Oh jee, Hannity zegt iets te weten over de Democraten dat niemand anders weetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:05 schreef Perico het volgende:
[..]
Biden ligt goed in de markt, maar Hannity van Fox zegt dat Michelle Obama hem vetoed. Zij wil mevrouw Sibelius graag. Verder maken ook nog steeds Evan Bayh en Bill Richardson een kans.
Verder is dit bericht van USnews heel opmerkelijk. Er is een Obama gebaar, dat je met je handen maakt.. en nu wil men dat op de slotavond van de conventie, in het Mile High stadium, alle 75.000 mensen tegelijk dat gebaar maken... dus een soort van, Obama groet!
http://www.usnews.com/blo(...)ew-obama-salute.html
Erg slordig vertaald zeg...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:19 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe slecht het ANP is in het overnemen van nieuws.
De NYT zegt:
[..]
Het ANP zegt:
[..]
Als hij geen VP wordt, en Obama wint, dan kan je hem sowieso verwachten op het State Departement.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh jee, Hannity zegt iets te weten over de Democraten dat niemand anders weet
Biden lijkt mij toch een goede keus, die man weet echt waar hij het over heeft op het gebied van foreign policy.
Het is jammer dat-ie voor de Irak-oorlog was, maar beter later tot inkeer komen en goed beleid voorstaan dan niet, zeg maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh jee, Hannity zegt iets te weten over de Democraten dat niemand anders weet
Biden lijkt mij toch een goede keus, die man weet echt waar hij het over heeft op het gebied van foreign policy.
Voor de oorlog geweest zijn, kan een voordeel zijn om de Mc Cain stemmers te trekkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is jammer dat-ie voor de Irak-oorlog was, maar beter later tot inkeer komen en goed beleid voorstaan dan niet, zeg maar.
Maar zo zijn er heel wat anonieme bronnen met diverse data. Het artikel in nu.nl komt wel erg zeker over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Komt uit de New York Times na interviews met stafleden van Obama.
http://www.nytimes.com/2008/08/19/us/politics/19veep.html?_r=2&hp=&oref=slogin&pagewanted=print&oref=slogin
Het is heel simpel, die ervaring telt niet. Althans, dat zou de boodschap moeten zijn. Zesentwintig jaar in de Senaat? Geweldig, maar ondanks al die ervaring vond hij de inval in Irak een geweldig idee, hij vond al die tijd dat het de goede kant op ging en nog steeds, na miljoenen doden en gewonden en vluchtelingen en terrorisme en etnische zuiveringen, vindt hij het een goede beslissing. Sta je dan met al je ervaring. Hij weet niet dat Al-Kaida soennitisch is, hij maakt veel fouten (Irak-Pakistan-grens? Foutje, misschien), hij staat een onrealistisch, onpraktisch, ineffectief buitenlands beleid voor. Handig, al die ervaring. Het is heel simpel: na zoveel ervaring steunt John McCain de huidige president George W. Bush, wil hij grotendeels zijn beleid voortzetten maar dan radicaler, vind hij de oorlog in Irak geweldig en is zijn visie onrealistisch en onpraktisch...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef henkway het volgende:
Maar ook dat kan een voordeel zijn, voor de republikeinen die een man met ervaring willen.
Fraai stukje.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef pberends het volgende:
MIDDENKLASSE AMERIKA KNOOPT EINDJES AAN ELKAAR
"Leuke" reportage van NOVA gister.
Ik vraag me af of we dit soort reportages ook te zien krijgen na, zeg, drie jaar Obama. Want erg moeilijk zal dat niet zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:50 schreef henkway het volgende:
[..]
Fraai stukje.
Alle Bush stemmers kunnen hem wel dooien nu
"Novaquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Het enige soort "reportages" waar NOVA in geinteresseerd is.
Hoe is dat Bush z'n schuld dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:50 schreef henkway het volgende:
[..]
Fraai stukje.
Alle Bush stemmers kunnen hem wel dooien nu
Die man is ook wel een wandelende ramp voor de US geweest
Vanuit de Amerikaanse media gaan er ook minder mensen naar de Republikeinse Conventie, sommigen onder het mom dat het gewoon net ietsje historischer is dat de eerste zwarte kandidaat nu officieel genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dit soort reportages ook te zien krijgen na, zeg, drie jaar Obama. Want erg moeilijk zal dat niet zijn.![]()
[..]
"Nova
Maar liefst 20 van de 61 medewerkers van Nova vertrekken deze week naar Denver, Colorado, om verslag te doen van de Democratische Conventie volgende week, zo meldt GeenStijl. Naar de Republikeinse conventie een week later in St. Paul, Minnesota, vertrekt welgeteld 1 Nova-medewerker."
http://www.elsevier.nl/we(...)-bekend-te-maken.htm
^ Ik weet niet waar GeenStijl die informatie vandaan haalt, maar STEL dat het waar is, is het veelzeggend.
Hijis wel een goede om Mc Cain de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:22 schreef pberends het volgende:
Ik zou Joe Biden nemen...
[ afbeelding ]
iig een ouwe lul van 65.
Jammergenoeg heeft ie wel voor de Irak-oorlog gestemd, net zoals veel van Obama's kandidaten.
Dat zeggen de mensen in dat stukje, (geluid aan zetten)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe is dat Bush z'n schuld dan?
Ik zou dat eerder aan conjunctuur wijten dan aan de president, maar je hebt gelijk, de oorlogen hebben zeker niet geholpen voor de kleine man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen in dat stukje, (geluid aan zetten)
Onder president Clinton kwamen er veel banen bij en nu is iedereen aan de bedelstaf en het huis kwijt
Men neemt het Bush kwalijk dat hij alleen oog had voor de oorlogen speciaal Irak, terwijl het land in elkaar zakte
Ik zie wel overeenkomsten die je hier ook ziet nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder aan conjunctuur wijten dan aan de president, maar je hebt gelijk, de oorlogen hebben zeker niet geholpen voor de kleine man.
En het feit dat belastingvoordelen in de afgelopen moeilijke jaren naar de allerrijksten gingen, in plaats van naar mensen die het nodig hadden. Bush verdient het om als meest rampzalige president ever de geschiedenis in te gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder aan conjunctuur wijten dan aan de president, maar je hebt gelijk, de oorlogen hebben zeker niet geholpen voor de kleine man.
maar goed die allerrijksten moeten ook cruises maken en condo's kopen all over the world he?? die Joe Sixpack koopt maar spullen bij Wal Mart enzo, die hoef je niet te vriend te houden, dat zijn toch maar eenvoudige workers, democratenstemmersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:47 schreef Richardfun het volgende:
[..]
En het feit dat belastingvoordelen in de afgelopen moeilijke jaren naar de allerrijksten gingen, in plaats van naar mensen die het nodig hadden. Bush verdient het om als meest rampzalige president ever de geschiedenis in te gaan.
Minder, OK, maar niet in die orde. Zeker niet. Een verhouding van twintig staat tot één is wel heel bizar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:11 schreef darktower het volgende:
Vanuit de Amerikaanse media gaan er ook minder mensen naar de Republikeinse Conventie,
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef henkway het volgende:
morgen wordt running mate Obama bekend
quote:
quote:Obama klaar om running mate bekend te maken'
dinsdag 19 augustus 2008 12:25
De Democratische presidentskandidaat Barack Obama maakt mogelijk woensdag bekend wie zijn ‘running mate’ wordt. Zo goed als zeker is dat hij niet voor senator Hillary Clinton kies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |