kun je geen zorgverlof ervoor krijgen? Dat heb ik toen gekregen. Ik had eigenlijk geen dagen meer maar moest vrij vanwege die pokken en ik kreeg het zowaar ok nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat Pepijn daar ook zit KPZitten die 2 van jou wel op dezelfde groep daar?
oh, echt.... Ik belde dus net naar het KDV dat ik Brent vanmiddag nog wil brengen. En raad es wat ze zei...
hij mag rustig komen want als de waterpokjes zich aandienen is de eigenlijke incubatietijd al voorbijHad ik maandag een vakantiemedewerker aan de lijn gehad en dat was dus een beetje fout gelopen
Ik zit er nb al de hele week voor thuis! (heb gelukkig mijn postaantallen wel flink opgekrikt
![]()
)
Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik kan dus in sept. niet zo lang vakantie opnemen als ik zou willen omdat ik gewoon door mijn dagen heen ben.
Ik ! Dat van die kat ! Mijn kat at ook sla. Als er eten op het aanrecht stond, dan koos hij liever voor groente, dan voor het vlees....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
![]()
Iquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:20 schreef owlet het volgende:
Ik kwam al niet zo vaak meer in dit topic maar vanaf vandaag verhuizen Ronja en ik definitief naar het peutertopic.
Yepquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef Moonah het volgende:
Voelt Brent zich inmiddels weer wat beter Rocka? Hij had het flink te pakken he?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Memmel het volgende:
Met Anna gaat het gelukkig weer goed. Vanmorgen heeft ze heerlijk geravot met Pepijn, Devin en Eli. Het was ontzettend gezellig. P_iglet bedankt weer! Ynske....foto's willen we...FOTO'S!!
We kennen allemaal dat gevoel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:![]()
![]()
![]()
sorry hoor....ben gewoon verliefd op haar!
Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:![]()
![]()
![]()
sorry hoor....ben gewoon verliefd op haar!
Ik ben verliefd op heel veel kindjes om eerlijk te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef Popples het volgende:
groot gelijk, Anna heeft ook een lekker snoetje hoor.
wie is nou niet verliefd op zijn eigen kind?
Grote mensen ook hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
en kindjes vinden mij gelukkig ook heel leuk
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijken
k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poserenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:34 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ynske, schitterende foto. Dat ze toch nog even wakker werd he! Ben benieuwd naar de rest!
Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poseren
Hij lacht graag en veel, maar schiet vaak in dequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:
Devin heeft zelfs naar me gelachen vandaag
Tuulk, na mijn werk moek nog effe langs de dok voor 3 moedervleks maar daarna heb ik alle tijd!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Grote mensen ook hoor!
Verdeurie, nu is mijn vakantie al bijna voorbij en hebben we nóg niet gemeet.![]()
Kom je ook naar Eindhoven dinsdag?![]()
Hier nog iemand die hoopt dat haar kind een volle bos haar krijgtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
We kennen allemaal dat gevoel.![]()
Maar ik wil graag dat míjn kind ook eens zo'n mooie volle bos krijgt.![]()
daar kom ik vandaag ook nog wel ff langswaaienquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?
Hij is toch hard op weg nu? Je weet wat zeggen over kinderen die te vroeg haar krijgen, Simon heeft nu al inhammetjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:
Maar ik wil graag dat míjn kind ook eens zo'n mooie volle bos krijgt.![]()
Burgers, is erg leuk maar ook erg duur nog voor een kindje dat de rups op de grond interessanter vindt dan de giraffen, olifanten en roggen bij elkaar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
Arnhem. dan denk ik meteen aan Burgers
maar deze speeltuinen vond ik online
De Leuke Linde
speeltuin Robbedoes
Dat lijkt me wel te doen.quote:
Gewoon een eigen kastje voor d'r inruimen ergens onderinquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:43 schreef Popples het volgende:
ik80 ik ga denk ik een keukentje kopen want nu word dus alles uit mijn keuken getrokken door madam en dat is nou net niet wat ik kan gebruiken als ik kook.
dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ilse, knappe grote bijna zus ! Dan kan Marit lekker achter je aan rennen met een baby in haar armen![]()
Appelsap, onwijs goed dat je deze stap gaat doen. Je gaat het vast ook heerlijk vinden om weer iets voor jezelf te doen. Good luck !
Dat begrijp ik, ik heb ook ervaringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:39 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is zo niet te doen hoor. ik heb ervaring![]()
NIet druk om maken iig! Anna d'r nichtje is drie maanden ouder, elke keer als die 2 met elkaar bezig zijn lijken de verschillen zoooooooo groot en denken we elke keer 'dat kan Anna nog laaaaaaang niet' maar het komt altijd goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:43 schreef appelsap het volgende:
Vanaf welke leeftijd zouden ze dat eigenlijk echt 'moeten' kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |