Vreemd dat ze dit niet hebben meegenomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef Monidique het volgende:
://andrewsullivan.theatlantic.com/
Te geniaal gewoon. Hij is zo senielquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dit niet hebben meegenomen
Ook heel slecht voor de partij dit. Pffff. Puntje er bij voor McCain.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef popolon het volgende:
Nou, Edwards wordt in ieder geval geen running mate nu.
Wat een drol.
Het maakt het juist erger denk ik dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Monidique het volgende:
Hij hield niet van de vrouw, dat spreekt tenminste voor 'm,.
Mja, mja, slecht voor de partij? Misschien, maar Edwards is een ex-politicus natuurlijk. De Republikeinen hebben ook een paar schandalen achter de rug, met Ted Stevens als recent voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook heel slecht voor de partij dit. Pffff. Puntje er bij voor McCain.
Exact.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Het maakt het juist erger denk ik dan.
Ik snap het niet helemaal, maakt de Amerikaanse politiek wetten om jobs overseas te shiften? Wat is dit voor bullshit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Het lijkt er op dat McCain het zwaar gaat krijgen in Ohio:
In Nevada grijpt Obama ook een lokaal issue aan om McCain te bekritiseren: http://www.politico.com/b(...)ackyard.html?showallquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Het lijkt er op dat McCain het zwaar gaat krijgen in Ohio:
Jij lijkt qua houding echt op die PUMA types in de VS, die nog liever Obama zien verliezen omdat hij 'zo gemeen' is geweest tegen Hillary dan zich er over heen zetten en ervoor zorgen dat McCain niet wint.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef Perico het volgende:
Hehe John Edwards heeft een buitenechtelijke relatie met een vrij lelijke skank van 50 terwijl zijn vrouw Elisabeth kanker had... Edwards met stip in de top10 van meest gehate Amerikanen, dunkt me..
Tussen Bill Clinton en Obama komt het ook niet meer goed.. Bill is al meer dan een maand in Afrika op pad voor zijn Clinton foundation en is niet aanspreekbaar, en nu wil Obama hem teruglokken met een speech slot op de conventie op een strategisch tijdstip.
Maar het zit Bill erg dwars dat hij goedkoop als racist in de hoek werd gezet door de media na de South Carolina primary en denk dat hij ook niet aan de campagne wil meedoen.
Jesse Jackson is niet zozeer een neger maar vooral erg links en on-amerikaans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:51 schreef Richardfun het volgende:
En over Bill, die zei na S-Carolina: "ach, Obama's grote winst is niks bijzonders, zelfs Jesse Jackson won hier". Ik denk ook niet dat hij een racist is, maar wat hij daarmee impliceert is wel "ach, dit is geen prestatie, want dat zijn vooral stemmen van negers."
Of hij daar koffie dronk weet ik niet.... maar je moet wel het hele verhaal vertellen... Jackson was daar om gijzelaars vrij te krijgen en hij kwam terug met vrijgelaten gijzelaars...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jesse Jackson is niet zozeer een neger maar vooral erg links en on-amerikaans.
Hij was de man die tijdens de Golfoorlog bij Saddam Hoessein op de koffie ging, om maar iets te noemen.
Ja en daarmee het hele onderhandelingsproces lopen frustreren, voor een egotrip.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Of hij daar koffie dronk weet ik niet.... maar je moet wel het hele verhaal vertellen... Jackson was daar om gijzelaars vrij te krijgen en hij kwam terug met vrijgelaten gijzelaars...
Misschien blowden ze daar ... maakt niet uit... hij bevrijdde mensen..
Ik weet niet precies of dat waar is. If so, dan was die opmerking van Bill Clinton dus zeker wel ongepast, aangezien hij puur op basis van het feit dat Obama (net als Jackson) zwart is de twee gelijkstelde in S-Carolina.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jesse Jackson is niet zozeer een neger maar vooral erg links en on-amerikaans.
Hij was de man die tijdens de Golfoorlog bij Saddam Hoessein op de koffie ging, om maar iets te noemen.
Jackson staat ook bekend om enige ijdelheid, dat wel...maar saddam had schijt aan de officiele diplomatiek...en Jackson lukte wat president Bush sr niet kon....quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja en daarmee het hele onderhandelingsproces lopen frustreren, voor een egotrip.
Jackson heeft zich mooi voor Saddam's karretje laten spannen. Het Amerikaanse volk heeft hem dat terecht niet in dank afgenomen.
Waar haal jij vandaan dat dat met ras te maken heeft? Volgens mij is dat jouw eigen interpretatie. Ik weet niet precies hoe hij dat gezegd heeft, maar ikzelf denk bij Jackson als eerste aan: links, on-Amerikaans, kansloos.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:57 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of dat waar is. If so, dan was die opmerking van Bill Clinton dus zeker wel ongepast, aangezien hij puur op basis van het feit dat Obama (net als Jackson) zwart is de twee gelijkstelde in S-Carolina.
Nou, je kunt Jackson best verwijten dat hij in een cruciale fase Saddam extra leverage heeft gegeven voor politiek eigenbelang. Het Amerikaanse volk heeft hem daarna ook terecht afgeserveerd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jackson staat ook bekend om enige ijdelheid, dat wel...maar saddam had schijt aan de officiele diplomatiek...en Jackson lukte wat president Bush sr niet kon....
Maar Jackson was daarvoor al mediator bij gijzelingen en daarna ook..... en met succes her en der.
Vertel dan het hele verhaal en niet de helft, zodat het lijkt alsof Jackson goedevriendjes cq het met Saddam eens was... Dat is de boel belazeren...
Het feit is dat hij daar in S-Carolina een directe vergelijking trok tussen Obama en Jackson. Nou zeg jij dat de associatie die jij hebt met Jackson erg links en on-Amerikaans is maar dat is niet van toepassing op Obama, zeker aangezien de verschillen in standpunten tussen hem en Hillary dusdanig klein waren/zijn, Bill dan indirect ook kritiek op z'n vrouw zou hebben gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat dat met ras te maken heeft? Volgens mij is dat jouw eigen interpretatie. Ik weet niet precies hoe hij dat gezegd heeft, maar ikzelf denk bij Jackson als eerste aan: links, on-Amerikaans, kansloos.
Dus een opmerking over dat zelfs Jackson daar heeft gewonnen lees ikzelf als: het zijn kennelijk een stelletje zwakbegaafden daar in S.Carolina omdat zelfs een figuur als Jackson daar heeft gewonnen, dus een winst in die staat zegt niets... Je kunt voor "Jackson" elke willekeurige niet serieus te nemen kandidaat invullen.
Overigens is het natuurlijk wel een onhandige uitspraak omdat die makkelijk geinterpreteerd kan worden als een issue over ras (zoals jij dus doet), of dat nu zo is bedoeld of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |