Nope. De pc gebruiker blijft nog steeds een vergeten doelgroep bij GH.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef supertard het volgende:
Ik heb de PC versie, dan kan ik zeker helemaal niet mee doen aan tournaments?
Ik vind Timmy & the Lords of the Underworld echt geweldig om te spelen, van de gewone setlist gaat mijn voorkeur toch meer naar een van de eerste liedjes Nirvana - In Bloom (op expert dat wel...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Lachen, ik ben nu met ongeveer 3 keer een dagje drummen met rockband op hard gekomen.Queens of the Stone Age drummen is zooo chill.
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nope. De pc gebruiker blijft nog steeds een vergeten doelgroep bij GH.
Is ook een van de redenen dat ik op de PS3 ben overgegaan.
Voordeel van de pc versie is wel dat je allerlei customs kunt downloaden.
Ja maar dan moet je toch zo'n receiver kopen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.
Ik heb ze allebei.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je ps3 of xbox gitaar op je pc kan aansluiten en zo alsnog custom liedjes kunt downloaden.
Voor xbox wel, ps3 zit al een receiver bij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch zo'n receiver kopen?
Dat gaat een beetje moeilijk, aangezien ik dus Guitar Hero-loos ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voeg me toe PSN : Derium. Kunnen we een keer spelen
Wtf hoe kan je nou allemaal nummers op 100% halen op expert en dan failen op Green Grass op MEDIUM!?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Dark_Prince het volgende:
Nadat ik gisteren 2x gefailed heb met GGaHT op medium, beide keren op 89% lolz, heb ik wat geoefend op Hard vandaag. En net GGaHT gespeeld op medium en hop, 266k met 94% geraakt oO
Waar ik nog veel problemen mee heb, is waneer die oranje noot niet gelijk ligt met de noot. dan gaat het helemaal fout in mn hoofdzoals met Mississipi Queen op Hard.
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ik vandaag meedoen met zo'n Tournament op Medium+Hard.
Alle nummers gespeeld, sta ik voorlopig nog 1ste op beide levels, lees ik net dat als je meer dan 80% gehaald hebt op Expert je niet mee mag doen op Medium ^^
whoops
Zeg dat danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
Voor welke ga je dan nu je moet kiezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
[..]
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lol, ach ik zie wel
Gaat dus om dit toernooi
Volgens mij heb je er 24 uur de tijd voor. Ik weet alleen niet wat hun tijdzone precies is. Andere toernooien zijn weer 3 dagen de tijd. Het ligt eraan waar je je voor inschrijft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe gaat zon toernooi in zijn werking? moet je dan op een bepaalde tijd een liedje spelen ofzo?
Ahh ok, ook eens proberen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er 24 uur de tijd voor. Ik weet alleen niet wat hun tijdzone precies is. Andere toernooien zijn weer 3 dagen de tijd. Het ligt eraan waar je je voor inschrijft.
Heb je nu een stickervel gewonnen of niet???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:24 schreef Dark_Prince het volgende:
drums chef, drums
[..]
Lees net ook dat je met maar 1 difficulty mee mag doen lol, ach ik zie wel
Gaat dus om dit toernooi
Je kan het ook in Quickplay doen, zolang je maar alle nummers in dezelfde modus doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:48 schreef mrPanerai het volgende:
ga je dat liedje dan in careermode spelen?
Ik zou em zeker overslaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
Mijn whammybar is lam.Als ik mijn gitaar schud hoor ik dat er iets is afgebroken of los zit.
Maar met een haarelastiek werkt het weer prima.Jammer eigenlijk, want dan had ik een goede rede om GH:A te kopen
Nu twijfel ik weer.
Ik heb op Wehkamp gewoon de combinatie van spel + gitaar besteld voor de PC. Dan ben je goedkoper uit dan dat je een losse gitaar haalt (voor zover ik weet). Zeker omdat de meeste die ik gevonden had geen USB waren, en je dan dus nog een extra receiver erbij nodig hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef koeii het volgende:
Oke, als je dus voor de PC een gitaartje wil hebben moet je de guitar hero 2 xbox 360 explorer controller hebben? Iemand enig idee waar je die nog kan krijgen? Ik kan hem niet vinden op bol.com en wehkamp en dergelijke?
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:22 schreef Sanne het volgende:
Guitar Hero On Tour krijgt vervolg: "Decades"
tot nu toe bekend van de playlist:
# Dirty Little Secret - The All-American Rejects
# Crushcrushcrush - Paramore
# The Take Over, The Break's Over - Fall Out Boy
# The Pretender - Foo Fighters
# Tarantula - Smashing Pumpkins
# One Step Closer - Linkin Park
# Remedy - Seether
# The Middle - Jimmy Eat World
# Can't Stop - Red Hot Chili Peppers
# I Believe in a Thing Called Love - The Darkness
En een grappig filmpje op VKmag
http://www.vkmag.com/videos/videos_guitar_hero_nerd_verliest_het/
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=277&id=2544348quote:Kappen met school om te gamen.....
Bij topsporters is het al jaren een gegeven dat je eerder met school kunt stoppen om je carrière in de topsport na te jagen. Bij bijzonder getalenteerde muzikanten is dat ook niet vreemd. Het is wel vreemd dat een Amerikaantje stopt met school om professioneel Guitar Hero te gaan spelen.
Hier staat het hele bericht: http://www.gamed.nl/view/45346quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nope, ik wacht ook in spanning af...quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:22 schreef super-muffin het volgende:
Heb nu toch maar Guitar Hero Aerosmith besteld.
Hm, bij mij is t andersom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:09 schreef super-muffin het volgende:
Ow, en ik heb Lou verslagen op HardNu alleen nog Slipknot op Expert.
Op het einde loop ik gewoon vast.
Ik bij Gamehubs, daar kost hij 38.99.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Ash het volgende:
[..]
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef Ash het volgende:
Guitar Hero ook best leuk om naar te kijken
[ link | afbeelding ]
Oh dat hoorde ik niet eens de eerste keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)tar-hero-world-tour/quote:GC 08: Nog een nieuw instrument in Guitar Hero: World Tour
Muziekliefhebbers kijken al uit naar de nieuwe versie van Guitar Hero. Hierin zul je behalve met een gitaar, ook met een drumstel kunnen spelen en kunnen zingen door een microfoon.
Activision heeft aangekondigd dat er behalve de microfoon en het drumstel, nog een nieuw muziekintrument aanwezig zal zijn in Guitar Hero: World Tour. Dit instrument is extra ontwikkeld voor de studio modus in dit spel. In de studio modus kun je je eigen nummers opnemen.
Activision wilde nog niet vertellen om welk instrument het gaat. Wanneer je echter kijkt naar de meeste rockbands waarin vijf muzikanten spelen, zie je vaak nog een toetsenist. Een keyboard zou dan ook het meest voor de hand liggen.
Het is dus voorlopig nog even afwachten. Aangezien het spel oktober dit jaar verschijnt, wordt verwacht dat Activision in de loop van september aankondigt om welk instrument het zou gaan. De game komt in ieder geval uit voor de PlayStation 3, Xbox 360 en Wii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |