kun je geen zorgverlof ervoor krijgen? Dat heb ik toen gekregen. Ik had eigenlijk geen dagen meer maar moest vrij vanwege die pokken en ik kreeg het zowaar ok nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat Pepijn daar ook zit KPZitten die 2 van jou wel op dezelfde groep daar?
oh, echt.... Ik belde dus net naar het KDV dat ik Brent vanmiddag nog wil brengen. En raad es wat ze zei...
hij mag rustig komen want als de waterpokjes zich aandienen is de eigenlijke incubatietijd al voorbijHad ik maandag een vakantiemedewerker aan de lijn gehad en dat was dus een beetje fout gelopen
Ik zit er nb al de hele week voor thuis! (heb gelukkig mijn postaantallen wel flink opgekrikt
![]()
)
Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik kan dus in sept. niet zo lang vakantie opnemen als ik zou willen omdat ik gewoon door mijn dagen heen ben.
Ik ! Dat van die kat ! Mijn kat at ook sla. Als er eten op het aanrecht stond, dan koos hij liever voor groente, dan voor het vlees....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
![]()
Iquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Onze huisdieren eten ook eigenlijk alles wat Brent op de grond gooit. Ik denk meer omdat ze denken dat ze dat wel lusten (en ze vechten er ook nog om) want wie heeft er nou wel eens een kat banaan zien eten en een hond appels?
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:20 schreef owlet het volgende:
Ik kwam al niet zo vaak meer in dit topic maar vanaf vandaag verhuizen Ronja en ik definitief naar het peutertopic.
Yepquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef Moonah het volgende:
Voelt Brent zich inmiddels weer wat beter Rocka? Hij had het flink te pakken he?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:06 schreef Memmel het volgende:
Met Anna gaat het gelukkig weer goed. Vanmorgen heeft ze heerlijk geravot met Pepijn, Devin en Eli. Het was ontzettend gezellig. P_iglet bedankt weer! Ynske....foto's willen we...FOTO'S!!
We kennen allemaal dat gevoel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:![]()
![]()
![]()
sorry hoor....ben gewoon verliefd op haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |