quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Kanonskogel het volgende:
Blijf je wel lopen halve tamme met je kromme neus.
Die gast zou zijn eigen reality soap moeten krijgen man, zou echt een suc6 worden denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Karina het volgende:
Wie is nou weer Haagse Sjonnie (die naam alleen al).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Karina het volgende:
Wie is nou weer Haagse Sjonnie (die naam alleen al).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:01 schreef tisauch het volgende:
Trek bij hem in TS.
Kijken of je er achter een maand nog zo over denkt.
]quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef WiXX het volgende:
Het personage Haagse Sjonnie vind ik super. De persoon niet. Zou niet met die gast in aanraking willen komen want hij is zo asociaal als maar zijn kan en zo dom als maar zijn kan.
Zolang ik van een afstand op tv kan zien wat die idioot uithaalt kan ik erom lachen.
Je zal de mensen de kost moeten geven die echt zo door het leven gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:44 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Hij heeft ook alleen maar zo'n grote bek omdat de camera naast hem staat. Iemand die geregeld mensen zo aanspreekt maakt snel vrienden met de straatstenen. Zeker met zijn postuur.
Nee, daar moet hij trots op zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:53 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Nee hij heeft een WAO!
HELD IS HIJ!
Nee jonge hij is niet lui!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, daar moet hij trots op zijn.
Een luie flikker is het
Views geiler... Echt altijd met die link van je spammenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef T3rr0r het volgende:
Dat mensen zoals hij worden vereerd als helden is één van de dingen die mis is met dit land. Ondertussen zit iedereen die hem een held vind wel te kankeren op uitkeringstrekkers in het algemeen maar deze persoon vinden ze een held, terwijl hij ook gewoon een luie stinkrat is.
Wat een mongolen.
dat is niet waar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
WAO is ook uitkering.
idd , hij is pas een held! En hij werkt ook nog voor zijn centen!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef Lyzio het volgende:
Haagse Sjonnie mag nog niet eens de pallets verven van Kankerkachel Kees!
Ik kan hem zo een aantal baantjes noemen waar hij niet kan blowen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:59 schreef GambinoT het volgende:
Hij is is niet lui, hij kan geen werk vinden waar hij niet kan BLOWEN!
het is wel een mega loser hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:35 schreef GambinoT het volgende:
Mensen die hun gal spugen over Haagsje Sjonnie, dat wij belasting voor hem betalen enzo!![]()
Haagse Sjonnie is een held!!![]()
Klacht: Mensen die Haagsje Sjonnie haten!
Ik zit toevallig nu op MSN met Leon. Dat is die gozer met die zwarte Jas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |