Een piano bij GH4?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)tar-hero-world-tour/
Neeeee ik vind anouk niet leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef Sanne het volgende:
Anouk krijgt eigen nummer in Guitar Hero: World Tour
Anouk, onze nationale trots, gaat een eigen nummer krijgen in de nieuwste versie van Guitar Hero, Guitar Hero: World Tour. Met het nummer 'Good God' van haar laatste CD 'Who's Your Momma' heeft zij zich dus een plaatsje verworven tussen andere rockhelden als Oasis en Coldplay.
http://www.gamersnet.nl/n(...)tar_hero_world_tour/
http://www.haagspoppodium.nl/index.php?middle=archief/nieuws_detail&sid=8314
http://www.pzc.nl/algemee(...)k-in-Guitar-Hero.ece
Ik wel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Neeeee ik vind anouk niet leuk
Heb je Bol geprobeerd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef DjNivek het volgende:
Volgens mij is de PC versie vrij lastig te krijgen, had het besteld toen er 1 week levertijd stond. Die staat nu op 4 weken (voordat je het besteld hebt). Bij mijn bestelling is het van: Binnenkort -> 1 week -> 3 weken gegaan. Duurt steeds langer, en ik wacht al 2 weken
Daar was ik ook heel happy mee!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Professional het volgende:
Eindelijk, na weken proberen heb ik dan Dragonforce op easy uitgespeeld.
Ik weet het stelt niet veel voor,maar ik was toch wel happy.
Levertijd bol (copy/paste): Vermoedelijk 4-6 wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb je Bol geprobeerd?
Ik had hem in twee dagen binnen.
Doe ik ook wel eens, ook sommige op hard met hyperspeed x5 dan verklaren ze me voor gekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:
lol medium spelen met hyperforce aan (5x) is prrrrachtig... Dan voel ik mij helemaal geweldig, want dan lijkt het nog sneller te gaan terwijl het eigenlijk niet zo is
(aanrader voor feestjes)
Een koe belquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
Er is bevestigd dat het ''extra'' instrument in World Tour GEEN keyboard is.
Ze zeiden iets met dat het het wel waard zou zijn om daar een los spel over te maken!
En dat dat extra instrument iets te maken had met de studio mode.
Hehe, ik heb em pas weer geFC'ed op Easyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Professional het volgende:
Eindelijk, na weken proberen heb ik dan Dragonforce op easy uitgespeeld.
Ik weet het stelt niet veel voor,maar ik was toch wel happy.
Dat is hier in de stad al een paar weken. In R'Dam centrum zag ik dat diezelfde bundel 10 euro duurder was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
What the fuck, vanaf maandag t/m zaterdag is bij de Media Markt Guitar Hero 3 + TWEE gitaren! maar ¤88!!
Oh, wist ik niet. Zal wel zijn omdat World Tour bijna uitkomt, nog snel ff GH3 en die ouwe gitaren verpatsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat is hier in de stad al een paar weken. In R'Dam centrum zag ik dat diezelfde bundel 10 euro duurder was.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Coming to your stores soon: Cowbell Hero
Bij Don't Fear The Reaper zeker constant?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:13 schreef Un4 het volgende:
Cowbell zit ook al in Rock Band, moet je de microfoon op bepaalde instrumentale stukken tegen je hand slaan.
Welke MM? Ik moet Guitar Hero 3 nog halen voor de PS3quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
What the fuck, vanaf maandag t/m zaterdag is bij de Media Markt Guitar Hero 3 + TWEE gitaren! maar ¤88!!
Ik heb voor spel + 1 gitaar 100 euro betaald en voor de gitaar nog eens 70!
Weet ik niet, ik heb alleen de folder van mijn MM, Cruquis (Hoofddorp), en daar staat het in. Maar die persoon hierboven zei dat het ook bij andere winkels goedkoop is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Welke MM? Ik moet Guitar Hero 3 nog halen voor de PS3.
Hmm, ik heb al wat preorder dingen gevonden, alle instrumenten + game voor 179 euro. Prijs valt dus hartstikke mee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
Is er trouwens al een leuke GH World Tour pre-order actie?
Dat je dan een gratis dingetje of wat dan ook erbij krijgt
Geldt die aanbieding ook voor de Wii en of PS3? of enkel de Xbox360quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb voor spel + 1 gitaar 100 euro betaald en voor de gitaar nog eens 70!
Nee, ze maken geen GH:WT warez-hoeren uitvoering.quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al wat preorder dingen gevonden, alle instrumenten + game voor 179 euro. Prijs valt dus hartstikke mee.
Maar wat ik zoek, is GH:WT, maar dan zonder de game. Dus alleen gitaar, drum en microfoon. Waar kan je dat pre-orderen? Of komt dat pakket niet.
Ook PS3 en Wii jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geldt die aanbieding ook voor de Wii en of PS3? of enkel de Xbox360
Ik wil geen Xbox360 kopen..
Nouja, dan maar het spel verkopen voor 40 euro.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:08 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, ze maken geen GH:WT warez-hoeren uitvoering.
Dat kan niet op de Wii. DLC is alleen voor 360 en PS3quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em vandaag voor ¤89,- gekocht voor de Wii, tof spel..
Nu vraag ik me alleen af waar ik de DLC vandaan kan halen...
Ik bedoel Top Gun Theme is ergens gratis te downloaden, maar waar
Volgens mij is dat al eens in Rock Band 1 of Gutiar Hero 3 geweest, dat er een single eerder in GH uit kwam dan in het echt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef Sanne het volgende:
Naar ons weten is het overigens nog nooit eerder voorgekomen dat een nummer eerst op een game verschijnt.
http://www.gamed.nl/view/46717
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |