Ik vond toch dat ik dat best snel heb gedaan....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
Hier.
Gelukkig dat ik nog een keer de Nieuwe Topics checkte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond toch dat ik dat best snel heb gedaan....
http://forum.3fmfan.nl werkt ook al....
Shit, net je post gemistquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Litton-Lane het volgende:
(SOS van Abba)
Jaaaa, dat was het echte vrijdagavond gevoelquote:
Echt heel flauw:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, dat heeft even geduurd, dat nieuwe topic openen. Welke loser heeft dat stomme weekend er dan ook voor gezet
quote:Ik: "kan ik bij jullie komen eten?"
Moeder: "ja, natuurlijk. Waarom?"
Ik: "Ik kan er niet in!"
Moerder: "Hoezo?"
Ik: "Het weekend ligt voor de deur...."
Precies mijn reactie toen ik de plaat de eerste 5x hoorde, maar begin 'm nu toch best geinig te vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een ongelooflijke kutplaat
Ik wacht toch nog even af, want er zijn nu 2 mensen die aangeven dat ze de AV gaan doen (Roos en Guis).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, zegt hij dat nu voor de lol of hebben we volgende week ook echt GuisVitaminen?
If so: Helemaal top!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt heel flauw:
Ik heb een keer mijn moeder gebeld, we schrijven vrijdag avond:
[..]![]()
Daarom ook mijn argwaan jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog even af, want er zijn nu 2 mensen die aangeven dat ze de AV gaan doen (Roos en Guis).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als request
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het wel weer voorJa, is wel leuk. Maar dan wel de originele 12"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als request
.
met een beetje selecteren hadden ze daar makkelijk één album van kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef Sersjee het volgende:
Use your illusion 1 en 2 waren nog best tof eigenlijk.
Die bedoel ik ook; http://www.discogs.com/release/5973quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk. Maar dan wel de originele 12".
Zo ver wil ik niet gaan, maar de Originalaufnahme is vele malen beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Urrgh. Vreselijkste nummer allertijden.. in deze versie althans. Dat publiek.....
.
AV is een erg strak programma qua productie, dus je zal er niet veel van merken als daar iemand anders 2 weken invalt hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef on_air het volgende:
Het gemis...
Ga nu gewoon strak doorslapen tot 12u de aankomende twee weken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AV is een erg strak programma qua productie, dus je zal er niet veel van merken als daar iemand anders 2 weken invalt hoor.
Guis zal in de AV iig heel anders klinken dan zometeen in Leuk is Anders, daar ben ik zeker van.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef JDude het volgende:
Nok eens met die irritante Cafe Fresco (??) reclames.
Ah, je bent Ekdom-groupie. Had dat dan meteen gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef on_air het volgende:
[..]![]()
. De productie. Dat zal me lichtelijk roesten...
De stem, DIE LUCHT, Ekdom.
Hé, Guis op een beetje normaal tijdstipquote:
Volgens mij is ie er volgende week weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die denkt nu ook. Die laatste 4 weken kunnen me ook gestolen worden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef on_air het volgende:
[..].
Vooral die met dat wijf. Combineren moet je leren. Sterf.
Haai (orka`s & dolfijnen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Guis het volgende:
Goeiemiddaaaa!
Was het niet duidelijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je bent Ekdom-groupie. Had dat dan meteen gezegd.
Goeiemiddag!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo deze middag.
Ga jij me vermaecken volgende week?
Haha, ja. Met die hippe bubbling-beatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef on_air het volgende:
[..].
Vooral die met dat wijf. Combineren moet je leren. Sterf.
quote:
Ik kende bijna alle filmpjes al, ben dan ook lichtelijk YouTube-verslaafd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef on_air het volgende:
Vraagje trouwens... Iedereen die lyrisch is over de clip van Weezer (logisch).
Weten jullie nou ook gewoon echt wie iedereen in de clip is? Hebben jullie de originele filmpjes ook wel gezien? Anders snap je er toch niets van...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben maar stagiaire." Ja, dus?
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef on_air het volgende:
Vraagje trouwens... Iedereen die lyrisch is over de clip van Weezer (logisch).
Weten jullie nou ook gewoon echt wie iedereen in de clip is? Hebben jullie de originele filmpjes ook wel gezien? Anders snap je er toch niets van...
ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.
Er bestaat toch ook een lijst met alle links naar de Originale Aufnahmen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.
Heul scherp!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Guis: "Als ik kon, was ik langs gekomen"
Mevrouw aan de telefoon: "Jammer, we hebben je gemist"Geniaal
Na de Arbeidsvitaminen is het vaak wat rustiger met name tussen 12:00 - 13:00 vanwege de pauzes enzo. Zal zo wel weer iets drukker wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveerquote:
Ach ja, de bal blijft rond natuurlijk. Ajax wordt altijd door kutteams uitgeschakeld in de voorronde CL, misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteamquote:
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveer
Nog niet. Ik denk dat iedereen de drank aan het inslaan is voor de periode 18-7quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?
Hier droog, zon en Warm....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren 30+ en vandaag 20 graden en de regen blijft maar uit de lucht vallen..
Pauze gehad. Met gesprekken over drank en sex. Zoals gewoonlijk dus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
Die was wel zo flauw, ik moest er erg hard om lachen. Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Heb je het gezien op 't journaal?
Paulus de NOS-kabouter'
Mijn schoonmoeder komt straks, heb dat dan wel nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een uurtje of 5 voor blijven zitten hier op kantoor...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteam
ik wacht nog even tot 16:00 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Marc63 het volgende:
Jammer Guis. Maar tijd voor 1 toeter in het moment van stilte.
wM_A_Wzquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou zeggen open je eigen kinkfm topic reeks
Heb je je flesje azijn vandaag alweer volgezekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar hebben we die spuitende en slikkende grafhoer ook weer![]()
![]()
. Geen aandacht aan dat scharminkel besteden en lekker naar haar einde laten gaan
.
* Sirolf vertrekt ook maar weer eens...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
. Geen aandacht aan dat scharminkel besteden en lekker naar haar einde laten gaan
.
hehe, heeft Ekdom ook gedraaid vanmorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef alwaysleft het volgende:
Scissor Sisters - Take Your Mama Out![]()
Als we haar nu inderdaad een tijdje niet sponseren door haar muziek te draaien. (zeg een minimaal een half jaar, wereldwijd.) Kan ze afkicken en daarna moet ze weer heel hard aan het werk voor het geld en zichzelf opnieuw bewijzen. (hopelijk ziet ze dan ook in, dat die troep haar niet helpt. Nu stimuleert het alleen maar....)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
.
Meestal als een dj wat kwijt wil over een bepaalde artiest, dan draaien ze er eerst ff een plaatje van. En aangezien dj's maar al te graag over Amy praten, zullen de plaatjes van Amy blijven komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als we haar nu inderdaad een tijdje niet sponseren door haar muziek te draaien. (zeg een minimaal een half jaar, wereldwijd.) Kan ze afkicken en daarna moet ze weer heel hard aan het werk voor het geld en zichzelf opnieuw bewijzen. (hopelijk ziet ze dan ook in, dat die troep haar niet helpt. Nu stimuleert het alleen maar....)
Maar dat kan nooit natuurlijk...
Paul is dood, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Marc63 het volgende:
Komkommernieuws... ik hoorde gisteren dat niet lang geleden Paul McCartney in een van de lokale kroegen gesignaleerd is. Geen idee of het waar is, maar zeker niet onmogelijk, aangezien McCartney vergezeld zou zijn door "Aaltenaar" Angus Young.
Willen de andere beatles ook graag zou houden, de heruitgave van de film hebben ze maar even verboden, omdat ze wat negatief werden afgeschilderd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul is dood, dat weet toch iedereen
Lol , ja die maw die snapte ik wel alleen de w en z op het einde nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je maar geen lange nick nemen
Wat Morpheus_At_Work zegt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je maar geen lange nick nemen
Wat Morpheus_At_Work zegt
Oh. Dit wordt dan geindexeerd door Google. Binnenkort te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Google kende hem ook niet. Niet eens een "U bedoelde....?"
Teveel te horen, ook op Q inmiddelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:59 schreef JDude het volgende:
OPHOEREN MET JE WINTERSPORTALARM!
Heel erg irritantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:59 schreef JDude het volgende:
OPHOEREN MET JE WINTERSPORTALARM!
Heb het ook aan mogen horen, het is vrij treurig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef jmac het volgende:
Even offtopic maarre. Ik heb vandaag Arrow Classic rock aanstaan met Marisa maar dat is toch geen dj zijn meer. Het enige wat ze hoeft te doen is om de drie plaatjes zeggen welke dat waren en welke 2 er nu komen. and that's it. En dat een paar uur langWaar haal je je voldoening uit vraag ik me af... (oh 't salaris misschien
)
Rab leest meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef alwaysleft het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik ga vreemd: heb echt steeds vaker KInkFM aanstaan mensen
En 3FM vind ik steeds commerciëler worden qua muziek
Die(KinkFM) hebben hun format aangescherpt en zijn echt goed bezig, neem dit uur bijvoorbeeld van Kink (3fm luisteraars jaloers maken haha):
Black Kids - Hurricane Jane![]()
Coparck - A Good Year For The Robots![]()
Nirvana - Smells like Teen Spirit![]()
Linkin Park - Leave Out All The Rest![]()
Scissor Sisters - Take Your Mama Out![]()
Hit Me TV - Maybe The Dancefloor![]()
Dodgy - In A Room![]()
Freaky Age - Where Do We Go Now![]()
Fratellis - Henrietta![]()
Coldplay - Viva La Vida![]()
REM - Shiny Happy People![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces![]()
Albert Hammond Jr. - GFC![]()
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Ik begon even aan mezelf te twijfelen.quote:
Je verveelt je echt zo zonder de tour of nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek dadelijk een zak over my head.
Er is ook alle aanleiding voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
tis echt azijnzeikdag, beetje jammer weer.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verveelt je echt zo zonder de tour of niet
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is ook alle soms aanleiding voor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek dadelijk een zak over my head.
Klopt; maar je moet het er toch mee eens zijn dat 3FM 's wat aan die playlist moet doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Sersjee het volgende:
*Zingt: "Hé, er zit een knop op je tv..."*
dat is een hint...
Met die clip waarbij ze op het podium de lucht in werden gehezen. Deden ze 'live' bij Countdown ook, aan het eind ging Adam Curry ook de lucht inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! dit is ook wel een toffe van Jon Bon Jovi
Rome is ook niet in dag gebouwd, aan alles zie je dat ze bezig zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt; maar je moet het er toch mee eens zijn dat 3FM 's wat aan die playlist moet doen.
omgquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Againzender het volgende:
Met die clip waarbij ze op het podium de lucht in werden gehezen. Deden ze 'live' bij Countdown ook, aan het eind ging Adam Curry ook de lucht in
O, ben je er ook weer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een huilies lopen hier toch rond zeg...
Omdat een Fok! user de muziek niet meer leuk vind moet 3FM maar wat aan de playlist doen boehoe.
Op andere dagen is de muziek wel prima. Dus ja, dan moet er iets aan de muziek gedaan worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een huilies lopen hier toch rond zeg...
Omdat een Fok! user de muziek niet meer leuk vind moet 3FM maar wat aan de playlist doen boehoe.
Goede reactiequote:
Er wordt hier elke dag wel steen en been geklaagd. Alleen alles wat Michiel V. doet is goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op andere dagen is de muziek wel prima. Dus ja, dan moet er iets aan de muziek gedaan worden.
Mijn perfecte radiozender zou een mix zijn tussen Veronica, Arrow, Arrow Jazz, Radio 10 Gold, Kink en KX. Dat zit er niet in en dat maakt ook niet uit, want 3FM is overdag een prima behang waar m'n collega's niet al teveel bezwaar tegen hebben. Hier stond altijd 538 aan, dat heb ik gelukkig weten te veranderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt; maar je moet het er toch mee eens zijn dat 3FM 's wat aan die playlist moet doen.
Ja aantal hier hebben graag op ieder nummer wel wat te kotsen, draagt totaal niets bij, zeker als er dequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien scheelt het ook wel dat ik me niet gauw erger aan platen en praktisch nooit kotsneigingen krijg van een nummer.
Hehe, kom zowaar een fotootje tegen van Bon Jovi bij Countdown destijds:quote:
Blijkt wel weer jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
tis echt azijnzeikdag, beetje jammer weer.
Lul niet zo achterlijk. Als je de hele dag 3FM op hebt staan, dan valt het gewoon op dat bepaalde platen gewoon veel te veel voorbij komen. En dat verveelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goede reactie. Of moet ik mijn postgedrag ook maar aanpassen omdat het jou niet zint?
laten we stellen dat de fanclubs van de verschillende DJ's in dit topic nogal ongelijkmatig vertegenwoordigd zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er wordt hier elke dag wel steen en been geklaagd. Alleen alles wat Michiel V. doet is goed.
Niet dat David Byrne-ding denk je? Ook wel een geschikte kandidaat (al verveelt zo'n lollig nummer natuurlijk wel snel).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Black Kids dus geen megahit. Nou, dan zet ik mijn geld op een drietal andere platen.
- Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me
- John Legend ft Andre 3000 Green light
En The Wombats.
Bij welke radio zender zou je dat nou niet hebben, waar sommige nummers meer airplay krijgen dan anderenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk. Als je de hele dag 3FM op hebt staan, dan valt het gewoon op dat bepaalde platen gewoon veel te veel voorbij komen. En dat verveelt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hehe, kom zowaar een fotootje tegen van Bon Jovi bij Countdown destijds:
[ afbeelding ]
Het valt in vergelijking met andere stations reuze mee. Dat zeikerige gedrag hier is nog irritanter dan dat er eens een plaatje wat vaker gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk. Als je de hele dag 3FM op hebt staan, dan valt het gewoon op dat bepaalde platen gewoon veel te veel voorbij komen. En dat verveelt.
- Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Black Kids dus geen megahit. Nou, dan zet ik mijn geld op een drietal andere platen.
- Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me
- John Legend ft Andre 3000 Green light
En The Wombats.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is namelijk prima luisteren naar Met Michiel, maar die adoratie hier is lachwekkendquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
laten we stellen dat de fanclubs van de verschillende DJ's in dit topic nogal ongelijkmatig vertegenwoordigd zijn
Ik denk dat ze die nog iets langer willen draaien en pas dan megahit maken, maar het is een apart liedje en ze maken aparte liedjes nooit zo snel Megahit. Denk dat ze voor de veilige keuze gaan en dan kom je toch uit bij het liedje van Calvin Harris (grote hit in Engeland), maar ik zet mijn geld toch maar weer op The Wombats.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet dat David Byrne-ding denk je? Ook wel een geschikte kandidaat (al verveelt zo'n lollig nummer natuurlijk wel snel).
Mij is het nooit opgevallen dat er een MichielV-adoratie gaande is hier. Ik geef toe, hij heeft hier wel een behoorlijke fanbase, maar ik lees toch ook wel regelmatig kritiek. Als er iemand geadoreerd wordt hier, dan is het Ekdom wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is namelijk prima luisteren naar Met Michiel, maar die adoratie hier is lachwekkend.
Nou, volgens mij zijn er net zo veel mensen hier voor Michiel en Gerard, dan mensen die tegen Coen en Sander zijn....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
laten we stellen dat de fanclubs van de verschillende DJ's in dit topic nogal ongelijkmatig vertegenwoordigd zijn
Un chanson du romantique!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! een gevoelig chanson..
Haha, die heb ik al zo vaak aangevraagd bij Paul, misschien had hij hem toe niet bij de hand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef Litton-Lane het volgende:open your mind
Geweldig, die heb ik al lang niet meer gehoord. Leuk...
Volgens mij zitten wij qua dat soort zaken best op 1 lijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:48 schreef Sersjee het volgende:
Echt, als ik de posts van sommige mensen lees, vraag ik me af waarom ze nog naar 3FM luisteren...
Zat daar ook aan te denken inderdaad als MH.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet dat David Byrne-ding denk je? Ook wel een geschikte kandidaat (al verveelt zo'n lollig nummer natuurlijk wel snel).
Coen en Sander zijn best tof anders.quote:
Oke 1 fan gevondenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn best tof anders.
Het feit dat Michiel hier regelmatig even komt buurten werkt erg positief volgens mij. Geeft je toch een gevoel van betrokkenheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mij is het nooit opgevallen dat er een MichielV-adoratie gaande is hier. Ik geef toe, hij heeft hier wel een behoorlijke fanbase, maar ik lees toch ook wel regelmatig kritiek. Als er iemand geadoreerd wordt hier, dan is het Ekdom wel.
Sowieso werkt het positief als dj's hier buurten. Zelfs als ze alleen maar meelezen. En Michiel noemt FOK! nog wel eens dus dan is de kans groot dat als hij nieuwe mensen naar het forum leidt, dat het MetMichiel-luisteraars/fans zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het feit dat Michiel hier regelmatig even komt buurten werkt erg positief volgens mij. Geeft je toch een gevoel van betrokkenheid.
Van Inkel is ooit eens per heli samen met ik geloof Wessel van Diepen naar onze school gekomen in het kader van een eindexamenstunt (1989 geloof ik). Van Inkel was mijn radioheld, dus voor hem kwam ik, het grootste deel van de school (vooral de meiden) kwam echter voor z'n collegaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! een zeer jeugdige van Inkel met lang haar ook.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er homo aan een plaat gezongen door een meisje met de tekst "I need you inside me tonight"?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:02 schreef Againzender het volgende:
Leuke nostalgische site, die Curry & Van inkel site
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij zingt ze: "I need you beside me tonight"
Dat pianobreakje vind ik wel geinig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo makkelijk rood.... (vind wel dat hij mooie platen heeft. Deze vind ik iets minder, maar toch)
biertje erbij, en een uur korter dan de rest van de week, dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga op mn werk verder luisteren.
Veel plezier met de Coen & Sander show!
Jeremy's zijn tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Even geenmaar een duidelijke
Ik vind dit (jeremys) echt een geweldig nummer.
Vooral de MP3 met oude uitzendingen zijn prachtig om weer te horenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb hem even doorgemaild naar mezelf. Vanavond eens even nader bekijken...
Ik zou het zelf anders geformuleerd hebben: Ik vind Jeremy's een rock-gehalte hebben dat de K3-generatie ook aan zal spreken. En dat kunnen ze zelf moeilijk ontkennen, want Take You All the Way is geschreven als soundtrack voor een jeugdfilm. Neemt overigens niet weg dat ik het wel leuke muziek vind.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef cosmick het volgende:
Jeremy's vind ik wel een beetje K3-rock gehalte hebben.
Kan iemand die moeder misschien afschieten? Kan zijn dat het kind een trauma ervan oploopt, maar dat lijkt me altijd nog beter dan de trauma's die ze op gaat lopen als die moeder haar gang blijft gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.mirror.co.uk/t(...)t-11-89520-20643248/
[ afbeelding ]
![]()
Elf jaar oud...
Goshquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.mirror.co.uk/t(...)t-11-89520-20643248/
[ afbeelding ]
![]()
Elf jaar oud...
Sowieso alle meerderjarigen die iets te schaften hebben met van die Miss-verkiezingen met kleine kinderen. Eng volk allemaal...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan iemand die moeder misschien afschieten? Kan zijn dat het kind een trauma ervan oploopt, maar dat lijkt me altijd nog beter dan de trauma's die ze op gaat lopen als die moeder haar gang blijft gaan.
Mooi verhaal manquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Inkel is ooit eens per heli samen met ik geloof Wessel van Diepen naar onze school gekomen in het kader van een eindexamenstunt (1989 geloof ik). Van Inkel was mijn radioheld, dus voor hem kwam ik, het grootste deel van de school (vooral de meiden) kwam echter voor z'n collega
Dus toen ze weer weg gingen komt Jeroen als eerste naar buiten, heel rustigjes. Mijn zus moet nog ergens een foto van hem hebben met een enorme lippenstiftafdruk op z'n wang. Jeroens commentaar: "Zorg dat m'n vriendin deze niet te zien krijgt aub"
Leuke nostalgische site, die Curry & Van inkel site
Idd.quote:
leuke gothic naast jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet bij deze plaat steeds denken aan deze rij voor een muziekwinkel in Stockholm. Stonden de heren daar handtekeningen uit te delen
[ afbeelding ]
Waar was ik....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort elementen stond in diezelfde rij
[ afbeelding ]
Geen idee waarom, maar ik moest aan Axl Rose denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort elementen stond in diezelfde rij
[ afbeelding ]
quote:Roel_Jewel fotografeerde het volgende:
quote:Nog meer cultuur
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En die omschrijving van je ook:
[..]
Heuh? Ik kan gewoon het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je de weblog van Coen opent, gaat het geluid van de webcam ook aan en dat krijg je niet uit![]()
![]()
Waarom zou je zijn site willen openen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je de weblog van Coen opent, gaat het geluid van de webcam ook aan en dat krijg je niet uit![]()
![]()
Ik wilde het berichtje over Sandy Dane lezen. Via de lijst van www.3fmfan.nl kwam ik er op. Dus voor het klikken wist ik (helaas) niet op welke weblog ik terecht zou komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je zijn site willen openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |