abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60709259
HELP - HELP - HELP

We hebben voor de vakantie een universele autostoelhoes bij de Prenatal gekocht voor onze Maxi Cosi Tobi uit 2008.

Kan iemand uitleggen hoe ik die hoes moet bevestigen, want we krijgen de riemen niet los

Mijn dank is zeer groot!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_60709379
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60709631
Daar hadden we al in gekeken, maar er staat niets over in!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_60710376
Helaas kan ik je niet helpen Beaker want ik zit met precies hetzelfde probleem Wilde vorige week de hoes erom doen en heb het toen maar weer laten zitten omdat het niet lukte
pi_60710474
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:04 schreef Beaker het volgende:
Daar hadden we al in gekeken, maar er staat niets over in!
Werkt het dan niet hetzelfde als het terugplaatsen van de bekleding? Er staat namelijk uitgebreid in (pdf pagina 23) hoe je de bekleding moet verwijderen. Dan staat eronder dat je die stappen in omgekeerde volgorde moet volgen om de bekleding weer vast te maken.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_60710536
ik wist dat jij er eentje had gekocht dus ik hoopte al op een antwoord .... alleen niet dit antwoord

Ik heb hem verknipt dmv de zijnaden open te maken en hem dan in de stoel te doen en de naad weer ( passend ) dicht te stikken zodat de riemen hun werk gewoon kunnen doen

Op zich zit het aardig, het is alleen voor in de vakantie!

Ik ben alleen bang dat als je een passende hoes wil toch echt een hoes van maxi Cosi aan moet schaffen, maar die vind ik gewoon te duur

Misschien heb je nog wat aan mijn tip Stiemie? Ik zal er een foto van maken vanavond!! Jij bent toch super handig met naald en draad?

Beef, ik ga ff goed kijken!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 18:52:25 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60711878
Als er niets veranderd is in de loop der jaren heb ik misschien de oplossing. Zet de Toby in de kantelstand, dan kun je net met je hand tussen het achterschot en de zitting. Verborgen achter de zitting zit een metalen drietand, zoiets als dit [-]. Om die drietand zitten de gordels vast, en die kun je er zo vanaf schuiven en ze dan aan de voorkant uit de bekleding trekken.

Op pagina 36 van bovengenoemde handleiding kun je zien waar ik het over heb. De meest rechtse afbeelding, tussen cijfer 10 en cijfer 16. Daar zie je die drietand waar de gordels aan vast zitten. Op dat punt moet je ze los maken en kun je ze zo eruit trekken.

Dan de hoes erop, gordels er weer in frutselen (rotklus) en voila!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60712374
Ah ik ga het ook maar eens zo proberen dan Foto is zeer welkom

En alvast een fijne vakantie!
pi_60712443
Ah Lois ik ga jouw tip ook nog even proberen!
pi_60712580
Zoals Lois het beschrijft werkt het bij onze priori én bij het merkloze stoelte ook idd. Succes!
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:16:57 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60741632
En dit lees ik nu

Ik heb dus zo'n dure hoes gekocht, origineel, maar ik vind het maar een onding, door die losse inleg. Had ik toch maar eerst wat research gedaan en de nepper gehaald!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:29:39 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_60752978
Ik heb gisteren de nepper gehaald

Als ik dit zo lees
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60754073
Ik moet het nog steeds gaan uitproberen. Waarom zitten er in 1 dag maar 24 uur
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:37:15 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_60768081
Tegenwoordig zit het anders in elkaar helaas. Er zit niet meer zo'n driehoekding en de gordels kunnen niet meer los. Ik ga de hoes maar terugbrengen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60769542
Meen je dat Troel? Ik heb 'm namelijk al gewassen en kan 'm dus niet meer terugbrengen De mevrouw van de Prenatal zei trouwens dat ik deze gewoon voor de tobi kon gebruiken
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:45:09 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60769570
Heeft er iemand al gemaild naar Maxi Cosi? Het lijkt me sterk dat er officiele hoezen verkocht worden die niet gebruikt kunnen worden.
pi_60770866
Nou het is een universele autostoelhoes waarvan prenatal zegt dat ie ook op de maxi cosi Tobi past...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:29:20 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60770904
Aha... dat is idd wel anders dan.
Maar dan nog zou ik er een mailtje aan wagen naar prenatal want ik zou dan idd ook wel mijn geld terug willen...
pi_60770973
Maar kun je de originele hoes dan helemaal niet losmaken? Of is dat dan inclusief gordels?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:49:24 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60771470
Als ik de plaatjes van de gebruiksaanwijzing bekijk, zit er idd zo'n ding waar Lois het over heeft hoor. (bij een Romer King zitten de gordels nl. ook op die manier bevestigd).

Ik zou eens naar de prenatal gaan en vragen of ze het voordoen, of willen laten zien. Toen ik de Romer bij Prenatal kocht hebben ze zulke dingen uitgebreid laten zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:54:16 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60771595
Het omcirkelde ding is de drietand waar Lois het over heeft:

Een metalen plaatje waar de gordels met een lusje aan vastzitten en waar je de gordels vanaf kunt schuiven. Je kunt deze dan dor de stoel heen naar voren halen .
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:22:39 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60774426
Stiemie, als Prenatal dat zegt, zou ik sowieso teruggaan, gewassen en gebruikt of niet. Bij ons zeiden ze dat het niet kon en verkochtten me daarom de originele.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60776061
Wat een vreemd verhaal. Ik merk trouwens dat ik een slimme man heb, bij hem is't gelukt de hoes eromheen te frotten zonder 'm kapot te moeten knippen. Toen ik de hoes eraf moest halen wegens kots erop (jaja...) moest ik 'm WEL knippen omdat ik echt met geen mogelijkheid zag hoe het eraf moest. Heb de hoes toen maar weggegooid..
pi_60785701
Ik ga vanavond echt proberen of het me lukt N ja je kent het wel. Tijd te weinig, dingen te veel enzo.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:50:50 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_60786104
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:54 schreef E.T. het volgende:
Het omcirkelde ding is de drietand waar Lois het over heeft:
[ afbeelding ]

Een metalen plaatje waar de gordels met een lusje aan vastzitten en waar je de gordels vanaf kunt schuiven. Je kunt deze dan dor de stoel heen naar voren halen .
Ja, ware het niet dat dat plaatje er tegenwoordig niet meer zit

Het plaatje staat inderdaad nog zo in het boekje, maar de gordels bestaan uit een stuk en je moet echt gordels gaan lostornen wil je het voor elkaar krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')