Gewoon cheaten denk kquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Hierrrr verder
Maar hoe krijg ik die co-op exclusive songs als ik niemand om mee te co-oppen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Bedankt voor de snelle replies iedereen
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Tanjaa het volgende:
Ik vind die 360-gitaar zoo somberI <3 Mn witte gitaartje
Denk t..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de faceplate verwisselen?
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:55 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Denk t..
Achja, ik zag der idd eentje op pinkpop hangen..
Zijn die dinge niet duur?
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
100 euro met spel, ongeveer 65 euro zonder spel.
Of bedoel je die faceplates? Die zijn namelijk (officiele prijzen) 15 euro geloof ik. Maar op eBay zijn ook wel niet officiele te koop voor 8-10 euro ofzo. Zitten soms wel leuke bij, een spiegelfaceplate heb ik een keer gezien, die was wel grappig
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Op de wii gitaar heb k wel ns geprobeerd dat ding deraf te halen maar het lukt voor geen meter, ook niet als ik de blokkering ( ja ik heb eerst een hele tijd gewoon aan dat ding zitten rukken) eraf haal.
Kun je de faceplate wel verwisselen bij de wii gitaar?
Wat je zeker moet doen, en bij barracuda vooral, is de wammy niet gebruiken. Ik had ook moeite met omhoog en omlaag strummen, maar toen k de wammy gewoon aan de kant draaide en de strumbar gewoon vastpakte ging het een stuk beter.. Maar k weet natuurlijk niet of je met de wammy speelt dus..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef Kazu het volgende:
Ik heb de afgelopen week m'n skills op hard maar 'ns opgepoetst. Heb nu bijna alle songs op 4 sterren of hoger, maar Barracuda krijg ik maar niet van de 3 sterren af.
Ik krijg die idiote 3G combo maar niet onder de knie. Ik heb de meeste songs nog steeds (ik weet het) alleen met omlaag strummen gehaald. En ja, omhoog en omlaag is een must, zeker op expert, maar het het omlaag en omhoog strummen wil maar gewoon niet lukken in Barracuda, die herhaling erin is funest
Kee dankje k zal ns kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de 360 en PS3 gitaren kan het wel bij.
Je moet wel de hals losmaken he, anders lukt het niet. En dan gewono dat hendeltje aan de onderkant draaien. Het gaat altijd wat moeizaam ja, en met hoop geknalMaar het breekt niet ofzo hoor.
Ik niet voorbij walk this way, die eind solo dan maar misschien dat ik hem inmiddels kan na het regelmatig nummers op expert halen bij GH3quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:00 schreef Sanne het volgende:
Grmbl, ik kom ff niet voorbij Sweet Emotion op hard.
Nee, ik ben niet heel goed in GH en ik krijg die 2e solo (naam even kwijt) er maar niet doorheenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:10 schreef Dark_Prince het volgende:
Omdat hij zo makkelijk is? ^^
Goed oefenenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet heel goed in GH en ik krijg die 2e solo (naam even kwijt) er maar niet doorheen
Ik heb na een weekje niet spelen juist de neiging om oude 'records' van mij in 1 keer te verbreken, snap d'r niks vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
zelfs als ik een weekje niet speel en ik speel weer moet ik eerst even wennen voordat ik weer een beetje kan spelen.
De 360 en PS3 gitaren zijn gewoon USB, die werken ook gewoon op de PC.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb na een weekje niet spelen juist de neiging om oude 'records' van mij in 1 keer te verbreken, snap d'r niks van
Anyway, is er ergens een gitaarding voor de PC te krijgen (zonder zo'n heel pakket te kopen)? Heb genoeg van de toetsenbord/muis combinatie. Sommige nummers zijn daarmee gewoon niet te doen op hard/expert (Knights of Cydonia bijv, die kan ik met de muis niet bijhouden), en omdat ik de knoppen onder 1 t/m 5 heb staan, kan ik combinaties met 4-5 en een random kleur niet, m'n toetsenbord vind dat niet leuk en geeft maar 2 'kleuren' door dan, ipv de 3 die ik nodig heb.
Mwah, hij is leuk, maar niet zo overweldigend als Legends of Rock.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tanjaa het volgende:
Is guitar hero aerosmith wel leuk? Ik ben der over aant twijfelen om hem te halen, maar ik wil niet mn geld verspillen.
Hoe werkt zo'n groep en wat is het precies?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een FOKgames tourgroup is?
Een beetje een lege groep, dat wel, maar daar kunnen we wat aan doen.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/215031
Ik heb me aangemeldquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
iamchris4life heeft in zijn eentje al meer dan een miljoen gehaald op TTFAF, hij heeft hem dan ook op 100% gehaaldquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef supertard het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij TTFAF op expert meer dan 1miljoen te halen?
Ik zie ze er namelijk allemaal net onder zitten, maar met perfecte starpower etc...?
Zelf heb ik net expert uitgespeeld, maar de intro van TTFAF wil nog niet lukken(als ik online tegen iemand speel heb ik 79% goed en 259k...
Inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit mag trouwens wel een Centraal Rockgame-topic worden. Over alle Guitar Hero en Rock Band games dus.
Wat jij zoekt is de Guitar Hero 2 guitar voor de Xbox 360, die heet de explorer en heeft een usb aansluiting. De GH3 gitaren voor x360 en PS3 zijn draadloos, de x360 versie werkt wel maar dan moet je een receiver hebben die 20,- kost.'quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Anyway, is er ergens een gitaarding voor de PC te krijgen (zonder zo'n heel pakket te kopen)? Heb genoeg van de toetsenbord/muis combinatie.
Nee is niet mogelijk, IamChris4Life is de enige op dit moment die 100% heeft met een score van 987k.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef supertard het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij TTFAF op expert meer dan 1miljoen te halen?
Wat stom dat ze het dan zo in de buurt van de 1 miljoen maken, het is toch juist vet als je net 1 miljoen kan halen en dan de held van GH kan zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wat jij zoekt is de Guitar Hero 2 guitar voor de Xbox 360, die heet de explorer en heeft een usb aansluiting. De GH3 gitaren voor x360 en PS3 zijn draadloos, de x360 versie werkt wel maar dan moet je een receiver hebben die 20,- kost.'
[..]
Nee is niet mogelijk, IamChris4Life is de enige op dit moment die 100% heeft met een score van 987k.
En als je op de star power site kijkt -> http://bradleyzoo.com/GuitarHero/index.html
zie je dat dit het maximum is ->
[ afbeelding ]
Gebruik je pink en blijven oefenen, zo heb ik het gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:53 schreef Seremela het volgende:
Heeft iemand tips hoe je het beste die oranje en blauw knop erbij kan nemen?
hoe meld je je trouwens aan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:03 schreef Sanne het volgende:
Conclusie: wachten op Guitar Hero World Tourquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Un4 het volgende:
GH is leuk, maar Rock Band is toch wel de overtreffende trap als totaalplaatje. Alleen jammer van de wat minder lastige guitar charts.
Dan mogen ze daar wel van die vaste setlist in de career mode afstappen, want daar ga ik echt niet meer naar terug na Rock Band. Rock Band is in ieder geval geweldig, bij GH 4 is dat voorlopig nog even afwachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Conclusie: wachten op Guitar Hero World Tour
Srry dat ik zoo laat reageer mjah.. Beter laat dan nooit..quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mwah, hij is leuk, maar niet zo overweldigend als Legends of Rock.
Op welke console speel je?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
Net GH3 op pc geinstalleerd met ps3 gitaar, allemaal custom songs gedownload.
AC/DC thunderstruck
Best een plan om ook eens te kijken voor de Custom liedjes. Vanavond maar effe doen dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles van GH1, GH2, GH3, GH back to the 80's, GH aerosmith, Rock Band, en nog een shitload aan andere customs
gaaf!quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles van GH1, GH2, GH3, GH back to the 80's, GH aerosmith, Rock Band, en nog een shitload aan andere customs
Van die setjes heb ik niet gevonden, ja 2 ofzo die op FTD stonden, verder download ik gewoon de charts en dan de MP3 erbij wat irritant is omdat ze soms niet gelijk lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:35 schreef supertard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziek! Sta je ook op de officiele guitar hero site als 1e?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Dark_Prince het volgende:
Medium 1st op Xbox360 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk
rankings
linkje naar stats van de nummers
Sta ook ruim 1ste lol.
Mocht de 2e plek wat verbeteren dan kan ik nog aan de slag met TtFaF, die kan nog een stuk hoger.
Ik dacht dat dat het sparen is van starpower en dan gebruiken om het moment waar je het meeste punten kan halen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ziek! Sta je ook op de officiele guitar hero site als 1e?
En wat is dat squeeze waar je het steeds over hebt bij de comments?
Kom op zeg... Het moet wel een hobby blijven. Dit gaat mij echt even iets te ver.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Dark_Prince het volgende:
lol nee, daar sta ik pas 33ste oO, 230k achter de nummer 1? dat kan toch heel niet.
En squeezen is in principe zoveel mogelijk noten onder star power proberen te krijgen oftewel, het zo laat mogelijk activeren en op het eind van de star power de laatste noot zo vroeg mogelijk raken.
Daarom activeer ik door middel van de Select knop in te drukken met mijn pink ipv de gitaar op te tillen zodat je veel makkelijker kan timen. Het kost alleen heel veel tijd om het een beetje onder de knie te krijgen tho.
Zoals je in dit filmpje ziet -> klik
Het gaat om het nummer Closer, de 3e activatie.
link naar star power path
Als hij star power heeft activeert hij op de 11e groene noot, het lijkt net of hij die noot mist maar hij slaat hem gewoon erg laat aan. En op het eind raakt hij de Groene hold erg vroeg om zoveel mogelijk "ticks" te krijgen van de hold
ticks zijn de punten die je krijgt uit een hold note. Daarom moet je de hold altijd zolang mogelijk vasthouden want anders mis je een hoop punten.
Dit is trouwens al een paar keer uitgelegd, misschien iets voor een OP?
Hier ook, toch op een stuk of 6 nummers kan ik ze allemaal op hard, valt niet tegenquote:
Drummen is dan ook fucking moeilijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Net mn drumstel binnen oO en slecht dat ik ben ^^
Maar goed dat ik nog een weekje vrij ben, kan ik nog ff flink oefenen
Drummen had ik sneller onder de knie dan met de gitaar in GH en dat terwijl ik bassist ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:28 schreef Dark_Prince het volgende:
Net mn drumstel binnen oO en slecht dat ik ben ^^
Maar goed dat ik nog een weekje vrij ben, kan ik nog ff flink oefenen
Ok ik wil wel meedoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef Sanne het volgende:
Omdat de Fokgames tourgroup nogal slapend blijkt te zijn, heb ik toch maar een nieuwe aangemaakt.
Wie zich hier aan toevoegt wordt wel geaccepteerd.
http://community.guitarhero.com/tour_groups/256058
Bedankt, ik heb ook me VIP code van GH3 alvast ingevuld. Ik ben nu GH3 even kwijt dus moet het met aerosmith doen die ik eerdaags ook even toevoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er twee toegevoegd.
We hebben er trouwens ook een eigen forum:
http://community.guitarhero.com/forum/62675
Had jij niet een tournament, zeg maar nu?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef Sanne het volgende:
Ik heb er twee toegevoegd.
We hebben er trouwens ook een eigen forum:
http://community.guitarhero.com/forum/62675
Ik ben 32ste geworden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had jij niet een tournament, zeg maar nu?
Ja, GH3 is gewoon vet. Maar je kan ook GH3 kopen en over een paar maanden WT erbij halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Is het de moeite om GH3 te halen (360)? Of kan ik beter wachten op World Tour?
GH3 is echt enorm leuk, maar ik zou de tracklist goed bekijken. Je weet namellijk wat je kunt verwachten, Guitar Hero is en blijft Guitar Hero (totdat WT uitkomt natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
Is het de moeite om GH3 te halen (360)? Of kan ik beter wachten op World Tour?
Ik vandaag meedoen met zo'n Tournament op Medium+Hard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben 32ste geworden!
En was zo te zien de enige Nederlandse deelnemer ook (qua PS3 dan).
Ik heb net mijn eerste liedje op Expert op 5 sterren gehaaldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb net mijn eerste liedje op hard gehaald
Voeg me toe PSN : Derium. Kunnen we een keer spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:43 schreef Lexie het volgende:
Guitar Hero 3 verkocht.
Ik had de Wii-versie, maar stap over op de PS3-versie, dit met het oog op World Tour. Als ze nu eens even bekend maken welke pakketten er verkocht gaan worden, dan weet ik of het de moeite waard is om eerst GH3 voor de PS3 nogmaals te scoren, of dat ik beter een tof instrumentenpakket in één keer kan scoren met World Tour
.
Het is duidelijk dat jij bepaalde nummers nog niet op expert hebt gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:10 schreef Un4 het volgende:
GH is leuk, maar Rock Band is toch wel de overtreffende trap als totaalplaatje. Alleen jammer van de wat minder lastige guitar charts.
Rock Band is wel makkelijker dan Guitar Hero hoor. Als ik Rock Band op expert doe is het soms even moeiilijk als Guitar Hero op Hard lijkt het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij bepaalde nummers nog niet op expert hebt gedaan.
Nee klopt inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rock Band is wel makkelijker dan Guitar Hero hoor. Als ik Rock Band op expert doe is het soms even moeiilijk als Guitar Hero op Hard lijkt het wel
Kijk maar:
Bij Guitar Hero heb je veel meer (moeilijkere) noten dan bij RB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |