Ik heb op Wehkamp gewoon de combinatie van spel + gitaar besteld voor de PC. Dan ben je goedkoper uit dan dat je een losse gitaar haalt (voor zover ik weet). Zeker omdat de meeste die ik gevonden had geen USB waren, en je dan dus nog een extra receiver erbij nodig hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:22 schreef koeii het volgende:
Oke, als je dus voor de PC een gitaartje wil hebben moet je de guitar hero 2 xbox 360 explorer controller hebben? Iemand enig idee waar je die nog kan krijgen? Ik kan hem niet vinden op bol.com en wehkamp en dergelijke?
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:22 schreef Sanne het volgende:
Guitar Hero On Tour krijgt vervolg: "Decades"
tot nu toe bekend van de playlist:
# Dirty Little Secret - The All-American Rejects
# Crushcrushcrush - Paramore
# The Take Over, The Break's Over - Fall Out Boy
# The Pretender - Foo Fighters
# Tarantula - Smashing Pumpkins
# One Step Closer - Linkin Park
# Remedy - Seether
# The Middle - Jimmy Eat World
# Can't Stop - Red Hot Chili Peppers
# I Believe in a Thing Called Love - The Darkness
En een grappig filmpje op VKmag
http://www.vkmag.com/videos/videos_guitar_hero_nerd_verliest_het/
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=277&id=2544348quote:Kappen met school om te gamen.....
Bij topsporters is het al jaren een gegeven dat je eerder met school kunt stoppen om je carrière in de topsport na te jagen. Bij bijzonder getalenteerde muzikanten is dat ook niet vreemd. Het is wel vreemd dat een Amerikaantje stopt met school om professioneel Guitar Hero te gaan spelen.
Hier staat het hele bericht: http://www.gamed.nl/view/45346quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nope, ik wacht ook in spanning af...quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi, een deel 2, deel 1 had wel weinig nummers vond ik
Kan dat wel gewoon met dezelfde controller gespeeld worden? Of komt er weer een nieuwe specialere ofzo.
En zijn de prijs en datum van World Tour al bekend?
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:22 schreef super-muffin het volgende:
Heb nu toch maar Guitar Hero Aerosmith besteld.
Hm, bij mij is t andersom!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:09 schreef super-muffin het volgende:
Ow, en ik heb Lou verslagen op HardNu alleen nog Slipknot op Expert.
Op het einde loop ik gewoon vast.
Ik bij Gamehubs, daar kost hij 38.99.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Ash het volgende:
[..]
Nog ergens voor een leuk prijsje besteld?
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef Ash het volgende:
Guitar Hero ook best leuk om naar te kijken
[ link | afbeelding ]
Oh dat hoorde ik niet eens de eerste keerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ze werkelijk geen enkele noot raakt.
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)tar-hero-world-tour/quote:GC 08: Nog een nieuw instrument in Guitar Hero: World Tour
Muziekliefhebbers kijken al uit naar de nieuwe versie van Guitar Hero. Hierin zul je behalve met een gitaar, ook met een drumstel kunnen spelen en kunnen zingen door een microfoon.
Activision heeft aangekondigd dat er behalve de microfoon en het drumstel, nog een nieuw muziekintrument aanwezig zal zijn in Guitar Hero: World Tour. Dit instrument is extra ontwikkeld voor de studio modus in dit spel. In de studio modus kun je je eigen nummers opnemen.
Activision wilde nog niet vertellen om welk instrument het gaat. Wanneer je echter kijkt naar de meeste rockbands waarin vijf muzikanten spelen, zie je vaak nog een toetsenist. Een keyboard zou dan ook het meest voor de hand liggen.
Het is dus voorlopig nog even afwachten. Aangezien het spel oktober dit jaar verschijnt, wordt verwacht dat Activision in de loop van september aankondigt om welk instrument het zou gaan. De game komt in ieder geval uit voor de PlayStation 3, Xbox 360 en Wii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |