abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:18:09 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60613067
ai ai Kersjes... Ik ken het helaas ook al :x Hopelijk is ie niet gebroken! Kan hard gaan met die harde koppies.

Ik zet Brent nooit in bed om uit te razen. Ik zet em wel op zijn stoeltje met gezicht naar de deur als hij te ver gaat of ik negeer het (of ik lach erom, dat gebeurt ook nogal es. Tis toch grappig hoe boos ze kunnen worden om vrijwel niks).
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:43:01 #152
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60618365
Wij zetten de gang ook wel in, vooral als Simon door zijn boosheid slaat. Verder negeren we (voor zover mogelijk omdat het inderdaad komisch is) het boze gedrag.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:52:08 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60618392
Storm moet regelmatig sorry zeggen als hij Maria heeft geduwd of geslagen. "Sowwy Majaa" zegt ie dan braaf. Em af en toe gebruiken we voor hem ook een moment op de stoel, vooral om aan te geven dat we echt menen dat hij met iets moet ophouden. Daarna kan hij dan ook makkelijker beslissen erin mee te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 07-08-2008 07:00:09 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:02:04 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_60618439
Ezra moet, net als grote broer, op de trap zitten als ie stout is. Niet dat ie blijft zitten trouwens
maar hij weet wel dat ie fout zit dan en dat helpt toch meestal wel.
stormy waters...
sailin'
pi_60618772
Gister zijn de meiden wezen wennen op de nieuwe creche. Nadat we gezwaaid hadden naar Pepijn (van P_iglet) werden we hartelijk ontvangen. Na een tijdje gingen we weg...

Toen we terugkwamen zei de leidster dat ze elkaar even kwijt waren geweest. Floor werd namelijk verschoond en dat had Pien niet in de gaten. Toen Pien Floor weer zag werden ze helemaal weer vrolijk en blij....Dat vind ik dan zo aandoenlijk..!

Op de vorige creche was het 1 lokaal, ze konden elkaar eigenlijk altijd zien. Dit lokaal is wat groter en heeft meer hoeken etc. Vandaag gaan ze weer even lekker de deur uit. Van 10.00 tot 12.30 !
pi_60619635
Meestal is ze ook wel gewoon lief en (b)engelachtig hoor Kersjes Ze gaat alleen nu steeds meer een eigen willetje krijgen en dat komt niet altijd overeen met wat wij willen Op de stoel in de gang is ook wel een goed idee. Misschien dat maar eens proberen binnenkort.
Vannacht heeft ze trouwens na 2 nachten weer heerlijk doorgeslapen dus ik kan er weer even tegenaan

K_P wat lief zeg dat ze elkaar ook echt zoeken Bij Linde op de opvang is ook een tweeling en die zijn ook altijd zo leuk samen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:23:12 #157
190853 RockabeIIa
pi_60619696
Wat leuk dat Pepijn daar ook zit KP Zitten die 2 van jou wel op dezelfde groep daar?

oh, echt.... Ik belde dus net naar het KDV dat ik Brent vanmiddag nog wil brengen. En raad es wat ze zei...

hij mag rustig komen want als de waterpokjes zich aandienen is de eigenlijke incubatietijd al voorbij Had ik maandag een vakantiemedewerker aan de lijn gehad en dat was dus een beetje fout gelopen Ik zit er nb al de hele week voor thuis! (heb gelukkig mijn postaantallen wel flink opgekrikt )
Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik kan dus in sept. niet zo lang vakantie opnemen als ik zou willen omdat ik gewoon door mijn dagen heen ben.
pi_60619815
Jeetje dat is balen Rocka Ik dacht dat hij niet mocht komen omdat het nog besmettelijk was...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:33:25 #159
190853 RockabeIIa
pi_60619853
Ja, dat dacht ik ook. Volgens haar moeten de blaasjes wel ingedroogd zijn. Dat is niet het geval op de voetjes en dat heb ik wel aangegeven maar dat is geen probleem volgens haar.
pi_60619916
Lekker nieuws, Rocka.....Zo energie slopend een ziek kind en daarbij natuurlijk veel thuis zijn....
En onwijs K*t van je verlofdagen. Kan je de afgelopen dagen niet opnemen als zorgverlof of zoiets ???

Pepijn zit op de flexibele groep beneden in het gebouw. Pien en Floor zitten boven. Maar, ik denk, dat ze elkaar wel tegenkomen met het buitenspelen.
pi_60619919
Dus dan kan ie vanmiddag gewoon langskomen? Da's wel fijn!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:51:33 #162
190853 RockabeIIa
pi_60620186
Yeps vanaf vanmiddag kan het weer normaal
pi_60621477
Kan je geen zorgverlof opnemen Rocka?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:34:19 #164
190853 RockabeIIa
pi_60622565
ik zal het eens navragen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:20:49 #165
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60636095
Net mijn eerste drama in de auto gehad. Lotte zat voorin (in het stoeltje, en vanaf nu mag dat van mij niet meer) ze was denk ik ook moe. Maar ze haalde haar armen door de gordels en ging oa aan de knopjes zitten, wilde ook graag aan het stuur zitten enz. Klein drama dus. Ik heb 2 keer moeten stoppen en met een huilend kind terug moeten rijden. Eigenlijk vond ik het best eng zo. (er was niemand anders bij) pffff ik ben blij dat ik thuis ben.
Zo de afgelopen dagen krijg ik het idee dat ze of niet lekker in haar vel zit, of ze komt in de peuterpubertijd. Even afwachten dus.
pi_60640499
Rocka, wat vreselijk voor Brent al die jeukende vlekken
Fijn dat hij weer naar het kdv mocht, is zo lastig allemaal als een kindje ziek is. En inderdaad zonde van je dagen zou er zeker achter aan gaan of er niet iets te bedenken is met je baas.

Ik80, vreselijk een huilend kind in de auto, maar achterin zitten is echt geen slecht idee. Het is nog veiliger ook.

Vandaag zei Isa iets dat ik duidelijk kon verstaan en het was zo leuk ze zei het meerdere keren dus ik mankeerde niets aan mijn oren ze zei: houdoe ons meiske is al een echte brabo en ik maar oefenen op dag dag
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:23:31 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_60645551
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat Pepijn daar ook zit KP Zitten die 2 van jou wel op dezelfde groep daar?

oh, echt.... Ik belde dus net naar het KDV dat ik Brent vanmiddag nog wil brengen. En raad es wat ze zei...

hij mag rustig komen want als de waterpokjes zich aandienen is de eigenlijke incubatietijd al voorbij Had ik maandag een vakantiemedewerker aan de lijn gehad en dat was dus een beetje fout gelopen Ik zit er nb al de hele week voor thuis! (heb gelukkig mijn postaantallen wel flink opgekrikt )
Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik kan dus in sept. niet zo lang vakantie opnemen als ik zou willen omdat ik gewoon door mijn dagen heen ben.
kun je geen zorgverlof ervoor krijgen? Dat heb ik toen gekregen. Ik had eigenlijk geen dagen meer maar moest vrij vanwege die pokken en ik kreeg het zowaar ok nog.

duh, of je leest even verder, dat had snoopy dus ook al gezegd
stormy waters...
sailin'
pi_60647361
Jaaah ons kliko-tje is terug Gisterenavond heeft ze heerlijke tortelini's met spinazie,room,knoflook,ui gegeten En natuurlijk net wanneer we er niet op rekenden dat ze wat zou willen ging ze als een bouwvakker zitten eten waardoor wij allebei wel erg weinig overhielden Ach het was voor het goede doel zullen we maar denken Wat hielp was alles gewoon in kleine stukjes snijden en dan Linde in romper in de stoel met mega-slab om en zelf doen maar.

Vanaf wanneer kunnen ze echt zelf met een lepeltje eten? Wanneer ze er een lepeltje bij krijgt is ze alleen maar met het lepeltje aan het spelen en komt er geen hap meer binnen. En wij mogen natuurlijk ook niet helpen met een lepeltje
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:14:53 #169
190853 RockabeIIa
pi_60647517
Stiemie, that's just how they work Als ik ook maar probeer te helpen dan eet ie geen hap meer. Hij begint eigenlijk nu na maanden oefenen een beetje (echt maar een beetje) beter zijn lepel zonder morsen naar binnen te krijgen en als het erg lekker is kan alles zonder knoeien, zowel met vork als lepel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:33:11 #170
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60647940
Linde lekkerbekje
Met een lepel kan Devin niet overweg, maar met een vorkje prikken en naar zijn mond brengen gaat steeds beter! Sinds een paar dagen hebben we zijn zilveren besteksetje met zijn naam erin gegraveerd in gebruik. Die heeft hij met kerst van zijn opa en oma gekregen en hij is er zo trots op! Hij merkt echt wel verschil met het plastic bestek waar hij voorheen mee opgezadeld werd

Ik80. dat was schrikken!

Houdoe Isa
.... met gevoel voor drama....
pi_60650498
Ah ik dacht dat wij alleen een holbewonertje hadden maar eten met handjes is dus nog heel gewoon Ik had gisteren ook zoiets van joh er gaat in elk geval weer wat in! Ik heb trouwens ook een vorkje liggen maar ben bang dat ie dan in haar ogen komt of dat de kat gespietst gaat worden

Ze heeft nu trouwens ook door dat "Poe" haar wel erg leuk vindt als ze wat lekkers voor 'm op de grond gooit En soms wil ze grappig zijn en gaat ze helemaal zover mogelijk uit de stokke hangen en doet ze net alsof ze iets gooit en dan eet ze stiekem het snel zelf op... en die arme kat dan maar zoeken (we hebben niet zo'n heel slim poezebeest geloof ik) Ze vindt het dan zelf zooo grappig en dan moet ze hard lachen.

We hebben inmiddels wel ontdekt dat onze kat van doperwten en krentjes houdt
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:30:08 #172
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60651108
Ethan eet ook eigenlijk alleen maar met z'n handen en als het iets meer vloeibaars is dan voeren wij 'm nu nog - als hij trek heeft dan zit hij al met open mond klaar en laat zich gewillig voeren en als hij niet echt honger heeft dan pakt hij de lepel vast om er uitgebreid mee te gaan spelen.. vooral op je hoofd slaan met een lepel met prut is echt favoriet (opgedroogde yoghurt in haar is echt geen fijne combinatie... )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:30:39 #173
190853 RockabeIIa
pi_60651122
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om ) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
pi_60652756
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om ) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
Ik ! Dat van die kat ! Mijn kat at ook sla. Als er eten op het aanrecht stond, dan koos hij liever voor groente, dan voor het vlees....
pi_60654953
Wat een beesten.

Anna kan prima eten met een lepel of een vork, maar vaak heeft ze daar geen zin in. Het ligt echt aan de bui die ze heeft. Groente doen we, heel gemeen, soms even in de blender. Dan gaat het er goed in. Aardappel vindt ze erg lekker, als ze de kans krijgt, eet ze niks anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:40:26 #176
94046 PM-girl
pi_60668464
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
I jouw huisdieren!
*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:42:30 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60668537
max kan nogsteeds niet met een lepel eten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:10:05 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60669578
Tijn eet ook nog steeds met z'n handen.. hij snapt wel waar die lepel voor is, maar voeren gaat beter

Wij hadden vanmorgen een wit afdekdopje in de luier Die was sinds woensdagmiddag vermist
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60669795
Tijn Was het een lekker dopje?

Linde heeft vanavond lasagna gegeten met haar handen We laten haar nu steeds alleen in haar romper eten en dan een silly billy-slab aan met mouwen eraan. Dan is de zooi nog best te overzien
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:24:46 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60670066
het was een dopje dat 'over' de inbus-schroeven van het ledikant hoort.. In z'n slokdarm voelde het niet zo lekker volgens mij, dat was wel een beetje huilen
Dat joch propt echt alles in z'n mond.. en hij is hardleers Maar hij schrok er zelf van dat ie 't doorslikte, dat ging echt per ongeluk (en ik probeerde het nog uit z'n mond te halen, maar was te laat)
Maar gelukkig was het doorgeslikt, zo'n dopje is rond.. niet zo groot.. Ik had er wel vertrouwen in dat ik een poepluier moest doorzoeken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60673748
Wahahahah Tijn, je kunt het beter bij eetbare dingen, of desnoods zandbakzand houden hoor

Hier is het of helpen met eten, of zelf eten... maar gemengd vind meneer vaak geen suc6.
Avondeten helpen we dus meestal. Dan gaat er tenminste genoeg in. Heb nog mooie foto's van van de week toen meneer zelf pasta met rode saus gegeten heeft. Het klooien was leuker dan het eten, dus daarna als toetje ging er nog een hele banaan in omdat ie nog honger had. Tsja.... leren dat je beter kunt eten dan spelen met je eten vergt nog ff oefening geloof ik.
En de rest is afhankelijk van hoeveel zin we hebben in rotzooi. Hebben we geen zin in opruimen, dan word er geholpen met eten Gelukkig pikt pepijn dat nu nog.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:20:45 #182
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60678180
Of we nou helpen met het eten of niet: dweilen moeten we erna toch
Gisteravond heeft Devin zelf spinazie met rijst erdoorheen gegeten. Ik legde een voor een bolletjes voor hem neer en hij stopte ze zelf in zijn mond. Hij probeerde het steeds met zijn vork naar zijn mond te brengen, maar dat lukte niet zo goed...
Een bordje voor z'n neus werkt hier trouwens niet. We proberen het regelmatig, maar als meneer bijv. 5 aardappeltjes voor z'n neus heeft dan propt hij ze alle 5 achter elkaar naar binnen, zonder eerst te kauwen of te slikken. Het concept een-voor-een snapt hij nog niet zo

Tijn en het dopje
Klinkt bekend, mijn jongere zusje vrat vroeger alles op dat los en vast zat: mijn waskrijtjes, gummetjes, knikkers, legoblokjes... Zodra ik iets kwijt was kon je er donder op zeggen dat het een paar dagen later in haar luier gevonden zou worden
pi_60678721
Ik kwam al niet zo vaak meer in dit topic maar vanaf vandaag verhuizen Ronja en ik definitief naar het peutertopic.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:21:50 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60678745
Daaaahaaaaaaaaaaaag lieve Ronja. Tot snel
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:27:57 #185
190853 RockabeIIa
pi_60678825
doei doei owlet en Ronja Fijne dag vandaag!

Tijn gekke dopjespoepert

BM, waar zit je toch met ons Fonske?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:00:30 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60680331
Dag grote Ronja! Gefeliciteerd, ook voor je lieve mama.

Tijn!
Thies heeft dat ook heel lang gedaan, alles in zijn mond stoppen. Boekjes werden tot voor kort met veel smaak verorberd als ik het even niet doorhad. Gelukkig is het nu minder en heb ik nooit iets uit zijn luier hoeven plukken.

Oh, en hier ook nog steeds een barbaartje hoor. Vork en lepel hanteren lukt best, maar kost meer moeite he.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:01:50 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60680358
Voelt Brent zich inmiddels weer wat beter Rocka? Hij had het flink te pakken he?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:32:35 #188
94046 PM-girl
pi_60683534
Ronja! Ook al weer twee jaar oud! Een hele fijne dag en tot binnenkort!

Simon eet dan wel geen dopjes, vanmorgen kwam hij aanlopen terwijl hij iets krokants at, ik dacht een verdwaald stukje muesli van het ontbijt. Tot ik een vieze geur rook: hondenbrokjes! Al maaaanden is het kind mobiel en staan er brokjes in zijn bereik, maar NU besluit hij ineens ze te proberen
*
pi_60683764
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:20 schreef owlet het volgende:
Ik kwam al niet zo vaak meer in dit topic maar vanaf vandaag verhuizen Ronja en ik definitief naar het peutertopic.
Daag Owlet en Ronja, tot gauw en van harte gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60685570
Even zwaaien vanuit Zeeland!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:14:55 #191
190853 RockabeIIa
pi_60686069
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef Moonah het volgende:
Voelt Brent zich inmiddels weer wat beter Rocka? Hij had het flink te pakken he?
Yep Hij is weer helemaal de oude en het rooie trekt al flink wel alleen die wondjes he... Ik word op straat ook continu aangesproken door allemaal dokters: 'Waterpokjes he?!'
pi_60686559
Ronja gefeliciteerd

tijn dopjes

gelukkig is hij wat aan de betere hand rockabella
mama van 3 kids!
pi_60687618
Dag Owlet en Ronja Fijne verjaardag

We geven vanavond een etentje voor vrienden en ik had de tafel mooi gedekt met van dat speciale papier. Maar ja dan kan Linde niet met haar zuignap-placemat meeeten. Dus heb ik er nu een rondje uitgeknipt Ben benieuwd wat ze van het menu vindt

Vooraf bruchetta's met olijven tapenade, pesto/rauwe ham en tomaat/basislicum. Dan als tussengangetje een klein beetje spaghetti met pesto, dan als hoofdgerecht saltimbocca met courgettesalade met munt en aardappeltjes uit de oven en toe chocolade/pijnboompittentaart met een bolletje ijs We hebben de hele dag in de keuken gestaan om alles te maken en alles is zo goed als klaar of klaar om bereid te worden.
pi_60687777
stiemie ik zou met pijnboompitjes nog ff uitkijken, die zijn net als hele nootjes nog niet echt geschikt denk ik, verder klinkt het heerlijk!!!

Fijne verjaardag Ronja!!
pi_60689102
Ik lees nu pas over de poep van Tijn en zijn dopje...Voor het zelfde geval heb je het niet naar binnen zien gaan en dan sta je die luier te verschonen....hahaahaha
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:16:00 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60689655
Rocka wat fijn om te lezen dat het al zoveel beter gaat met Brent. Hij had het flink te pakken zeg.

Stiemie mag ik vragen waar je die zuignap-placemat vandaan hebt? Ik zoek al een tijdje een bordje met zo'n rubberen onderkant tegen het verschuiven, maar zo'n placemat klinkt ook erg handig.

Tijn wat doe je nou? Ze stoppen ook de gekste dingen in hun mond Eloise Gelukkig verraadt Milo zichzelf altijd want dan staat hij gelukzalig te lachen en mmmmmm te roepen. Meestal heeft hij dan een steentje in zijn mond of iets anders kleinachtigs waar hij stiekum van snoept. PM-girl hebben jullie de hondenbrokjes binnen bereik staan? Ja, logisch eigenlijk. Wij hebben de kattenbrokjes en water altijd op de bar staan omdat Milo die bakjes constant omgooit en van de brokjes snoept, maar een hond kan natuurlijk niet op de bar springen

Ronja alweer twee. Wat gaat dat hard zeg. Van harte gefeliciteerd en tot over een tijdje in het kleutertopic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:43:27 #197
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60690316
Ik zwaai even vanaf de bank bij mijn vriendin

Anna is echt bereziek geweest de afgelopen dagen. Hele hoge koorts, heel veel slijm en hoesten. Ze moest elke dag naar de dokter en heeft zware medicijnen gehad. Gelukkig ging het vandaag weer wat beter. Morgen zal ze zo goed als weer de oude zijn!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60690730
Agossie Anna, dikke van Pepijn
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:08:02 #199
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60692177
Bah Simon, hondebrokjes
Verbazingwekkend dat hij het niet gelijk uitspuugde, hij vond het zeker lekker!

Stiemie, het water loopt me in de mond van al het lekkers dat jullie nu vast al achter de kiezen hebben
Heeft Linde gezellig meegegeten met jullie?

Memmel, dat klinkt niet best! Gelukkig maar dat het weer wat beter gaat met Anna.

Owlet en Ronja: gefeliciteerd!

K_P
Veel plezier verder in het Zeeuwse.

Devin heeft een nieuw persoonlijk record: 5 stapjes lopen met het onderste deel van de stofzuigerslang in zijn hand. Hij heeft sowieso een liefde voor schoonmaakartikelen: de swiffer, trekker en stofzuiger pakt hij tegenwoordig zelf uit de kast en gaat ermee over de grond heen en weer zwieren/rollen. En als we zijn stoel + omgeving gaan schoonmaken na het eten krijgt hij nu ook een doekje en zo helpt hij mee met het poetsen.
Volgende week ga ik hem leren afwassen denk ik
pi_60696360
Tot bijna Ronja! Anna komt je snel achterna.

Lekker toch hondenbrokjes. Als de hond van Simon eet, eet Simon van de hond.

Arme andere Anna, dat klinkt zielig.

Je kunt niet jong genoeg beginnen met schoonmaken, heel goed van Devin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_60699440
Vandaag 1 jaar geleden werd ons leven verrijkt met een klein hummeltje.. om 12.29 werd Christiaan John geboren. 3970 gram en 54 cm. Een flink jochie! Na een hobbelige start zijn we een jaar verder. De “grote” baby heeft plaats gemaakt voor een kleine dreumes, met een eigen wil, een eigen ik, en die geniet van rondkruipen, dingen smijten en langzaam de 1e stapjes zetten. Hij eet goed, drinkt goed, ontwikkelt goed, is weinig ziek, vaak vrolijk, en lekker humeurig op zijn tijd. Een fantastisch jaar..

Nu kruipen we stiekem het dreumestopic binnen. Hallo dreumesjes, papa's en mama's. Een jaar geleden zaten we met zijn allen in het baby topic.. Toen kon ik me nog niet voorstellen dat mijn kleintje ooit vast voedsel zou eten, zou kruipen of stapjes zetten. En nu kijk ik weer omhoog.. Mijn kindje dat een stapel woordjes kent? Mijn kindje dat zelf met vork/lepel gaat eten? Mijn kindje dat in de peuterpuberteit komt? Dat kan ik me nu nog niet voorstellen. Mijn kleine ukkie
pi_60699782
chris gefeliciteerd en pap en mams ook natuurlijk.
mama van 3 kids!
pi_60699792
Devin 5 stapjes Enneh je mag best ook hier eens komen schoonmaken hoor

Memmel wat is Anna ziek geweest Was het een virus of een kinderziekte? Fijn dat het nu wel beter gaat.

Linde heeft gisteren heerlijk meegegeten. We begonnen om half 8 en in plaats van de bruchetta at zij een stukje ciabatta met olijventapenade. En ze vond de olijven heerlijk Daarna spaghetti met pesto en die werd verslonden. Ze heeft ook nog een paar aardappeltjes gegeten en wat van de courgette-munt-zongedroogde tomaatjes salade. En natuurlijk ook van het toetje. De pijnboompitjes waren gemalen dus dat ging prima.
Uiteindelijk heeft ze van half 8 tot half 11 bij ons aan tafel egzeten. Toen werd ze moe en is ze meteen gaan slapen. We hadden echt een modelkind dus

Slaapmeisje de placemat is van tommee tippee en het is echt een handig ding. Wij hebben 'm bij een grote etos gekocht, maar je kunt 'm ook online kopen. Bij de bordjes moet je alleen opletten dat ze niet een te groot logo in relief op de achterkant hebben (zoals veel bordjes van de hema) want die plakken dan dus neit. Verder blijft alles er prima op plakken.
pi_60699796
Chris gefeliciteerd Wat gaat het allemaal snel he Deepfreeze?
pi_60699829
Ronja

Deepfreeze van harte en welkom

Anna ziek hopelijk ben je snel beter

Jet is weer helemaal opgeknapt en is klaar voor de grote vakantie Vandaag het huis aankant maken, koffers inpakken en morgen heel de dag naar mijn ouders. Vroeg naar bed, want om half 3 loopt de wekker af en gaan we eindelijk naar Frankrijk

Tijn dopjes-monster!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:11:49 #206
190853 RockabeIIa
pi_60700823
Deepfreeze, fijne dag vandaag! Van harte gefeliciteerd en welkom

Beaker, alvast fijne vakantie
pi_60703673
Welkom hier Chris. Wat worden die frutjes allemaal groot.
*OUD heilige*
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:05:45 #208
94046 PM-girl
pi_60706202
Gelukkig voelt Brent zich weer beter!

Wat goed van Linde Stiemie!

Slaapmeisje, de brokjes staan inderdaad gewoon op de grond, net als het water. Dit ging (op een paar voetenplonzen in de waterbak na ) goed al die tijd. En nu hij weet dat het dus niet zo lekker smaakt, laat hij de brokjes ook weer voor wat ze zijn, het interessante is er af nu.

Hoi Chris!

En Anna, wat had ze dan Memmel? Gelukkig gaat het beter!
*
pi_60707011
simon kun jij dat hier ook even leren dat brokjes niet lekker zijn
hier worden gepakt uit het bakje, loopt ze naar de woonkamer en dan roept ze hoppa en strooit de brokjes door het hele huis.
maar deze week komt er een traphekje tussen de keuken en de woonkamer
mama van 3 kids!
pi_60709304
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:06:50 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60709700
Met Anna gaat het gelukkig weer goed. Vanmorgen heeft ze heerlijk geravot met Pepijn, Devin en Eli. Het was ontzettend gezellig. P_iglet bedankt weer! Ynske....foto's willen we...FOTO'S!!
Anna had een virusinfectie die bacterieel ging worden en heeft dus een ab-kuur en prednisolon gekregen. Stevige medicatie voor zo'n kleine meid! Maar de dok wilde een longontsteking voorkomen.

Chris, welkom hier! En een fijne verjaardag!
Beaker en Jet een hele fijne vakantie en tot gauw! Wb die autostoelhoes, moet je niet gewoon het klitteband van de hoes losmaken? En dan die riemen er doorheen. (Ik heb 'm door mijn pa laten vastmaken... )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60709905
Memmel bedankt! maar dat werkt dus niet .... of wij doen iets vreselijks fout, maar wat
Ik heb hem nu al verknipt en hij past aardig!

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:45:22 #213
190853 RockabeIIa
pi_60711732
Poeh dat is niet mis Memmel. Gelukkig is ze nu aan de beterende hand.
pi_60712649
Memmel, beterschap voor Anna!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 19:34:27 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60712788
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Memmel het volgende:
Met Anna gaat het gelukkig weer goed. Vanmorgen heeft ze heerlijk geravot met Pepijn, Devin en Eli. Het was ontzettend gezellig. P_iglet bedankt weer! Ynske....foto's willen we...FOTO'S!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ook
t was idd heel gezellig
en wat een lieve meid heb je
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:53:30 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60713288
Deepfreeze en Chris, welkom hier en gefeliciteerd

Stiemie, wat heb je toch een gezellige meid! Knap hoor, dat ze zo lang kan tafelen.

Beaker, veel plezier op vakantie en goede reis

We hebben een leuke dag gehad: Devin heeft lekker gespeeld met Pepijn en Eli en heeft ook even van Anna mogen genieten. De volgende keer, als ze wat lekkerder is, in de herkansing
Nogmaals bedankt P_iglet!

Hij wordt nu lekker gebadderd door papa, er zit werkelijk OVERAL zand in en tussen. En etensresten, maar da's dagelijkse kost
Vandaag heeft hij tot 2 keer toe zo veel geplast dat zijn luier het niet gehouden heeft en hij doorlekte. Romper, broek: alles nat. Nou drinkt hij opvallend veel de laatste dagen, logisch dus dat hij meer plast, maar maatje 4+ moet toch gewoon kunnen? Hij heeft nu Huggies maar die zijn bijna op. Morgen maar weer Kruidvat luiers gaan halen geloof ik...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 20:07:43 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60713689
eventjes speciaal voor Memmel

Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:45:20 #218
190853 RockabeIIa
pi_60714773
Ooooooh wat een vreselijk mooie en wijze foto, Ynske... En wat heeft ze leuk haar zo Memmel! Ik ben jaloers dat ik niet zo'n mooie foto van Brentius heb!
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:48:23 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60714868
Héél mooi haar! Glanzend!
pi_60715008
Anna Wat ben je toch een mooi meisje zeg!
pi_60715460
wauw Anna
mama van 3 kids!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:09:15 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60715558

sorry hoor ....ben gewoon verliefd op haar!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:10:50 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60715599
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:

We kennen allemaal dat gevoel.
Maar ik wil graag dat míjn kind ook eens zo'n mooie volle bos krijgt.
pi_60715614
groot gelijk, Anna heeft ook een lekker snoetje hoor.

wie is nou niet verliefd op zijn eigen kind?
mama van 3 kids!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:15:13 #225
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60715723
Anna
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:19:56 #226
190853 RockabeIIa
pi_60715878
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:

Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijken
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:20:40 #227
190853 RockabeIIa
pi_60715895
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef Popples het volgende:
groot gelijk, Anna heeft ook een lekker snoetje hoor.

wie is nou niet verliefd op zijn eigen kind?
Ik ben verliefd op heel veel kindjes om eerlijk te zijn Ik sprak ze altijd al aan in winkels e.d. en kindjes vinden mij gelukkig ook heel leuk
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:37 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60716089
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
en kindjes vinden mij gelukkig ook heel leuk
Grote mensen ook hoor!
Verdeurie, nu is mijn vakantie al bijna voorbij en hebben we nóg niet gemeet.
Kom je ook naar Eindhoven dinsdag?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 21:28:54 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60716156
Devin heeft zelfs naar me gelachen vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:34:39 #230
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60716340
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijken

Ynske, schitterende foto. Dat ze toch nog even wakker werd he! Ben benieuwd naar de rest!
pi_60716364
he rocka wij moeten nog een keer meeten he

ow weet je waar ik altijd een hekel aan heb als mensen zich bemoeien als de oudste iets doet wat niet mag. dan heeft ze andere mensen zo om haar vingers gewikkeld met haar blonde krullen en blauwe ogen en lange wimperd ze denken dan werkelijk dat ik haar wat aan doe. en zij dan maar lachen naar andere mensen ik sta daar voor met jan met de korte achternaam.
mama van 3 kids!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 21:44:42 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60716625
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:34 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ynske, schitterende foto. Dat ze toch nog even wakker werd he! Ben benieuwd naar de rest!
k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poseren
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:51:18 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60716846
Ja, speciaal voor jou Ynske.
't kind slaapt altijd door de mooiste momenten van haar leven heen. Dagje speeltuin: slapen. In Parijs vrienden uit Tunesië zien die je al 3 jaar niet had gezien en die Anna nog nooit hadden gezien: slapen. Voor het eerst naar een restaurant: slapen. Rocka heeft gelijk: ze lijkt op haar pa!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:53:13 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60716919
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poseren
Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:03:48 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60717199
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:
Devin heeft zelfs naar me gelachen vandaag
Hij lacht graag en veel, maar schiet vaak in de -stand zodra er een camera voor zijn neus komt.

Wat moet je ermee Memmel, ze kunnen niet eens entertainen en charmeren op commando
pi_60718486
zo dat minispook van mij ligt nu ook eindelijk te slapen!!

Hij heeft alleen weer iets nieuws Meneer wurmt zich uit zijn slaapzak. Gewoon je armen naar binnen, door je hoofdgat weer naar buiten en dan je hele lijf door je hoofdgat wurmen
Iemand tips?? Onder een dekentje blijft meneer dus echt niet liggen, vandaar dat slaapzak, maar dan moet hij die wel aanhouden.
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:48:20 #237
190853 RockabeIIa
pi_60720627
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Grote mensen ook hoor!
Verdeurie, nu is mijn vakantie al bijna voorbij en hebben we nóg niet gemeet.
Kom je ook naar Eindhoven dinsdag?
Tuulk, na mijn werk moek nog effe langs de dok voor 3 moedervleks maar daarna heb ik alle tijd!
Heeft er trouwens iemand zin in een dreumesmeet? Na al die mini-dreumesmeets wil ik ook mijn dreumpje eens loslaten tussen ander gespuis!

bovenstaande incl. Popples met haar meisjes? Maar je bent ook welkom voor gewoon een bakkie koffie hier, hoor
pi_60724342
Je kunt de mouwen dicht zetten met een paar steken p_iglet. Dat heb ik bij twee slaapzakken gedaan, anders kroop ze er idd uit. De onderkant van de mouw heb ik ongeveer een cm kleiner gemaakt. Toen bleef ze wel liggen. Dat was in de winter, ging ze huilen omdat het koud was. Vind je het gek.
*OUD heilige*
pi_60724692
Pepijn !
pi_60724985
Mooie Anna!! En Pepijn Hoe verzin je dat nou??!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_60725249
Deepfreeze en Chris nog van harte gefeliciteerd!

Piglet, Damian doet hetzelfde die kruipt er dus ook uit. Als je een beetje handig bent zou je er ook een knoopje of drukker bij kunnen maken.

Ik zag de waterpokken van Brent voorbij komen. Hij had het goed te pakken, wat zielig zeg!

Anna is ook flink ziek geweest zeg!
Fijn dat het weer goed gaat.

Beaker fijne vakantie!

En ook nog een hoop kindjes die zijn begonnen met lopen!

Damian is 2 keer ziek geweest in 2 weken tijd. Ik ben zelf ook ziek geweest (en nog..) dus ik heb mijn handen vol gehad! Ik hoop dat we het ziek zijn nu weer voor een tijdje gehad hebben.
Over een paar dagen gaat hij als het goed is voor de eerste keer wennen op het KDV, spannend.
pi_60725648
Spannend Appelsap! Ga jij dan beginnen met je studie?

En Pepijn kleine Houdini!
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 09:32:26 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60725678
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

We kennen allemaal dat gevoel.
Hier nog iemand die hoopt dat haar kind een volle bos haar krijgt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 augustus 2008 @ 09:45:53 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60725899
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?
daar kom ik vandaag ook nog wel ff langswaaien
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:32:12 #245
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60726816
die foto van Anna wow!

hoi Chris! heb je een leuke dag gehad gisteren?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60733653
Memmel
wat heb jij een mooie dochter zeg !
een pláátje ! Goed gedaan Ynske !!
pi_60734178
Hmm blijkbaar vindt Linde dat haar ouders teveel tv kijken want ze heeft afgelopen weekend vakkundig de tv-kabel gesloopt Echt binnen 2 seconden was het gedaan. Ben ik even blij dat de stopcontacten die er vlak naast zitten van die beveilingingsplaatjes hebben
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:42:15 #248
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60734624
Ik word helemaal verlegen van de complimenten!

Kersjes, ik haalde vanmorgen nog overal zand vandaan. Zowel bij Anna als bij mezelf

P_iglet, je kan ook met van die baby-veiligheidsspelden de mouwen wat kleiner maken.

Linde, kleine sloper....Anna zette bij P_iglet gewoon de tv aan!
pi_60734793
Ha gelukkig staat de tv bij ons op een vrij hoog dressoir dus dat gaat mijn kruipertje nog niet redden *pfew gelukkig maar* Maar ja Sesamstraat zat er gisteren natuurlijk niet in zonder kabel

Gelukkig is ie inmiddels weer gemaakt Al ben ik bang dat ik vanavond toch echt weer eens verder moet met mijn cursus
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:38:25 #250
94046 PM-girl
pi_60742365
Wauw Anna! Ze is echt beautiful!!
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:
Hij is toch hard op weg nu? Je weet wat zeggen over kinderen die te vroeg haar krijgen, Simon heeft nu al inhammetjes

Rocka, goed idee, écht! Wat zou een locatie zijn die wat centraal ligt en leuk is om dreumessen te laten rauzen met elkaar?Verkapte ik weet niet precies waar jouw woonplaats in NL ligt-post
*
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:50:24 #251
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60742791
Appelsap, hopelijk zijn jullie met z'n allen snel weer die lappenmand uit. En wat spannend dat Damian binnenkort naar het kdv zal gaan! Hij gaat het er vast heel leuk vinden

Memmel, hier is vandaag flink gezogen en gedweild (niet door mij)
Ik geloof dat we voor nu even zandvrij zijn...

Pepijn, gek flexibel wurmpje
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:53:24 #252
190853 RockabeIIa
pi_60742920
poeh goeie vraag PM Uhm... ik ga nadenken... Uurtje reizen is Deventer? Arnhem?
pi_60743286
Hallo allemaal bedankt voor de welkoms en felicitaties
Chris, paps en mams zijn eindelijk uitgefeest. En even een momentje om rustig te zitten.:)

Gisteren de hele dag visite gehad. Ze kwamen allemaal (8 pers) tussen 11 en 12 uur. En pas na 8 uur vertrok de meute weer. Chris heeft een paar happen monchoutaart op, we hadden hem een schort aangedaan, en een stuk taart gegeven. Maar hij kneede een klein beetje in de taart, en was voor de rest teveel afgeleid. Dus geen hele-vieze-Chrisjes foto's. En daarna lekker geluncht, gespeeld, geslapen (ging helemaal prima). En 's avonds gegourmet. Chris heeft lekker wat stukje groente, vlees en pannenkoek gehad. Hij heeft de hele tijd vol trots aan het hoofdeind van de tafel gezeten. Uiteindelijk was rond half 9 iedereen de deur uit en kon Chris naar bed. Die lief heeft lekker geslapen tot kwart over 8.
En vandaag kwamen mijn ouders nog eens langs (waren weekendje in een huisje in de buurt, wonen 200km verderop). Mijn ouders en Chris hebben wel genoten van de wederzijdse aandacht. Nog even een dagje rustig aan dus.
Tot nu toe hebben we nog geen drama gehad van de drukte van gisteren. Hij ligt nu alleen nog te babbelen in bed, maar dat geeft niks. Zolang hij maar vrolijk kletst..
pi_60743405
pepijn, je blijft een kleine klauter-houdini he.. Er veranderd niks aan je in het dreumustopic

Hier staat de salontafel tegen de tv-kast aan.. Chris drukt steeds de tv uit, maar krijgt hem niet meer aan
En echt tv-kijken doet hij niet. Hij kan best even interesse hebben, maar na 5 minuten stuitert hij verder naar het volgende ding.

owh, en nu is het stil in zijn kamertje.. zal de slaap wel gevonden hebben
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:13:00 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60743535
Héééé! Deepfreeze en Chris gearriveerd!

Ja PM, hij krijgt nu ook wel wat meer haar. Maar moeders wordt wat ongeduldig.
Wanneer had Simon ook alweer die haarimplantatie?

Rocka....
Deventer of Arnhem.... dat vind ik met Thies erbij wel echt errug ver reizen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:15:34 #256
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60743622
Deepfreeze, dat klinkt als een fijne verjaardag!

En 8 mensen... zoiets ga ik de volgende keer ook doen. Op Devin's 1e verjaardag waren er 26 + wij met z'n 3tjes
pi_60743949
kersjes 26 mensen ik geloof dat ze bij mij buiten konden staan dan.
wij doen kaarsjes uitblazen met opa's en oma's, tante en oom met aanhang en een tante van mij en de vrouw waar mijn opa bij inwoonde. maar leuk is het als beide families elkaar niet uitkunnen staan. tja dan doen ze maar 2 keer op een jaar maar wat voor hun kleinkinderen

leuk idee rocka.
mama van 3 kids!
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:36:55 #258
94046 PM-girl
pi_60744498
Arnhem zou net kunnen vanuit hier, maar ik weet daar niks? Er is vast wel een speeltuin, of park of kinderboerderij?

Moonah, hij covert het nu nog met zijn lange lokken, maar ik zal Geer maar vast eens bellen
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 augustus 2008 @ 21:43:04 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60744738
Arnhem. dan denk ik meteen aan Burgers

maar deze speeltuinen vond ik online
De Leuke Linde
speeltuin Robbedoes
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:46:37 #260
94046 PM-girl
pi_60744877
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
Arnhem. dan denk ik meteen aan Burgers

maar deze speeltuinen vond ik online
De Leuke Linde
speeltuin Robbedoes
Burgers, is erg leuk maar ook erg duur nog voor een kindje dat de rups op de grond interessanter vindt dan de giraffen, olifanten en roggen bij elkaar!

De speeltuinen kunnen we even bekijken, thnx!
*
pi_60744923
26 mensen kersjes? Dat zou hier niet fatsoenlijk passen. ik vond deze 8 wel prima zo.. En dat was nog chaotisch bij het gourmetten.. Iedereen ging helpen bij op/afruimen, dus iedereen liep doorelkaar heen, en mij en _flash_ dingen te vragen..
En Chris vond het ook wel eng toen er een hele groep mensen rond hem stonden, terwijl hij rondkroop.. Al die mensenbenen.. Maar dat was ook het enige echte huil momentje.

Chris slaapt lief hij lag helemaal tegen het hoofdbord aan, en zo hoog dat hij zijn hoofd scheef had liggen. Weer eens iets anders dan de rare standjes de laatste weken. (rug/buik/zij/achterstevoren/dwars/etc
pi_60744977
de leuke linde is wel leuk volgens mij zo te zien op de foto's en burgers zoo is ook leuk.
mama van 3 kids!
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:23:55 #263
190853 RockabeIIa
pi_60748510
Nijmegen dan Moonah?
pi_60754344
Klinkt als een leuke verjaardag Chris! Wij hadden hier ook zo'n 30 mensen uitgenodigd, maar we vierden het op de kinderboerderij dus dat scheelde

Vandaag is mijn parttime dag maar het is helemaal geen lekker weer Dus nu weet ik niet zo goed wat ik zal gaan doen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:24:40 #265
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60756967
Oh, maar zoveel mensen had ik hier in huis ook niet kwijt gekund hoor
We vierden Devin's verjaardag bij mijn ouders in de tuin.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:26:56 #266
144006 chacama
Ondernemend!
pi_60757024
Lekker schilderen heeft Maud ook gedaan.... samen met d'r gezicht, haar en shirt

Nijmegen.... hmmmm daar zou ik nog wel over na willen denken...

Verder een klein piepmiepje hier. Snel huilen, snel van slag en heeeeeeeeel snel boos. Sprongetje bij 21 maanden??
pi_60757755
Dat klinkt als een leuke verjaardag voor Chris, fijn dat hij zo genoten heeft!

Chacama succes ermee! Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude Maud.

Stiemie dat klopt. 1 september begin ik weer en dan gaat Damian ook voor het echt naar het KDV!
pi_60758308
Chacama ik zie dat oei ik groei bij mij maar tot 17 maanden gaat dus ik kan je helaas geen antwoord geven. Ik zat 'm namelijk net in te kijken om te zien of het gedrag van onze 'ik -huil-en-piep-vandaag-om-alles-wat-niet-lukt-of-als-ik-mijn-zin-niet-krijg-dame' te verklaren was en jawel een prong bij bijna 13 maanden. Altijd als ik denk ik kijk voor de zekerheid toch maar even dan is het zover Ach ja het zal wel weer voorbij gaan...

Spannend Appelsap! Is je studie fulltime? En gaat Damian dan ook 5 dagen naar de opvang? Of niet? Ik werk 4 dagen en heb dan 1 dagje thuis doordeweeks met Linde maar dat valt dan best wel tegen qua leertijd met een kruipende dreumes erbij. De rest van de week moet ik dus 's avonds wat doen maar ja dan moet er nog zoveel anders gedaan worden. Het valt mij best zwaar zo.
pi_60758795
Dat is ook best veel Stiemie. Ik kan goed begrijpen dat dat je zwaar valt! Lijkt me erg moeilijk, maar wel fijn dat je 1 dag thuis kan werken. Al lijkt me dat ook lastig. Ze zal best wat aandacht nodig hebben en vragen tussendoor. Als ik dat zo lees dan heb ik het nog 'makkelijk'.
Ik moet zo'n 28 uur per week naar school. Dat kan overdag zijn, maar ook kunnen bepaalde uren in de avond zijn. Ik heb dus nog geen idee hoeveel Damian precies naar de opvang zal gaan. Het liefst natuurlijk zo min mogelijk. Ik hoop op zo'n 6 dagdelen, dat is 3 dagen bij elkaar. Als de uren ongelukkig vallen, dan bestaat er een kans dat hij daar nog wat meer zal zitten.
Ik vind het wel ontzettend moeilijk. Niet alleen voor mezelf maar ook voor Damian. Hij heeft anderhalf jaar lang de volledige aandacht gehad en dan ben ik er straks ineens 3 dagen van de week niet meer. Natuurlijk zal het zo niet echt zijn, maar zo voelt het wel. Ik heb geen idee hoe kinderen dat voelen, maar ik ben wel heel bang dat hij me zal missen, of dat hij misschien verdrietig of boos zal zijn.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:25:33 #270
141023 ik80
pi_60758855
Chacama, hier ook een piepmiepje, ook een peuterpuberend piepmiepje.
Ze heeft nu ontdekt dat deuren open kunnen, en dat je dat ook zelf kan doen. Help!

Wat gaan jullie geven als de kleintje 2 worden?
Ik weet het nog niet, ben me nu aan het orienteren, dacht eventueel aan iets van een kindercomputer, bestaat er zoiets voor die kleintjes? (ben ook het speelgoedtopic kwijt)

o ze ligt nu in haar bed " deze vuist op deze vuist" te zingen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:28:09 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60758936
Appelsap, dat zal vast wel meevallen hoor!
Damian zal heus wel even moeten wennen, maar kinderen raken vaak heel snel gewend aan een nieuwe situatie, die dan gewoon hun realiteit gaat worden.
Veel succes met het combineren van je studie en het moederschap!
Geldt ook voor Stiemie, ik vind het heel knap van jullie dat jullie de sprong wagen en toch weer verder gaan studeren en ontwikkelen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:36:51 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60759163
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Nijmegen dan Moonah?
Dat lijkt me wel te doen.

Sorry, maar mijn menneke is geen makkelijke qua autorijden.
pi_60759366
ik80 ik ga denk ik een keukentje kopen want nu word dus alles uit mijn keuken getrokken door madam en dat is nou net niet wat ik kan gebruiken als ik kook.
mama van 3 kids!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:49:53 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60759565
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:43 schreef Popples het volgende:
ik80 ik ga denk ik een keukentje kopen want nu word dus alles uit mijn keuken getrokken door madam en dat is nou net niet wat ik kan gebruiken als ik kook.
Gewoon een eigen kastje voor d'r inruimen ergens onderin .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60759765
Jaaaa kinderkeukentjes zijn Wil ik ook zeker voor Linde's 2e verjaardag

Appelsap Damian vindt het vast geweldig bij de opvang. Linde gaat 2 dagen in de week en als we haar ophalen ziet ze ons niet eens staan Als ik voordat ik naar binnenga eerst naar binnengluur is ze altijd lief aan het spelen met de andere kindjes. Ze vindt het erg echt leuk en ze leert er ook heel veel. Zo leuk om te zien als ze thuis ineens wel een potlood vast kan houden omdat ze daar heeft gezien hoe andere kindjes dat doen bijvoorbeeld.

Tsja studie en werk is inderdaad zwaar, zeker met een kindje erbij. Maar ik vind het wel erg leuk om te doen hoor. Misschien handig om ervoor te zorgen dat je een huiswerkmoment hebt op een tijdstip dat Damian op de opvang zit. Ik merk dat ik toch niet helemaal geconcentreerd zit als ze bv slaapt. Gewoon omdat ik weet dat ik net weer op moet springen als ik er net lekker inzit zeg maar. Of een goede afspraak maken met elkaar. Zo van deze avond ga ik leren dus moet jij alles even doen en morgen doe ik het dan weer. Maar ja dan krijg ik altijd last van schuldgevoel omdat we allebei moe zijn van een dag werken enzo
pi_60762124
ilse loopt los

*even tussendoor*
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:13:02 #277
141023 ik80
pi_60762151
Keukentje heeft ze al (t is een verwend kind)
aan mijn ouders en broer vraag ik een poppenbedje (ik wil graag een sort antieke maar dan niet antiek met spijlen, nu nog vinden) en van een andere oom krijgen we een trommel/drumstel.
Eventueel zit ook nog te denken aan gewone spelletjes (iets vanhaba ofzo)
kartonnen boekjes hebben we wel genoeg.
moeilijk.

Maar hoe doen doen jullie het met de deuren die ze openkrijgen?
pi_60762479
voorkomen dat deur dicht gaat... met bv zo'n Hema-deurstopper...
of handvat anders zetten ?!
pi_60762526
Ilse
foto?
pi_60762602
Stiemie en Kersjes bedankt voor de lieve berichten. Ik maak me waarschijnlijk ook te druk en het zal gewoon een kwestie van wennen zijn.

Ilse wat goed!
pi_60763250
hihi..filmpje volgt later vandaag verwacht ik !
pi_60763931
Ilse wat goed
pi_60764476
ilse wat goed

ik heb voor haar eerste verjaardag een poppenkast gevraagd.
dit jaar wil ik een keukentje geven. voor mijn keukenzooi heb ik alle ruimte nodig die ik heb.
dus een kastje vrij maken heeft heen zin.
wij hebben dus nu 2 meiden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om cadeaus te vragen de een is in maart jarig en de ander in december. best moeilijk hoor, ik ben nu stiekem al een lijstje aan het maken zoals bijv. puzzels, keukentje, andere nodige spullen, geld, kleren vraag ik niet omdat deze mensen dus echt geen smaak hebben op mijn fam. na dan.

appelsap het gaat je wel lukken hoor.
mama van 3 kids!
pi_60764604
Voor mensen die keukenspullen zo leuk vinden: bij de hema verkopen ze ook houten petit fours om mee te spelen. Aangezien ik zeker weet dat ik rond de feestdagen niks meer weet, ga ik ze ook alvast aanschaffen
pi_60766102
stiemie dank je wel voor de tip.
mama van 3 kids!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:33:19 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60767999
Ilse loopt
Wat fijn Marit, straks als de kleine er is zal ze het vast al heel goed kunnen dan

Devin heeft z'n persoonlijke record vandaag verbeterd. Het waren 5 stapjes los, vanmiddag deed hij er zomaar ineens 7

Ik heb mijn nieuwe paspoort opgehaald. De eerste als "echtgenote van" en uiteraard met Devin erbij geschreven. Zelfs zijn foto staat erin, ik werd er een beetje emo van
pi_60771163
Ilse, knappe grote bijna zus ! Dan kan Marit lekker achter je aan rennen met een baby in haar armen

Appelsap, onwijs goed dat je deze stap gaat doen. Je gaat het vast ook heerlijk vinden om weer iets voor jezelf te doen. Good luck !
pi_60777426
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ilse, knappe grote bijna zus ! Dan kan Marit lekker achter je aan rennen met een baby in haar armen

Appelsap, onwijs goed dat je deze stap gaat doen. Je gaat het vast ook heerlijk vinden om weer iets voor jezelf te doen. Good luck !
dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaring

maar wacht maar tot Ilse fles wil geven zoals de oudste dat hier bij de jongste doet
fles of hij gaat in het mondje en er weer uit of ze drinkt hem zelf leeg
mama van 3 kids!
pi_60784617
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:39 schreef Popples het volgende:

[..]

dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaring
Dat begrijp ik, ik heb ook ervaring
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:29:26 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60785664
Ilse, kleine grote meid! Goed van je joh!
Appelsap, heel veel succes bij deze grote stap.
pi_60785800
Linde staat helemaal zelf

Ik zat gisteren na het eten met laptop aan oplader op de bank en ineens zat er zo'n klein friemelhandje aan het stukje draad dat in mijn laptop moet. Dus ik "Nee Linde dat mag niet" (x4 ofzo ) tot ik ineens dacht: hoe kan ze daar eigenlijk bij? Was z gewoon gaan staan En ze stond ook meteen even los toen ze zich omdraaide om de bank vast te gaan houden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:40:05 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60785883
Linde!

Zo leuk is dat he, en dan zo'n trotse blik van: kijk mij eens even stoer en ondeugend zijn!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:41:16 #293
190853 RockabeIIa
pi_60785915
Poeh, het gaat hard hier nu met die kleine aapjes
Stiemie, het erge is, je bent er volgende week al aan gewend

Wie gebruikt hier eigenlijk nog de box? Wij wel. Een uurtje per dag is het echt nodig soms en af en toe wil hij er zelf in klimmen, hihi...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:58:05 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60786246
Rocka, grappig dat je dat zegt. we hebben de box meeverhuisd, maar als Anna er in totaal een uur in gezeten heeft is het veel. Maar ik merk ook dat ze er rustig van wordt (als ze zin heeft, dan he, anders nie....). En ik zat me gisteren af te vragen hoe lang het nog zou duren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:11:22 #295
190853 RockabeIIa
pi_60786539
Ik ben daar vrij gemakkelijk in, denk ik. Als het moet dan moet het. Als ik wil douchen dan heb ik hem liever in de box dan dat hij me de boel afbreekt en of hij nu wil of niet, erin zal hij. Gelukkig vind hij het zelf helemaal niet erg. Soms miept hij 10 seconden maar meestal gaat hij zitten en een boekje 'lezen'.

Brent telt trouwens mee van 1 tot 12. zelf lukt het hem niet hoor, dan gaat het een,tee, dlie, ses, sevuh, acht tiennnnnnnnnnnnnnn! maar ik vind het wel heel knap
pi_60786645
Anna kan tot 2 tellen. Althans, ze lijkt zich bewust van wat '2' is. Gisteren pakte ze 2 schaap-knuffels (ze had er eerst 1 beet) en riep toen heel hard en trots "TEE! TEE!". . Verder is ze gek op voorspelbare rijtjes zoals familieleden ofzo. Kan ze uren om zeuren en aan meedoen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60787333
Ik heb voor het eerste jaar de box nog weggedaan. Damian vond er niet zoveel meer aan en ik gebruikte hem al een tijd niet. Ik mis hem tot nu toe ook helemaal niet.

Goed gedaan Linde, zomaar gaan staan.

Wat goed van Anna en Brent!

Ik kan me er nog niks bij voorstellen, tellen, kleuren herkennen (zag ik geloof ik een tijdje terug hier voorbij komen) en benoemen en al dat soort dingen.
Wat gaat dat toch eigenlijk vlug! Vanaf welke leeftijd zouden ze dat eigenlijk echt 'moeten' kunnen?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:44:01 #298
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60787338
Rocka, ook Anna moet gewoon de box in. Als ze geen zin heeft, werkt het alleen niet rustgevend. Voor haar dan, want ik kan tenminste wel gewoon rustig douchen Douche hard aan, zingen, en ik hoor geen kind meer krijsen Wat dat betreft is het echt een meid. Dramatische uithalen, handen in de ogen, naar mij kijken met een blik van: 'moeder, hoe kún je...?'
pi_60787409
Ik vind dat zo zielig. Ik zou dat niet kunnen.
Als ik wil douchen en Damian is wakker dan neem ik hem gewoon mee! Hij gaat op de grond lekker zitten spelen, heel handig.
pi_60787448
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:43 schreef appelsap het volgende:

Vanaf welke leeftijd zouden ze dat eigenlijk echt 'moeten' kunnen?
NIet druk om maken iig! Anna d'r nichtje is drie maanden ouder, elke keer als die 2 met elkaar bezig zijn lijken de verschillen zoooooooo groot en denken we elke keer 'dat kan Anna nog laaaaaaang niet' maar het komt altijd goed . Gewoon lekker blijven spelen en stimuleren en je niet druk maken om wanneer ze wat zou 'moeten' kunnen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')