Tnx drv voor de lovende woorden. Alleen ging het bij mij in het drieluik meer om te laten zien dat de rietjes van de hobo zelf gemaakt worden. Voor mij lag het zwaartepunt dus meer op de rietjes dan de hobo ansich.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:43 schreef dvr het volgende:
Tonja's hobo is technisch sterk, en stijlvol uitgewerkt - het licht en de warme tonen verbinden de drie beelden mooi - maar het instrument komt m.i. niet goed naar voren, terwijl dat eigenlijk is waar de serie om draait. Dit ook doordat ik de gereedschappen in het eerste beeld niet herken als onderdelen/toebehoren van een instrument (dat zal ook aan mij liggen).
Idee was makkelijk, idee gejat van de gulden snede:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:38 schreef krioro het volgende:
3: leuk idee voor drieluik zo, mooie kleuren, linkse foto's zijn naar mijn smaak te scherp.
Tnx paddo. Ik zal je uit je lijden verlossen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef Paddo het volgende:
Tonja: Een mooi kijkplaatje. Ik vraag me alleen nou al een week af wat er linksboven ligt. Een partje mandarijn?
txquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef P_B het volgende:
2: <Shark.Bait> (4 punten) : Qua compositie als drieluik het beste (later ook leuk geïllustreerd bij je uitleg).
Het lastige is dat de hoofdfoto met 3 SB 800's ingeflitst is en de close ups met de R1C1 set waar de R200 flitser in zit. Deze zitten bovenop het objectief. dus het licht komt van een andere richting dan op de grote foto, en van dichterbij. Daarbij was het wolkendek van variabele dikte, wat voor grote verschillen in EV zorgde. Dus ik heb handmatig de huidskleur op alledrie de foto's dezelfde tint proberen te geven, een hele opgave. Zwart/wit zou de makkelijke oplossing zijn geweest. Nadeel van een drieluik zal ik maar denkenquote:Mooie grote dynamische foto die het ook uitstekend doet als portret op zich. Zonde dat bij de close-ups door het, ik gok, flitsen de huid wat anders van toon is. Het komt, in vergelijking met de grote foto, te hard en kunstmatig over.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:30 schreef Xilantof het volgende:
Het stemmen is afgelopen. Door wat onvoorziene dingen heb ik nog niet kunnen tellen. Morgen zal de uitslag geplaatst worden. Excuses voor het ongemak!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:30 schreef Xilantof het volgende:
Het stemmen is afgelopen. Door wat onvoorziene dingen heb ik nog niet kunnen tellen. Morgen zal de uitslag geplaatst worden. Excuses voor het ongemak!
Al de hele dag trouwens!!quote:
Tuurlijk wel, maar dat mogen we niet posten hequote:Op maandag 1 september 2008 16:34 schreef miss_bleu het volgende:
heeft er ondertussen nog niemand zelf geteld?
ik ben vergeten te stemmen,maar anders waren mijn 5 punten naar jou toe gegaanquote:Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat mogen we niet posten heAlleen de wedstrijdleiding
quote:Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben vergeten te stemmen,maar anders waren mijn 5 punten naar jou toe gegaan
was jij ook naar de Hunkemollerquote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd PdeHoog!
Bekend lingeriesetje trouwens
thja das toch ook niet normaal!! dat gaat maar werken op maandag!quote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sommige mensen werken nu eenmaal overdag
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
was jij ook naar de Hunkemoller
feli P
heb je die zachtgroene of die roze? Ik groenquote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jaalleen een van mijn roosjes is er al af
Ik heb de roze en ben er wel iets minder zuinig op, heb hem al vaak aan gehadquote:Op maandag 1 september 2008 18:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
heb je die zachtgroene of die roze? Ik groenben er echt heel zuinig op, durf t eigenlijk niet aan te doen omdat ik t setje zo mooi vind
Hier raak je me echt kwijt... Dat wordt even googlen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx
[..]
Het lastige is dat de hoofdfoto met 3 SB 800's ingeflitst is en de close ups met de R1C1 set waar de R200 flitser in zit. Deze zitten bovenop het objectief. dus het licht komt van een andere richting dan op de grote foto, en van dichterbij. Daarbij was het wolkendek van variabele dikte, wat voor grote verschillen in EV zorgde. Dus ik heb handmatig de huidskleur op alledrie de foto's dezelfde tint proberen te geven, een hele opgave. Zwart/wit zou de makkelijke oplossing zijn geweest. Nadeel van een drieluik zal ik maar denken
quote:Op maandag 1 september 2008 18:25 schreef blomst het volgende:
die 5 punten maakt gelukkig geen verschil,maar dathad jij natuurlijk al na geteld
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:39 schreef HMaster-II het volgende:Feli mensen....
We hebben ook alles geprobeerd om Puckzzz haar derde plek te geven. Maar ja... ze kan niet alles hebben
![]()
![]()
![]()
Op naar de nieuwe wedstrijd.*O*
quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef P_B het volgende:
Hier raak je me echt kwijt... Dat wordt even googlen.Maar het grote geheel begrijp ik geloof ik wel. Lijkt me inderdaad toch lastig met de wolken om consistente resultaten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |