS3? of enkel de Xbox360quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb voor spel + 1 gitaar 100 euro betaald en voor de gitaar nog eens 70!
Nee, ze maken geen GH:WT warez-hoeren uitvoering.quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al wat preorder dingen gevonden, alle instrumenten + game voor 179 euro. Prijs valt dus hartstikke mee.
Maar wat ik zoek, is GH:WT, maar dan zonder de game. Dus alleen gitaar, drum en microfoon. Waar kan je dat pre-orderen? Of komt dat pakket niet.
Ook PS3 en Wii jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geldt die aanbieding ook voor de Wii en of PS3? of enkel de Xbox360
Ik wil geen Xbox360 kopen..
Nouja, dan maar het spel verkopen voor 40 euro.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:08 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, ze maken geen GH:WT warez-hoeren uitvoering.
Dat kan niet op de Wii. DLC is alleen voor 360 en PS3quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em vandaag voor ¤89,- gekocht voor de Wii, tof spel..
Nu vraag ik me alleen af waar ik de DLC vandaan kan halen...
Ik bedoel Top Gun Theme is ergens gratis te downloaden, maar waar
Volgens mij is dat al eens in Rock Band 1 of Gutiar Hero 3 geweest, dat er een single eerder in GH uit kwam dan in het echt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef Sanne het volgende:
Naar ons weten is het overigens nog nooit eerder voorgekomen dat een nummer eerst op een game verschijnt.
http://www.gamed.nl/view/46717
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:METALLICA BRINGS DEATH MAGNETIC TO GUITAR HERO® III: LEGENDS OF ROCK THIS FRIDAY TO MAKE MUSIC AND VIDEO GAMING HISTORY
Metallica's upcoming ninth studio album Death Magnetic hits Guitar Hero III: Legends of Rock in its entirety this Friday, the same day the album goes on sale.
Better still the Guitar Hero downloadable album will include two exclusive renditions of Suicide & Redemption with extended solos by James Hetfield and Kirk Hammett. And to wrap up the good news, Activision says the album will be fully forward compatible with Guitar Hero World Tour, which is quite a trick considering the additional instruments in the new game.
“We’ve been working very closely with Metallica and we’re extremely excited to offer Death Magnetic not only in its entirety, but also with the exclusive recordings of ‘Suicide & Redemption’ as downloadable content to Guitar Hero fans,” said Tim Riley, Vice President of Music Affairs for Activision Blizzard. “We’re proud to be setting a new precedent for our two industries, making an entire new album available in two different mediums simultaneously.”
Death Magnetic will hit the 360 for 1,440 Microsoft Points and the Playstation Network for $17.99 on Sept. 12.
http://kotaku.com/5046652(...)s-guitar-hero-friday
quote:...
Mensen die geen zin hebben om een smak geld neer te leggen voor een digitaal album om vervolgens Guitar Hero III nooit meer te spelen omdat Guitar Hero: World Tour in de console zit, hoeven zich geen zorgen te maken. De DLC zal namelijk forward-compatible zijn met de komende Guitar Hero. Of dit betekent dat er tegen die tijd ook drums en zang ondersteund worden is helaas nog onbekend.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef Sanne het volgende:
In het vervolg op het Engelstalige bericht van Strolie75 over Metallica, een stukkie van onze eigen Fok!Games.
Metallica\'s komende album direct speelbaar in Guitar Hero
Hier wordt vermeld dat de content "forward-compatible" is met GH World Tour.
[..]
LOL heb ik erover heen gelezen.quote:Op maandag 8 september 2008 21:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb het uit hetzelfde persbericht, het staat ook in die van strolie
Gaan oefenen voor 100% nummers op easy is dan ook gewoon triest.quote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fallen het volgende:
Damn, wat is GH3 verslavend.
Even proberen is dus gewoon op "Easy" uitspelen.... (okay, nog een paar nummers, en natuurlijk geen één perfect... maar toch...)
Waarom vertel je me dan niet dat Dream Theater erbij zat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:37 schreef HenkieVdV het volgende:
Die hele tracklist is al een tijdje bekend hoor..
Godsamme, ik was al blij dat ik hem sowieso op expert kon halenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:10 schreef Dark_Prince het volgende:
omg omg omg
Zo is One de enige die niet FC'd was, is hij gisteren maar liefst door 2 personen foutloos gehaald wtf
De eerste die hem had was UndeadFil13QC
[ afbeelding ]
En de 2e was Jprez44, hij was de eerste die FSA onder de knie had en probeerde al een hele tijd de FC te halen.
[ afbeelding ]
wtf o_O
quote:
• 311 - “Beautiful Disaster”
• 30 Seconds To Mars - “The Kill”
• Airbourne - “Too Much Too Young”
• The Allman Brothers Band - “Ramblin' Man”
• Anouk - “Good God”
• The Answer - “Never Too Late”
• At The Drive-In - “One Armed Scissor”
• Beastie Boys - “No Sleep Till Brooklyn”
• Beatsteaks - “Hail to the Freaks”
• Billy Idol - “Rebel Yell”
• Black Label Society - “Stillborn”
• Black Rebel Motorcycle Club - “Weapon of Choice”
• blink-182 - “Dammit”
• Blondie - “One Way or Another”
• Bob Seger & The Silver Bullet Band - “Hollywood Nights”
• Bon Jovi - “Livin’ On A Prayer”
• Bullet For My Valentine - “Scream Aim Fire”
• Coldplay - “Shiver”
• Creedence Clearwater Revival - “Up Around The Bend”
• The Cult - “Love Removal Machine”
• Dinosaur Jr. - “Feel The Pain”
• The Doors - “Love Me Two Times”
• Dream Theater - “Pull Me Under”
• The Eagles - “Hotel California”
• The Enemy - “Aggro”
• Filter - “Hey Man, Nice Shot”
• Fleetwood Mac - “Go Your Own Way”
• Foo Fighters - “Everlong”
• The Guess Who - “American Woman”
• Hush Puppies - “You're Gonna Say Yeah!”
• Interpol - “Obstacle 1”
• Jane's Addiction - “Mountain Song”
• Jimi Hendrix - “Purple Haze (Live)”
• Jimi Hendrix - “The Wind Cries Mary”
• Jimmy Eat World - “The Middle”
• Joe Satriani - “Satch Boogie”
• Kent - “Vinternoll2”
• Korn - “Freak On A Leash”
• Lacuna Coil - “Our Truth”
• Lenny Kravitz - “Are You Gonna Go My Way”
• Linkin Park - “What I've Done”
• The Living End - “Prisoner of Society”
• Los Lobos - “La Bamba”
• Lost Prophets - “Rooftops (A Liberation Broadcast)”
• Lynyrd Skynyrd - “Sweet Home Alabama (Live)”
• Mars Volta - “L'Via L'Viaquez”
• MC5’s Wayne Kramer - “Kick Out The Jams”
• Metallica - “Trapped Under Ice”
• Michael Jackson - “Beat It”
• Modest Mouse - “Float On”
• Motörhead - “Overkill”
• Muse - “Assassin”
• Negramaro - “Nuvole e Lenzuola”
• Nirvana - “About a Girl (Unplugged)”
• No Doubt - “Spiderwebs”
• NOFX - “Soul Doubt”
• Oasis - “Some Might Say”
• Ozzy Osbourne - “Crazy Train”
• Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley”
• Paramore - “Misery Business”
• Pat Benatar - “Heartbreaker”
• R.E.M. - “The One I Love”
• Radio Futura - “Escuela De Calor”
• Rise Against - “Re-Education Through Labor”
• Sex Pistols - “Pretty Vacant”
• Silversun Pickups - “Lazy Eye”
• Smashing Pumpkins - “Today”
• Steely Dan - “Do It Again”
• Steve Miller Band - “The Joker”
• Sting - “Demolition Man (Live)”
• The Stone Roses - “Love Spreads”
• Stuck In The Sound - “Toy Boy”
• Sublime - “Santeria”
• Survivor - “Eye of the Tiger”
• System of a Down - “B. Y. O. B.”
• Ted Nugent - “Stranglehold”
• Ted Nugent’s Original Guitar Duel Recording
• Tokio Hotel - “Monsoon”
• Tool - “Parabola”
• Tool - “Schism”
• Tool - “Vicarious”
• Trust - “Antisocial”
• Van Halen - “Hot For Teacher”
• Willie Nelson - “On The Road Again”
• Wings - “Band on the Run”
• Zakk Wylde’s Original Guitar Duel Recording
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:37 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Joe Satriani - “Satch Boogie”
Ja, maar niet op de manier die jij bedoeld.quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef BroesWillems het volgende:
iemand de Metallica CD al gedownload?
Dat is bevestigd in het persbericht, dus dat zit in ieder geval snor! Was een van de dingen waar ze blijkbaar erg trots op waren!quote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef BroesWillems het volgende:
rephrase: Heeft iemand de cd van Metallica al voor Guitar Hero gedownload?
en is het 100% zeker dat ze ook forward compitable zijn voor World Tour?
Lay Down, Miss Murder en dan vooral Cherub Rock op hardquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef MaxC het volgende:
The Killers - When you were young is echt mijn favoriete liedje uit het spel
Welke vinden jullie?
Dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:48 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Lay Down, Miss Murder en dan vooral Cherub Rock op hard![]()
(Ik heb pas 1 nummer op Expert gehaald omdat ik nou eenmaal de rare drang heb om alle nummers eerst op 5 sterren te halen voordat ik verder ga. Heb nu 13 nummers op hard op 5 sterren gehaald. Echt kenker moeilijk. Misschien toch maar eens van dat principe afstappen, want je bent zo lang bezig een nummer te masteren...)
Mij lijkt het ook erg leuk, maar het frustratieniveau is zo hoog omdat het gewoon niet is uitgegeven, dat ik nu gewoon voor GHWT ga.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Rockband trouwens wel erg leuk
Speel al een aantal maandjes de EU versie van Rock Band dus de game is zeker gewoon verkrijgbaar. Alleen wel te laat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:49 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook erg leuk, maar het frustratieniveau is zo hoog omdat het gewoon niet is uitgegeven, dat ik nu gewoon voor GHWT ga.
Wel grappig, Harmonix lijkt zo een splitsing te creëren: Rock band vooral in Amerika, GH vooral in Europa.
Hoezo simpele GH3?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:24 schreef Un4 het volgende:
[..]
Speel al een aantal maandjes de EU versie van Rock Band dus de game is zeker gewoon verkrijgbaar. Alleen wel te laat.
Toch vrees ik dat Rock Band de betere van de twee is, is gewoon zo veel beter uitgewerkt dan het wel heel simpele GH 3.
Death Magnetic is trouwens wel erg vet om te spelen in GH3!
Qua spelmodi en presentatie. In GH is het gewoon erg simpel en is de DLC bijvoorbeeld geen echt onderdeel van de career. Qua multiplayer is Rock Band ook stukken beter. Gewoon de frisse wind die het genre nodig had imo.quote:
Ik bedoel dan vooral de "nieuwe" opzet van GH. Natuurlijk gewoon ingespeeld op de concurrent, maar met een betere drum kit, betere gitaarcontroller, dito setlist en de mogelijkheid je eigen nummers (zonder tekst helaas) te maken en op internet te mieteren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:24 schreef Un4 het volgende:
Toch vrees ik dat Rock Band de betere van de twee is, is gewoon zo veel beter uitgewerkt dan het wel heel simpele GH 3.
Jij hebt et al gespeeld?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:28 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
maar met een betere drum kit, betere gitaarcontroller, dito setlist
Die Mosh moet wel erg snel.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef Lijst13 het volgende:
Grats met het halen van Slayer op hard.
Mij is het eindelijk afgelopen weekend gelukt One te halen op hard.
Wat zijn die laatste seconden zenuwslopend als je weet dat je bijna het nummer hebt gehaald en door domme fouten het tellertje tussen rood en geel gaat schommelen![]()
Nu alleen nog slayer. Of eigenlijk alleen mosh 1. Ik kom er maar niet achter of ik te snel of te langzaam de knoppen indruk. Ik raak alleen de blauwe of oranje noot en mis dan steeds de overige 2.
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die Mosh moet wel erg snel.Wat ik je echt adviseer is om gewoon in het begin echt te concentreren op die twee starpowers, die te halen, zo ver mogelijk de mosh in te gaan zonder SP en em dan echt op het moement dat je bijna af gaat aan te zetten.
Zo heb ik het nummer ook voor het eerst gehaald.
Hmm is lastig te zeggen. Ik ben op medium begonnen met drummen in RB, kosste me best moeite om op hard die onregelmatige bas te leren namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Dajo het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad ook precies hoe ik hem gehaald heb, na de Mosh sta je dan wel strak van de zenuwen maar het is best goed te doen! Veel succes ermee iniedergeval
Verder nog een vraagje over GHWT...iemand die Rock Band gespeeld heeft, en dan met name het drummen? Ik en wat vrienden gaan uiteraard GHWT halen, alleen we zijn bang dat we dan op medium career moeten beginnen omdat niemand het drummen nog kan, of zou dat wel bij te houden zijn op hard als je voor de eerste keer drumt?
Het lijkt me dat je gewoon per instrument de moeilijkheidsgraad kan kiezen. Dat is nu met Gitaar/Bas ook zo, dus je hoeft volgens mij niet speciaal te beginnen met een 'medium' career. Alleen de drums waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Dajo het volgende:
[..]
Verder nog een vraagje over GHWT...iemand die Rock Band gespeeld heeft, en dan met name het drummen? Ik en wat vrienden gaan uiteraard GHWT halen, alleen we zijn bang dat we dan op medium career moeten beginnen omdat niemand het drummen nog kan, of zou dat wel bij te houden zijn op hard als je voor de eerste keer drumt?
Wat? Ik speelde met m'n gemak medium uit op alle nummers rond de 92-97%, appeltje, eitje zo. Ging ik vervolgens op Hard proberen, ik faalde hard... bij het eerste nummer op 20% van het nummer ofzo..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zat trouwens laatst weer GH3 te spelen nadat ik een tijd lang alleen Rockband heb gedaan, viel me echt hoe weinig moeite ik had met de eerste 20 nummers ofzo.
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef Dajo het volgende:
De gitaarcontroller is in ieder geval beter dan die met draad van rock band (al geeft draad minder lag). De drumkit is veel beter gepositioneerd en klinkt minder hard, en heeft een meter in zich die registreert hoe hard je slaat.quote:
Goed, ik ga meteen maar ff naar de Mediamarkt, GH3 halen voor m'n 360, want Death Magnetic kan ik natuurlijk weer niet op m'n PS2 downloadenquote:Volgens geluidstechnici is de geluidskwaliteit van de nieuwe nummers van Metallica in Guitar Hero III beter dan die van de muziek op hun nieuwste cd. Aan de muziek op de cd zou teveel zijn gesleuteld, wat de kwaliteit ervan niet ten goede is gekomen.
Metallica's nieuwe album, Death Magnetic, ligt sinds 12 september in de winkel. Volgens geluidstechnicus Ted Jensen lijdt het album onder 'verknipping' en 'vervorming'. Jensen was namens geluidsstudio Sterling Sound Studios verantwoordelijk voor het masteren van de opnames. "De mixes zaten al muurvast toen ze bij mij aankwamen", zo stelt Jensen volgens Musicradar.
Jensen krijgt bijval van geluidstechnicus Ian Shepherd van Sound Recording Technology, die de audio op de cd met de audio in Guitar Hero heeft vergeleken. Shepherd komt tot de conclusie dat de muziek op de cd te gecomprimeerd, gelimiteerd en verknipt is en als gevolg daarvan vervormd klinkt, zo schrijft hij op zijn blog. In de onderstaande afbeelding is dat zichtbaar in het gebrek aan pieken in de onderste audiostromen.
Waarom de geluidskwaliteit op de cd te wensen overlaat is vooralsnog niet duidelijk. Jensen claimt geen hand te hebben in het probleem en Shepherd zegt dat hij dat gelooft. Chris Athens, een collega van Jensen, schrijft onder de gebruikersnaam Masterer op een forum, dat producer Rick Rubin en Metallica verantwoordelijk zijn voor het geluid, en zo kort op het productieproces zaten dat ze er volledige controle over hadden. Athens lijkt daarmee te insinueren dat Metallica het vervormde effect mogelijk met opzet heeft toegepast.
In GH3 zijn de meeste wel origineel, er zitten wel een paar covers bij geloof ik. In GH4 zijn het als ik het goed heb begrepen wel allemaal master tracksquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:55 schreef Borreke het volgende:
Sinds gister ook Guitar Hero 3 in mijn bezit voor de 360, wat een tof spel!![]()
Wat ik me nou af vraag, zijn de nummers covers of originele?
Klopt, World Tour is de eerste die alleen maar master tracks bevat. Op wikipedia staat welke master is en welke niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In GH3 zijn de meeste wel origineel, er zitten wel een paar covers bij geloof ik. In GH4 zijn het als ik het goed heb begrepen wel allemaal master tracks
Maar dan heb ik drie gitarenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, World Tour is de eerste die alleen maar master tracks bevat. Op wikipedia staat welke master is en welke niet.
Het gerucht gaat trouwens dat als je GH:WT pre-ordert je een gratis basgitaar erbij krijgt!Dus voor 180 tot 200 euro pre orderen, dan krijg je 1 normale gitaar, 1 drumstel, 1 microfoon, 1 game, en 1 basgitaar.
Ik hoop dat dat klopt, want ik heb hem gepreordert
Nou als het er gratis bij zit zeg ik geen neequote:Op vrijdag 19 september 2008 18:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar dan heb ik drie gitaren, da's weer een beetje overdreven
Waar heb je dat gerucht vandaan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, World Tour is de eerste die alleen maar master tracks bevat. Op wikipedia staat welke master is en welke niet.
Het gerucht gaat trouwens dat als je GH:WT pre-ordert je een gratis basgitaar erbij krijgt!Dus voor 180 tot 200 euro pre orderen, dan krijg je 1 normale gitaar, 1 drumstel, 1 microfoon, 1 game, en 1 basgitaar.
Ik hoop dat dat klopt, want ik heb hem gepreordert
http://www.geek.com/pre-o(...)uitar-free-20080919/quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:57 schreef Morphis het volgende:
[..]
Waar heb je dat gerucht vandaan als ik vragen mag?
Bol.com en Game Mania leveren Guitar Hero World Tour met extra gitaar (dus 1 drumstel, 1 gitaar, 1 extra gitaar, 1 microfoon, 1 game). Het wachten is op de andere winkels.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:51 schreef Morphis het volgende:
Wie weet, misschien komt het hierheen... Fingers crossed enzo. Maar iets zegt me dat het niet gaat gebeuren.
Wat ik altijd als advies geef is om echt uit je pols te werken en niet met je halve armquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:04 schreef Borreke het volgende:
Ik heb een vraag over het strummen. Is er een bepaalde techniek om snel te kunnen strummen. Bijvoorbeeld het Darkness Riff gedeelte van One van Metallica. Dat strummen lukt mij niet zo snel (op Hard), is er een bepaalde techniek van strummen, dus met je wijsvinger omhoog duwen en met je duim naar beneden of op een andere manier?
Ik heb me arm ook niet krampachtig eraan hangen als je dat bedoelt, maar zelfs dan gaat het gewoon net te snel, ik mis dan altijd 1 noot ofzo. Maar gewoon met je duim omlaagstrummen en met je wijsvinger omhoogstrummen is gewoon goed?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat ik altijd als advies geef is om echt uit je pols te werken en niet met je halve arm
Als ik heel snel op en neer moet strummen hou ik dat ding gewoon vast zodat ik dus met mn hele hand op en neer ga.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:30 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik heb me arm ook niet krampachtig eraan hangen als je dat bedoelt, maar zelfs dan gaat het gewoon net te snel, ik mis dan altijd 1 noot ofzo. Maar gewoon met je duim omlaagstrummen en met je wijsvinger omhoogstrummen is gewoon goed?
Bij Bol is het al wachten tot de 11e Oktober en Game Mania zegt Beschikbaarheid Onbekend helaasquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bol.com en Game Mania leveren Guitar Hero World Tour met extra gitaar (dus 1 drumstel, 1 gitaar, 1 extra gitaar, 1 microfoon, 1 game). Het wachten is op de andere winkels.
ik zie 7 november staan bij bol....quote:Op maandag 29 september 2008 00:12 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Bij Bol is het al wachten tot de 11e Oktober
195? Ik heb hem voor 179 gepreordert.quote:Op maandag 29 september 2008 00:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, GH:WT gaat ¤195,- kosten, das toch wel even een smak geld
Ik vind het wel meevallen, alleen de solo's zijn op expert best moeilijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:34 schreef Lijst13 het volgende:
Een vraagje voor de mensen die het nieuwe album van Metallica hebben gedownload voor GH3.
Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van de nummers? Als je de nummers op hard zou gaan spelen komen die dan overeen met One of zijn ze moeilijker/makkelijker. (of verschilt dit gewoon heel erg per nummer)
Ik zag op dimplus dat er een Metallica editie van GH komt, kan iemand dit bevestigen? Want het is voor mij een beetje lastig om de nummers te downloaden aangezien ik moeilijk een kabel kan trekken hier, dus dat zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, alleen de solo's zijn op expert best moeilijk.Ik denk dat de nummers goed te doen zijn op hard.
Die zou er komen in het eerste kwartaal van 2009.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik zag op dimplus dat er een Metallica editie van GH komt, kan iemand dit bevestigen? Want het is voor mij een beetje lastig om de nummers te downloaden aangezien ik moeilijk een kabel kan trekken hier, dus dat zou wel mooi zijn.
Tof!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:03 schreef Dark_Prince het volgende:
de 2e Trough the Fire and Flames FC is een feit.
nee het is geen bot, hij heeft veel oudere filmpjes waar hij al heel dicht bij de FC zit. Zelfs een filmpje dat hij het Intro met 1 hand doet oO
Vooral dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Verder is het gewoon veel oefenen.
Wel jammer dat de extra gitaar de GH3 Les Pauls-controller is, en dus niet de vernieuwde World Tour controller met de touch-strip.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bol.com en Game Mania leveren Guitar Hero World Tour met extra gitaar (dus 1 drumstel, 1 gitaar, 1 extra gitaar, 1 microfoon, 1 game). Het wachten is op de andere winkels.
Niet alleen solo's, ook sustained notes die een transparante balk hebben:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:36 schreef Dark_Prince het volgende:
Maarja, de touch strip werkt toch alleen tijdens solo's en die heb je toch niet met Bass
Alleen in solo's toch? Of gedurende het hele nummerquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Morphis het volgende:
Je kunt ook strummen door de touchstrip aan te tikken, op die manier kun je dus 'slappen' net als met een echte bas, dat is natuurlijk wel tof.
Is dat zo? Waar heb je dat vandaan dan, want dat kunnen ze bij bol.com niet maken. Staat in de omschrijving namelijk:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:50 schreef Morphis het volgende:
[..]
Wel jammer dat de extra gitaar de GH3 Les Pauls-controller is, en dus niet de vernieuwde World Tour controller met de touch-strip.
Mja, kan lastig zijn... Heb hem thuis gecalibreerd op de ~40ms, en dat is opzich nog wel vol te houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef StupidByNature het volgende:
Heeft iemand ervaring met het calibreren van Guitar Hero 3 op HD-tv?
Ik heb vandaag een full-hd 100Hz 32"Panasonic gekocht met HDMI-aansluiting, en ik ben eens gaan testen.
Cerub Rock op hard/expert, beginstukje op slowest. Als ik op de muziek speel (een paar tientallen seconden na het begin begint de drum precies mee te drummen op de maat) , ben ik steeds een tikkeltje te vroeg met raken. Hij pakt 2/3 van de noten wel, maar ik mis steevast 1/3 op slowest. Als je echt goed wilt worden in guitar hero moet je spelen op de muziek, met de noten als aanwijzing (tenminste, dat is mijn ervaring).
Welke instellingen hebben HD-eigenaren hier? Hoe pakken jullie het aan?
PS: de autocalibratie met die twee testjes geeft aan dat alles in orde is.
Die 6milliseconden is je zgn. responstijd. Waar het bij spellen om draait is de zgn. inputlag, dit is vertraging in de beeldweergave veroorzaakt door de "beeldverbeteringstechniek" e.d die de meeste tv's loslaten op alle signalen om ze mooier/soepeler te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef StupidByNature het volgende:
Ik moet na wat testen zeggen dat op volle snelheid de lag verwaarloosbaar is, behalve bij snelle stukjes. Ik hoorde dat de videolag bij deze tv 6 msec is, en met die calibratie speelt ie wel goed. Soms heb ik het idee dat ik echt goed zat, maar toch miste, maar ik kan gewoon nog 5 sterren halen bij de nummers die ik goed ken.
Als ik de audio of videolag op 40 msec instel, is het niet meer te spelen, dus het zal wel mee vallen
Dus in feite zou je dan de video op -6ms moeten kunnen zetten om dat verschil weg te poetsen (wat dus niet kan)?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Die 6milliseconden is je zgn. responstijd. Waar het bij spellen om draait is de zgn. inputlag, dit is vertraging in de beeldweergave veroorzaakt door de "beeldverbeteringstechniek" e.d die de meeste tv's loslaten op alle signalen om ze mooier/soepeler te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |