Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:09 schreef Memmel het volgende:![]()
![]()
![]()
sorry hoor....ben gewoon verliefd op haar!
Ik ben verliefd op heel veel kindjes om eerlijk te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:11 schreef Popples het volgende:
groot gelijk, Anna heeft ook een lekker snoetje hoor.
wie is nou niet verliefd op zijn eigen kind?
Grote mensen ook hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
en kindjes vinden mij gelukkig ook heel leuk
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zou bijna verliefd worden op haar papa! Want daar begint ze nu wel heeeel erg op te lijken
k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poserenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:34 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ynske, schitterende foto. Dat ze toch nog even wakker werd he! Ben benieuwd naar de rest!
Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vond t echt heel tof dat ze nog even wakker werd om te poseren
Hij lacht graag en veel, maar schiet vaak in dequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef Ynske het volgende:
Devin heeft zelfs naar me gelachen vandaag
Tuulk, na mijn werk moek nog effe langs de dok voor 3 moedervleks maar daarna heb ik alle tijd!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Grote mensen ook hoor!
Verdeurie, nu is mijn vakantie al bijna voorbij en hebben we nóg niet gemeet.![]()
Kom je ook naar Eindhoven dinsdag?![]()
Hier nog iemand die hoopt dat haar kind een volle bos haar krijgtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
We kennen allemaal dat gevoel.![]()
Maar ik wil graag dat míjn kind ook eens zo'n mooie volle bos krijgt.![]()
daar kom ik vandaag ook nog wel ff langswaaienquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Kom je ook in het babietjestopic nog een paar mooie fotootjes van eli showen of ga ik het draagdoekentopic en kinderfototopic F5'en?
Hij is toch hard op weg nu? Je weet wat zeggen over kinderen die te vroeg haar krijgen, Simon heeft nu al inhammetjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Moonah het volgende:
Maar ik wil graag dat míjn kind ook eens zo'n mooie volle bos krijgt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |